51/2019. (III. 28.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Településellátó Szervezet Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítása
51/2019. (III. 28.) Ök. határozat
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
a Településellátó Szervezet (a továbbiakban: TESZ) Szervezeti és Működési Szabályzatát az alábbiak szerint módosítja:
Módosított szövegrészek:
III.2.3.2. Közterület- és temetőfenntartási csoport
A csoport
- részt vesz a városi közterületek fenntartásában és hulladékmentesítésében,
- részt vesz a közparkok, játszóterek eszközállományának telepítésében és javításában,
- részt vesz a közterületi KRESZ-táblák és hulladéktároló edények kihelyezésében és karbantartásában,
- szükség szerint közreműködik a hóeltakarítási és síkosságmentesítési munkákban,
- a temetőgondnokon keresztül biztosítja a temetők szabályszerű üzemeltetését.
A csoport vezetője a Közterület- és temetőüzemeltetési csoportvezető, aki a csoporthoz tartozó munkavállalók napi munkáját, a temetők esetében a temetőgondnok közreműködésével irányítja. A csoportvezető a napi munka megtervezéséhez köteles egyeztetni az Önkormányzat Beruházási és Városüzemeltetési Osztályának kijelölt munkatársával.
III.2.1.1. Titkársági ügyintézők
- támogatják az igazgató közvetlen alárendeltségébe sorolt csoportok és személyek működését és tevékenységét,
- részt vesznek az igazgató közvetlen hatáskörébe tartozó ügyek előkészítésében, kidolgozásában, elemzések készítésében és értékelésében,
- elvégzik az adminisztrációs és nyilvántartási feladatokat, iktatást, postázást,
- ügyfélszolgálatot látnak el,
- kezelik a kommunikációs eszközöket, csatornákat, szerkesztik a weblapot,
- ellátják a lakásgazdálkodással kapcsolatos nyilvántartási és ügyintézési teendőket,
- technikai kapcsolatot tartanak a védőnőkkel, a laborasszisztensekkel, a vérszállítóval és az albérlők háza gondnokával, akiknek segítenek a szakmai tevékenységükhöz szükséges feltételek biztosításában;
- szervezik a vezetői értekezleteket, támogatják az igazgató napi munkáját, segítik a vezetők egymás közötti kommunikációját,
- szervezik és segítik a TESZ kommunikációját az Önkormányzattal és a Polgármesteri Hivatal illetékeseivel, a vele kapcsolatban álló városi intézményekkel és a szerződéses partnerekkel,
- kezelik és számon tartják a szigorú számadású nyomtatványok, számlatömbök, gépnaplók, kulcsok és bélyegzők nyilvántartását,
- a beszerzési koordinátor felügyelete mellett biztosítják az üzemeltetéshez szükséges anyagok beszerzését,
- ellátják az ebédkártyás étkezési rendszer adminisztrációs feladatait,
- kezelik a közétkeztetésből fennmaradó hátralékokat,
- elvégzik a közalkalmazottakkal kapcsolatos egyéb adminisztrációs feladatokat.
III.2.1.2. Humánerő-forrás gazdálkodási ügyintéző
- ellátja a TESZ személyzeti, képzési és munkaügyeivel kapcsolatos feladatokat,
- támogatást nyújt a TESZ-hez rendelt költségvetési szervek munkaügyi és bérgazdálkodással kapcsolatos tevékenységéhez,
- vezeti és elemzi a bérgazdálkodás folyamatait, értékeit és azokról folyamatosan tájékoztatja az igazgatót, a gazdasági igazgatóhelyettest és az intézményvezetőket,
- a költségvetés tervezéséhez és az éves beszámolóhoz összeállítja a bérelőirányzatokra és a bérek felhasználására vonatkozó adatokat, és beterjeszti azokat a gazdasági igazgatóhelyettesnek.
III.2.1.3. Sportlétesítmények csoport
Csoport leírása változatlan marad.
III.2.1.4. Termálfürdő csoport
Csoport leírása változatlan marad.
III.2.1.5. Védőnői- és labor csoport
Csoport leírása változatlan marad.
III.2.1.6. Albérlők háza
Csoport leírása változatlan marad.
A Településellátó Szervezet Szervezeti és Működési Szabályzatának 1-4. számú mellékleteinek helyébe a jelen határozat 1-4. számú mellékletei lépnek.
A Képviselő-testülete egyúttal felkéri a jegyzőt, hogy az elfogadott módosítások alapján készíttesse el a TESZ egységes szerkezetű SZMSZ-ét.
Felelős: Markó József polgármester, dr. Szinay József címzetes főjegyző, dr. Preller Zoltán, a TESZ gazdasági és jogi igazgatóhelyettese
Határidő: azonnal
1-4. számú melléklet az 51/2019. (III. 28.) önkormányzati határozathoz: