62/2019. (IV. 25.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Településellátó Szervezet igazgatói (magasabb vezetői) álláshelyére vonatkozó pályázat kiírása
62/2019. (IV. 25. ) Ök. határozat
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
úgy határoz, hogy pályázatot ír ki a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5., adószám: 15394026-2-13, KSH statisztikai számjel: 15394026-8411-322-13) igazgatói (magasabb vezetői) beosztására a határozat melléklete szerint.
Felkéri a polgármestert és a jegyzőt a szükséges intézkedések megtételére, valamint a pályázatnak a Belügyminisztérium kozigallas.gov.hu oldalán kívül Göd város honlapján, a Településellátó Szervezet honlapján és a Gödi Körkép újságban történő meghirdetésére.
A Településellátó Szervezet intézményvezetői álláshelyére kiírt pályázati eljárás idejére eseti munkabizottságot (tagjai: Markó József polgármester, dr. Pintér György alpolgármester, dr. Szinay József címzetes főjegyző) hoz létre, melynek feladata az igazgatói álláshelyre beérkezett pályázatok véleményezése, a pályázók meghallgatása.
Felelős: Markó József polgármester
Hivatali felelős: dr. Szinay József címzetes főjegyző
Határidő:
- a pályázat kiírására: 2019. április 30.
- lebonyolítására: 2019. június 27.
Melléklet a 62/2019. (IV. 25.) Ök. határozathoz
Göd Város Önkormányzata
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. §-a alapján
pályázatot hirdet a
Településellátó Szervezet
igazgató (magasabb vezető)
beosztás betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozott idejű 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2019. 08. 01-től 2024. 07. 31-ig szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Felsőfokú képesítés, egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy gazdasági végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
- Magyar állampolgárság,
- Büntetlen előélet,
- Cselekvőképesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Helyismeret
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok),
· Vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel,
· Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz,
· Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás,
· Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
· A pályázó nyilatkozatát arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést,
· Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás 2019. augusztus 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje:
2019. május 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szebechlebszkiné Lehotay Csilla nyújt a 0627/530-064/222-mellék telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat postai úton nyújtható be Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.) történő megküldéssel. Kérjük, a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosítószámot: 09/320-1/2019, valamint a beosztás megnevezését: Településellátó Szervezet igazgató.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat szakmai bizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázati határidő lejártát követő első munkaterv szerinti ülésén dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre.
A pályázat eredménytelennek nyilvánítási jogát, valamint a pályázat visszavonásának a jogát a pályázat kiírója fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. június 27.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Göd Város Önkormányzata honlapja - 2019. április 30.
- Településellátó Szervezet honlapja - 2019. április 30.
- Gödi Körkép - 2019. április 30.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és awww.goditesz.hu honlapon szerezhet.