118/2019. (VI. 27.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Pályázati felhívás a Kincsem Udvarház helyiségeinek Kávéházként történő hasznosítására
118/2019. (VI. 27.) Ök. határozat
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
 
ajánlati felhívást tesz közzé „Kávéház jellegű vendéglátóipari egység” kialakítása tárgyában az alábbiak szerint:
 
 
PÁLYÁZAT
az egykori gödi Kincsem-istálló, jelenleg Kincsem Udvarház helyiségének Kávéházként történő hasznosítására
 
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (2131 Göd, Pesti út 81.) 118/2019. (VI. 27.) Ök. számú határozata alapján pályázatot hirdet a Göd, Kincsem park 2. (hrsz.: 2690/11) ingatlan hasznosítására az alábbiak szerint:
 
1. Az ingatlan legfontosabb jellemzői:
-        címe: Göd, Kincsem park 2. hrsz: 2690/11
-        a telek területe: 2543 m2, az épület alapterülete: 623,4 m2,
-        művelési ág: kivett gazdasági épület
-        tulajdonosi jogállás: önkormányzati tulajdon, a tulajdonos: Göd Város Önkormányzata,
-        az épület Göd középpontjában, a 2. számú, Bp.-Vác főútvonal mellett található, az épület mögött halad el a Budapest-Szob kerékpárút
-        árvíztől védett
-        az épület U alaprajzú, állapota felújított
 
Tulajdonosi nyilatkozat: A tulajdonos kijelenti, hogy az ingatlan per-, és tehermentes.
Jelenleg a beépítés jellege és az épület belső udvari karaktere, főbb elemei helyi védelem alatt állnak.
 
A hasznosítási pályázat az ingatlanon belül található helyiségre és az előtte lévő terasz részre vonatkozik.
 
A hasznosítandó épület legfontosabb jellemzői:
-        32.56 m2 területű üzlethelyiség (kiszolgáló tér, kávézó) és
-        8,70 m2 területű öltöző, irodahelyiség
-        17,28 m2 területű fedett, nem fűthető terasz
-        4,32 m2 területű fedett, nem fűthető terasz
-        5,58 m2 területű fedett, nem fűthető terasz
-        97,50 m2 belső udvari nyitott terasz
-        21 m2 utca fronti nyitott terasz
 
A Helyi Építési Szabályzat szerinti besorolása Vi-1 Intézményi terület építési övezet, létesíthető funkciók:
-        a) igazgatási épület,
-        b) kereskedelmi, szolgáltató, vendéglátó épület,
-        c) egyéb közösségi szórakoztató épület,
-        d) egyházi, oktatási, egészségügyi, szociális épület,
-        e) szálláshely,
-        f) a domináns funkciót szolgáló épületen belül a tulajdonos, a használó vagy a személyzet számára szolgáló, legfeljebb 1 db lakás,
-        g) a létesítmények működéséhez szükséges, ahhoz kapcsolódó funkciójú kiszolgáló épületek, építmények.
  
2. A pályázat fő célja:
-        A Kincsem Istálló és Udvarház mögött halad el a Bp.-Szob kerékpárútvonal, mely az EUROVELO 6 része, valamint Gödön a lakosság nagy része kerékpárral közlekedik. 100 m-es körzetben több üzlethelyiség is található, melyeknek nagy a látogatottsága. Az üzlethelyiségbe tervezett szolgáltatás – Kávézó - az itt elhaladó túrázókat és a helyi lakosokat kell kiszolgálja kávéház jellegű vendéglátóipari szolgáltatással.
  
3. Egyéb információk
-        A tevékenység folytatásához szükséges egyéb kialakítás a bérlő kötelezettsége és költsége, bérbeszámítási és kártalanítási igény nélkül.
-        Közművesítettség: elektromos áram. A Kiszolgálótér helyiségben van hideg víz és meleg víz, a melegről átfolyós vízmelegítő gondoskodik. Az épület teljes vízmennyiségének költsége bérlőt terheli, kivételt képez ez alól a locsolóberendezés, melyhez almérő van felszerelve.
-        Minimálisan ajánlható bérleti díj: 10.000,- Ft/ hó
-        A bérleti díj minden év január 1. napjától az infláció mértékével emelkedik, először 2021. évben.
-        Bérleti időszak: minimum 3 év
  
4. Kikötések:
-        A belső udvari terasz használata közös a József Attila Művelődési Házzal. Bérlő ezen területen csak mobil asztalokat, székeket, napernyőket stb. használhat.
-        A felújítás, korszerűsítés során beépített anyagok a beépítéssel az Önkormányzat tulajdonába kerülnek.
-        A hasznosítási időszak alatt az ingatlan fenntartásával és karbantartásával járó valamennyi költség Pályázót terheli, azért sem a projekt időtartama alatt, sem azt követően kompenzációt, beszámítást nem kérhet.
-        A megvalósítási, majd hasznosítási időszak leteltét követően a beruházással kialakított állapotnak megfelelően karbantartott ingatlan teljes egészében Önkormányzat birtokába kerül vissza.
-        Játékterem, diszkó és egyéb a gödi kertvárosi környezetet zavaró tevékenység kizárt.
-        Jelentős gépkocsiforgalmat vonzó tevékenység nem támogatott. A gépkocsik elhelyezéséről az országos és helyi jogszabályoknak megfelelően gondoskodni kell.
-        Amennyiben Pályázó a benyújtott és kedvezően elbírált pályázatban megjelöltektől a saját érdekkörében felmerülő okból a megvalósítás vagy/és a hasznosítás során eltér, úgy a Felek közötti szerződések megszűnnek.
-        Az Önkormányzat fenntartja a jogát, hogy a pályázati eljárást indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa. 
 
5. A pályázókra vonatkozó elvárások:
-        Pályázhat magyar vagy közösségi lakhelyű/székhelyű jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet vagy büntetlen előéletű, cselekvőképes természetes személy.
-        A pályázónak nem lehet magyarországi köztartozása és ezt 30 napnál nem régebbi hatósági „nullás” igazolással bizonyítja, vagy szerepel az állami adóhatóság honlapján közzétett köztartozásmentes adózói adatbázisban.
-        Nincs lejárt határidejű tartozása Göd Város Önkormányzata vagy a Településellátó Szervezet felé.
-        A pályázó szervezet nem áll csődeljárás alatt, nem indítottak ellene felszámolási eljárást és nem áll végelszámolás vagy felfüggesztés alatt.
 
6. A pályázati anyag tartalma, csatolandó dokumentumok:
-        Hasznosítási koncepció amely alátámasztja a határozott időre szóló komplex hasznosítási szerződés megkötését.
-        A pályázó által javasolt bérleti időszak konkrét meghatározása (minimum 3 év)
-        Az értékelési szempontokat alátámasztó egyéb a Pályázó saját belátása szerinti részletességgel, meggyőző erejű tartalommal és formában, közkeletű papíralapú vagy elektronikus formátumokban adja be.
-        A pályázó személyére vonatkozó iratok másolatai (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya).
 
7. A pályázatok benyújtásának határideje és módja:
 
-       2019. július 08. (hétfő) 900 óra postai úton: Gödi Polgármesteri Hivatal címére való megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.)                                                     vagy
-        személyesen: Gödi Polgármesteri Hivatal (2131 Göd, Pesti út 81.) II. emelet 209. szobában Juhász Anita vagyongazdálkodási referensnél
-      A pályázatot kérjük zárt borítékban, magyar nyelven benyújtani, a borítékon fel kell tüntetni a pályázó nevét, címét és a „Pályázat a Kincsem Udvarházban „Bringapont” létesítésére. Csak az ajánlattételi határidő lejártakor bontható fel!” jelzetet.
 
8. A pályázatok értékelési szempontjai:
 
A pályázat értékelésénél figyelembe vett szempontok a bérleti díj mértéke, a vállalt szolgáltatás tartalma, a vállalt nyitvatartási idő hossza. Az értékelés során a szempontokra adható maximális pontszám az érvényes pályázatok számával megegyező, mely a szorzószámokkal lesz súlyozva.
 
Sorszám
Értékelési szempont
Szorzószám (súlyszám)
1.
Bruttó ajánlati ár összesen (HUF/hó)
60
2.
Vállalt szolgáltatás tartalma
40
 
9. Az elbírálásra jogosultak, pályázat értékelése:
 
-        A borítékbontás és az eredményhirdetés nyilvános, a bírálat zárt eljárásban történik.
-        Borítékbontás időpontja: 2019. július 08. (hétfő) 1600 óra. A borítékbontásról külön értesítést a pályázó nem kap. A borítékbontást a polgármester által megbízott személy végzi és a pályázatok alaki feltételeit ellenőrzi. Megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti, melyet kérésre átad a jelenlévő pályázónak.
-        A benyújtott pályázatok közül a nyertes pályázóról a 3 tagú Bíráló Bizottság javaslata alapján a Képviselő-testület dönt, melyről pályázók írásban kapnak értesítést.
-        A Képviselő-testület meghatározza a hozzá felterjesztett 3 legjobb pályázat sorrendjét, megállapítja a pályázat nyertesét.
 
-        Az eredményről történő értesítés határideje: a Képviselő-testületi ülést követő 8 munkanapon belül. Az ajánlatkérő az eredményről levélben tájékoztatja az ajánlattevőket.
-        Amennyiben a pályázatot elnyerő a felhívástól számított 15 napon belül a bérleti szerződést saját hibájából nem köti meg, úgy a másodikként megjelölt pályázó lesz jogosult a bérleti szerződés megkötésére.
-        A szerződéskötéskor a bérlőnek kauciót kell fizetnie, melynek mértéke háromhavi bérleti díjjal azonos összeg.
 
10. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja: a pályázat benyújtását követő 30. nap.
 
11. Egyéb adatok:
Az ingatlan munkanapokon megtekinthető a helyszínen, Juhász Anita vagyongazdálkodási referenssel előzetesen egyeztetett időpontban. (tel: 27/ 530-056)
A felhívással, a pályázat részleteivel kapcsolatos további információk kérhetők Bertáné Tarjányi Judit főépítésznél (tel: 27/530-064/208. mellék)
 
Göd, 2019. június 27.
 
                   Göd Város Önkormányzata nevében:
                                                                                                       Markó József
                                                                                                        polgármester
 
A Képviselő-testület felkéri a Jegyzőt, hogy a pályázati felhívást haladéktalanul jelentesse meg a Gödi Körképben, az Önkormányzat honlapján, a Gödi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, és legalább egy országos napilapban.
A beérkezett pályázatokat döntéshozatal céljából terjessze egy 3 tagú Bíráló Bizottság (tagjai: dr. Pintér György alpolgármester, Popele Julianna beruházási és városüzemeltetési osztályvezető és Juhász Anita vagyongazdálkodási ügyintéző) elé, majd annak javaslata alapján Göd Város Önkormányzata Képviselő-testülete elé.
 
Felelős: dr. Szinay József címzetes főjegyző
Határidő: azonnal
« Vissza
Vissza a főmenübe