133/2019. (X. 1.) Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági határozat
Tárgy: „Gödi Kincsem Óvoda újraépítése 275 férőhellyel” tárgyú közbeszerzési eljárásban kötött szerződés módosítása (ROBAKO Bt.)
 Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsága elfogadásra javasolja a Képviselő-testületnek az alábbi határozati javaslatot:

Göd Város Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbi döntést hozza:

 
2018. november 26-án a ROBAKO Bt.-vel (1147 Budapest, Öv utca 149./B Fszt. 4. képviseli: Rokolya Róbert ügyvezető, Adószám: 20739911-2-42) kötött „Göd Város Önkormányzata a Nemzetgazdasági Minisztérium által kiírt „Önkormányzati tulajdonú óvodai ellátást nyújtó intézmények fejlesztésének támogatás Pest megyében” című PM_OVODAFEJLESZTES_2017/14 kódszámú pályázat keretében Göd Város Önkormányzata által kiírt „Gödi Kincsem Óvoda újraépítése 275 férőhellyel”megnevezésű építési beruházási projekt teljeskörű műszaki ellenőrzése minden szakágra kiterjedően” tárgyú megbízási szerződést az alábbiak szerint módosítja:
 
A szerződés 4. pontja az alábbiak szerint módosul:
Megbízási díj:
9.991.884 Ft + 2.697.809.- Ft ÁFA, összesen bruttó 12.689.693,-Ft, azaz bruttó Tizenkettőmillió-hatszáznyolcvankilencezer-hatszázkilencvenhárom forint.
Fizetés ütemezése: a kivitelezési munkákra benyújtott és elfogadott részszámlák arányában, az utolsó 5% a használatba vételi engedély jogerőre emelkedésekor.
 
A szerződés 6. pontja az alábbiak szerint módosul:
Tevékenység kezdete: A kivitelezés megkezdésének építési szerződés szerinti várható időpontja (2018. december 5.).
 
A szerződés 7. pontja az alábbiak szerint módosul:
Tevékenység végzésének tervezett befejezési határideje: 2020. április 15-e.
 
Képviselő-testület a szükséges fedezetet, 3.683.193 Ft-ot, a 2019. évi költségvetés tartalék előirányzat – 20. sor Kincsem Óvoda újraépítése – járulékos költségek sorról biztosítja.
 
Képviselő-testület felhatalmazza a Polgármestert a szerződés módosítás aláírására.

 

« Vissza
Vissza a főmenübe