242/2019. (XI. 26.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Településellátó Szervezet igazgatói álláshelyére vonatkozó pályázat kiírása
242/2019. (XI. 26.) Ök. határozat
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
úgy határoz, hogy pályázatot ír ki a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5., adószám: 15394026-2-13, KSH statisztikai számjel: 15394026-8411-322-13) igazgatói (magasabb vezetői) beosztására a határozat melléklete szerint.
Felkéri a polgármestert a szükséges intézkedések megtételére, valamint a pályázatnak a Belügyminisztérium kozigallas.gov.hu oldalán kívül Göd város honlapján, a Településellátó Szervezet honlapján és a Gödi Körkép újságban történő meghirdetésére.
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Településellátó Szervezet intézményvezetői álláshelyére kiírt pályázati eljárás idejére eseti munkabizottságot (tagjai: Balogh Csaba polgármester, dr. Szinay József címzetes főjegyző és Fülöp Zoltán alpolgármester) hoz létre, melynek feladata az igazgatói álláshelyre beérkezett pályázatok véleményezése, a pályázók meghallgatása.
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő:
- a pályázat kiírására: 2019. december 2.
- lebonyolítására: 2020. január 31.
Melléklet a 242/2019. (XI. 26.) Ök. határozathoz
Göd Város Önkormányzata
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet a
Településellátó Szervezet
igazgató (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozott idejű 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre: 2020. 02. 01-től 2025. 01. 31-ig szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy gazdasági végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
- Magyar állampolgárság
- Büntetlen előélet,
- Cselekvőképesség;
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Jogi vagy gazdasági szakirányú egyetemi végzettség,
- Helyismeret
- Pártpolitika-semlegesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
· Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok),
· Vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel,
· Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél.
· Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás.
· Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
A beosztás letölthetőségének időpontja:
A beosztás 2020. 02. 01. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. 01. 10.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton a pályázatnak a Göd Város Önkormányzat címére történő megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/584//2019, valamint a beosztás megnevezését: igazgató.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat szakmai bizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázati határidő lejártát követő első munkaterv szerinti ülésén dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. 01.31.
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Göd Város Önkormányzata honlapja – 2019. december …
- Gödi Körkép – 2019. december…..
- Településellátó Szervezet honlapja – 2019. december …
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.