242/2019. (XI. 26.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Településellátó Szervezet igazgatói álláshelyére vonatkozó pályázat kiírása
 242/2019. (XI. 26.) Ök. határozat
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
 
úgy határoz, hogy pályázatot ír ki a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5., adószám: 15394026-2-13, KSH statisztikai számjel: 15394026-8411-322-13) igazgatói (magasabb vezetői) beosztására a határozat melléklete szerint.
 
Felkéri a polgármestert a szükséges intézkedések megtételére, valamint a pályázatnak a Belügyminisztérium kozigallas.gov.hu oldalán kívül Göd város honlapján, a Településellátó Szervezet honlapján és a Gödi Körkép újságban történő meghirdetésére.
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Településellátó Szervezet intézményvezetői álláshelyére kiírt pályázati eljárás idejére eseti munkabizottságot (tagjai: Balogh Csaba polgármester, dr. Szinay József címzetes főjegyző és Fülöp Zoltán alpolgármester) hoz létre, melynek feladata az igazgatói álláshelyre beérkezett pályázatok véleményezése, a pályázók meghallgatása.
 
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő:
  • a pályázat kiírására: 2019. december 2.
  • lebonyolítására: 2020. január 31.
 
Melléklet a 242/2019. (XI. 26.) Ök. határozathoz
 
Göd Város Önkormányzata
 
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet a
 
Településellátó Szervezet
 
igazgató (magasabb vezető)
 
beosztás ellátására.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
 
Határozott idejű 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
 
Foglalkoztatás jellege:
 
Teljes munkaidő.
 
A vezetői megbízás időtartama:
 
A vezetői megbízás határozott időre: 2020. 02. 01-től 2025. 01. 31-ig szól.
 
A munkavégzés helye:
 
Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
 
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
 
Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.
 
Illetmény és juttatások:
 
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
 
  • Egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy gazdasági végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
  • Magyar állampolgárság
  • Büntetlen előélet,
  • Cselekvőképesség;
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 
  • Jogi vagy gazdasági szakirányú egyetemi végzettség,
  • Helyismeret
  • Pártpolitika-semlegesség
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 
·         Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
·         Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok),
·         Vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel,
·         Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél.
·         Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás.
·         Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
·         A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
·         A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
·         A pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
 
 
A beosztás letölthetőségének időpontja:
 
A beosztás 2020. 02. 01. napjától tölthető be.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. 01. 10.
 
A pályázat benyújtásának módja:
 
Postai úton a pályázatnak a Göd Város Önkormányzat címére történő megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/584//2019, valamint a beosztás megnevezését: igazgató.
 
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
 
A pályázatokat szakmai bizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázati határidő lejártát követő első munkaterv szerinti ülésén dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. 01.31.
 
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
-          Göd Város Önkormányzata honlapja – 2019. december …
-          Gödi Körkép – 2019. december…..
-          Településellátó Szervezet honlapja – 2019. december …
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.
 
« Vissza
Vissza a főmenübe