243/2019. (XI. 26.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Göd Városi Könyvtár vezetői álláshelyére vonatkozó pályázat kiírása
243/2019. (XI. 26.) Ök. határozat
Göd Város Önkormányzatának Képviselő–testülete
- pályázatot hirdet a Göd Városi Könyvtár (székhelye: 2131 Göd, Pesti út 72.) magasabb vezetői (intézményvezetői) feladatainak ellátására jelen határozat mellékletét képező intézményvezetői pályázati felhívás közzétételével.
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő: 2019. december 1.
- A Göd Városi Könyvtár intézményvezetői feladatainak ellátására irányuló pályázati eljárás folyamatában a döntést előkészítő szakmai bizottságban való részvételre felkéri:
- a Közalkalmazotti Tanácsot (ennek hiányában a Közalkalmazotti Megbízottat) egy tag,
- a reprezentatív szakszervezetet egy tag,
- a Magyar Könyvtárosok Egyesületét, mint országos szakmai szervezetet egy tag,
- véleményezést követően a Képviselő-testület Humánügyi Bizottságát egy tag
delegálására.
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő. 2020. január 31.
- A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 150/1992. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján az eredményes pályázati eljárás lefolytatásáig, de legfeljebb 2020. március 31-ig a Göd Városi Könyvtár intézményvezetői beosztásának betöltésével Szabóné Hegyi Valériát bízza meg. Garantált illetménye a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, illetve a 150/1992. (XI. 20.) Korm. rend. alapján kerül meghatározásra.
Pótlékait a Képviselő-testület az alábbiakban határozza meg:
magasabb vezetői pótlék: bruttó 45.000 Ft
A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy a szükséges munkáltatói intézkedéseket tegye meg.
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő: 2020. január 1.
Melléklet a 243/2019. (XI. 26.) Ök. határozathoz
Göd Város Önkormányzata
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet a
Göd Városi Könyvtár
intézményvezető (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozott idejű 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős, határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén – a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 21/A § (4)-(5) bekezdéseiben foglaltak kivételével – 3 hónap próbaidő kikötésével.
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre: 2020.02.01-től 2025.01.31-ig szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2131 Göd, Pesti út 72.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A Göd Városi Könyvtár alapító okiratában meghatározott szakmai feladatok, az intézmény szakszerű és gazdaságos működtetése, irányítása és ellenőrzése a fenntartó önkormányzat elvárásainak megfelelően. A közalkalmazottak és a munkavállalók felett a munkáltató jogok gyakorlása. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a Kjt. végrehajtására a művészeti, a közművelődési és a közgyűjteményi területen foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezésére kiadott 150/1992. (XI. 20.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, vagy
- nem szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, valamint OKJ szerinti segédkönyvtáros szakképesítés,
- végzettségének és szakképzettségének és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlatot
- magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető,
- a Kjt. 20. § (2) bekezdés c)-c) pontjában foglalt feltételeknek való megfelelés,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- helyismeret
- pártpolitika-semlegesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó részletes szakmai életrajzát,
- a képesítést igazoló okirat(ok) másolatát (az eredeti bemutatása mellett),
- az előírt szakmai gyakorlat meglétének hitelt érdemlő igazolását,
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programját,
- 90 napnál nem régebbi eredeti hatósági erkölcsi bizonyítványt, amely igazolást tartalmaz arra vonatkozóan is, hogy a pályázó megfelel a Kjt. 20. § (4) és (5) bekezdésében foglalt követelményeknek,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy
1. a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
2. a pályázati eljárás a Képviselő-testület döntéshozó ülésén a napirendnek a nyilvános ülésen történő tárgyalásához hozzájárul-e,
3. teljes pályázati anyaga nyilvánosságra hozható, vagy bizalmasan kezelendő oly módon, hogy csak az elbírálásban részt vevők ismerhetik meg,
4. kinevezése esetén a munkaköri (közalkalmazotti jogviszonyával és vezetői megbízásával kapcsolatban) összeférhetetlenség nem áll fenn,
5. a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
6. nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
A pályáztató a pályázati határidő leteltét követően az erkölcsi bizonyítvány kivételével hiánypótlási lehetőséget nem biztosít. Az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a véleményező bizottság meghallgatásán kell bemutatni.
A beosztás letölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2020. 02. 01. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. 01. 10.
A pályázattal kapcsolatos további információ kérhető: dr. Nagy Atilla aljegyző - 2131 Göd, Pesti út 81., tel.: 27/530-045.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton a pályázatnak a Göd Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.). A pályázati anyagot egy példányban kell benyújtani. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/589-1/2019, valamint a beosztás megnevezését: „Göd Városi Könyvtár intézményvezető”.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A Kjt. és a Kjt. Vhr. előírásainak megfelelően a pályázatokat a pályázat előkészítője által összehívott véleményező bizottság – a pályázók személyes meghallgatásával – véleményezi. A kinevezésről Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, mint a kinevezési jogkör gyakorlója a pályázati határidő lejártát követő hatvan napon belül dönt., amelynek eredményéről valamennyi pályázó írásban értesítést kap. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. 01.31.
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Göd Város Önkormányzata honlapja – 2019. december …
- Gödi Körkép – 2019. december 6.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.