243/2019. (XI. 26.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Göd Városi Könyvtár vezetői álláshelyére vonatkozó pályázat kiírása
 243/2019. (XI. 26.) Ök. határozat
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő–testülete
 
  1. pályázatot hirdet a Göd Városi Könyvtár (székhelye: 2131 Göd, Pesti út 72.) magasabb vezetői (intézményvezetői) feladatainak ellátására jelen határozat mellékletét képező intézményvezetői pályázati felhívás közzétételével.
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő: 2019. december 1.
 
  1. A Göd Városi Könyvtár intézményvezetői feladatainak ellátására irányuló pályázati eljárás folyamatában a döntést előkészítő szakmai bizottságban való részvételre felkéri:
-  a Közalkalmazotti Tanácsot (ennek hiányában a Közalkalmazotti Megbízottat) egy tag,
-  a reprezentatív szakszervezetet egy tag,
-  a Magyar Könyvtárosok Egyesületét, mint országos szakmai szervezetet egy tag,
-  véleményezést követően a Képviselő-testület Humánügyi Bizottságát egy tag
delegálására.
 
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő. 2020. január 31.
   
  1. A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 150/1992. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján az eredményes pályázati eljárás lefolytatásáig, de legfeljebb 2020. március 31-ig a Göd Városi Könyvtár intézményvezetői beosztásának betöltésével Szabóné Hegyi Valériát bízza meg. Garantált illetménye a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, illetve a 150/1992. (XI. 20.) Korm. rend. alapján kerül meghatározásra.
 Pótlékait a Képviselő-testület az alábbiakban határozza meg:
 
magasabb vezetői pótlék: bruttó 45.000 Ft
 
A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy a szükséges munkáltatói intézkedéseket tegye meg.
 
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő: 2020. január 1.
 
Melléklet a 243/2019. (XI. 26.) Ök. határozathoz
 
Göd Város Önkormányzata
 
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet a
 
Göd Városi Könyvtár
 
intézményvezető (magasabb vezető)
 
beosztás ellátására.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
 
Határozott idejű 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
 
Foglalkoztatás jellege:
 
Teljes munkaidős, határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén – a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 21/A § (4)-(5) bekezdéseiben foglaltak kivételével – 3 hónap próbaidő kikötésével.
 
A vezetői megbízás időtartama:
 
A vezetői megbízás határozott időre: 2020.02.01-től 2025.01.31-ig szól.
 
A munkavégzés helye:
 
Pest megye, 2131 Göd, Pesti út 72.
 
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
 
A Göd Városi Könyvtár alapító okiratában meghatározott szakmai feladatok, az intézmény szakszerű és gazdaságos működtetése, irányítása és ellenőrzése a fenntartó önkormányzat elvárásainak megfelelően. A közalkalmazottak és a munkavállalók felett a munkáltató jogok gyakorlása. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi
 
Illetmény és juttatások:
 
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a Kjt. végrehajtására a művészeti, a közművelődési és a közgyűjteményi területen foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezésére kiadott 150/1992. (XI. 20.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
 
  • szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, vagy
  • nem szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség, valamint OKJ szerinti segédkönyvtáros szakképesítés,
  • végzettségének és szakképzettségének és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlatot
  • magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető,
  • a Kjt. 20. § (2) bekezdés c)-c) pontjában foglalt feltételeknek való megfelelés,
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség.
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 
  • helyismeret
  • pártpolitika-semlegesség
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 
-  a pályázó részletes szakmai életrajzát,
-  a képesítést igazoló okirat(ok) másolatát (az eredeti bemutatása mellett),
-  az előírt szakmai gyakorlat meglétének hitelt érdemlő igazolását,
-  az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programját,
-  90 napnál nem régebbi eredeti hatósági erkölcsi bizonyítványt, amely igazolást tartalmaz arra vonatkozóan is, hogy a pályázó megfelel a Kjt. 20. § (4) és (5) bekezdésében foglalt követelményeknek,
-  a pályázó nyilatkozata arról, hogy
1.       a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
2.       a pályázati eljárás a Képviselő-testület döntéshozó ülésén a napirendnek a nyilvános ülésen történő tárgyalásához hozzájárul-e,
3.       teljes pályázati anyaga nyilvánosságra hozható, vagy bizalmasan kezelendő oly módon, hogy csak az elbírálásban részt vevők ismerhetik meg,
4.       kinevezése esetén a munkaköri (közalkalmazotti jogviszonyával és vezetői megbízásával kapcsolatban) összeférhetetlenség nem áll fenn,
5.       a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
6.       nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
A pályáztató a pályázati határidő leteltét követően az erkölcsi bizonyítvány kivételével hiánypótlási lehetőséget nem biztosít. Az erkölcsi bizonyítványt legkésőbb a véleményező bizottság meghallgatásán kell bemutatni.
 
A beosztás letölthetőségének időpontja:
 
A beosztás legkorábban 2020. 02. 01. napjától tölthető be.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. 01. 10.
 
A pályázattal kapcsolatos további információ kérhető: dr. Nagy Atilla aljegyző - 2131 Göd, Pesti út 81., tel.: 27/530-045.
 
A pályázat benyújtásának módja:
 
Postai úton a pályázatnak a Göd Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.). A pályázati anyagot egy példányban kell benyújtani. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/589-1/2019, valamint a beosztás megnevezését: „Göd Városi Könyvtár intézményvezető”.
 
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
 
A Kjt. és a Kjt. Vhr. előírásainak megfelelően a pályázatokat a pályázat előkészítője által összehívott véleményező bizottság – a pályázók személyes meghallgatásával – véleményezi. A kinevezésről Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, mint a kinevezési jogkör gyakorlója a pályázati határidő lejártát követő hatvan napon belül dönt., amelynek eredményéről valamennyi pályázó írásban értesítést kap. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. 01.31.
 
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
-          Göd Város Önkormányzata honlapja – 2019. december …
-          Gödi Körkép – 2019. december 6.
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu honlapon szerezhet.
« Vissza
Vissza a főmenübe