38/2020. (II. 24.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Településellátó Szervezet igazgatói beosztásának betöltésére érkezett pályázatok elbírálása - új pályázati kiírás elfogadása
 38/2020. (II. 24.) Ök. határozat
 
A Képviselő-testület úgy határoz, hogy újabb pályázatot ír ki a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5., adószám: 15394026-2-13, KSH statisztikai számjel: 15394026-8411-322-13) igazgatói (magasabb vezetői) beosztására a határozat melléklete szerint.
 
Felkéri a polgármestert a szükséges intézkedések megtételére, valamint a pályázatnak a Belügyminisztérium kozigallas.gov.hu oldalán kívül Göd város honlapján, a Településellátó Szervezet honlapján és a Gödi Körkép újságban történő meghirdetésére.
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Településellátó Szervezet intézményvezetői álláshelyére kiírt pályázati eljárás idejére eseti munkabizottságot (tagjai: Göd Város Önkormányzatának egyik alpolgármestere, Göd Város Önkormányzatának polgármestere, Gödi Polgármesteri Hivatal jegyzője (helyettesíthető az aljegyzővel), Göd Város Önkormányzata Városfejlesztési és Környezetvédelmi Bizottságának elnöke, Hives Gábor képviselő, FIDESZ frakció által delegált képviselő, Gazsó Csilla, mint a Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottság tagja. )
hoz létre, melynek feladata az igazgatói álláshelyre beérkezett pályázatok véleményezése, a pályázók meghallgatása.
 
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Határidő:
  • a pályázat kiírására: 2020. február 25.
  • lebonyolítására: 2020. április 30.
 
Melléklet a 38/2020. (II. 24.) Ök. határozathoz
 
Göd Város Önkormányzata
 
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet a
 
Településellátó Szervezet
igazgató (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
 
Határozott idejű, 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
 
Foglalkoztatás jellege:
 
Teljes munkaidő.
 
A vezetői megbízás időtartama:
 
A vezetői megbízás 5 év határozott időtartamra szól.
 
A munkavégzés helye:
 
Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
 
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
 
Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.
 
Illetmény és juttatások:
 
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
 
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
  • Magyar állampolgárság
  • Büntetlen előélet,
  • Cselekvőképesség
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 
  • egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy gazdasági végzettség, vagy egyetemi szintű jogi végzettség
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 
·         Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
·         Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok).
·         Vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel.
·         Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél.
·         Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás.
·         Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
·         A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
·         A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
·         A pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2020.03.25.
 
A pályázat benyújtásának módja:
 
A pályázatot postai úton Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.), elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre határidőben kell megküldeni. Kérjük, a borítékon vagy az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/151/2020, valamint a beosztás megnevezését: igazgató.
 
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
 
A pályázatokat szakmai bizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázati határidő lejártát követő első munkaterv szerinti ülésén dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. A pályáztató a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2020.04.30.
 
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
 
  • Göd Város Önkormányzata honlapja – 2020. február 25.
  • Gödi Körkép – 2020. márciusi lapszáma
  • Településellátó Szervezet honlapja – 2020. február 25.
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.
« Vissza
Vissza a főmenübe