89/2020. (V. 15.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Településellátó Szervezet igazgatói beosztására beérkezett pályázatok elbírálása
Göd Város Önkormányzata polgármesterének
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében hozott
89/2020. (V. 15.) Ök. határozata
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében eljárva - a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. §-ának (4) bekezdése alapján - Göd Város Önkormányzatának polgármestere
a fennálló veszélyhelyzetben úgy dönt, hogy
1. A Településellátó Szervezet igazgatói álláshelyére kiírt 09/151/2020. azonosítójú pályázat érvényes és eredményes.
2. Az 1. pontra tekintettel a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5., adószám: 15394026-1-13) igazgatói beosztására 2020. május 18-tól, 5 évre szóló határozott idejű közalkalmazotti jogviszony létesítésével Lantos Péter pályázót nevezi ki. A próbaidőt négy hónapban határozza meg.
A vezetői megbízás határozott időre, 2020. május 18-tól 2025. május 17-ig szól.
3. A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 66. § (8) bekezdése alapján Lantos Péter részére munkáltatói jogkörben 100.000,- Ft vezetői pótlékot, a megbízás kezdetének időpontjában összesen bruttó 620.400 Ft,- illetményt állapít meg.
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Hivatali felelős: dr. Szinay József címzetes főjegyző
Határidő: azonnal
Göd, 2020. május 15.
Balogh Csaba dr. Szinay József
polgármester címzetes főjegyző