155/2020. (VI. 30.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Döntés pályázati kiírásról a Településellátó Szervezet gazdasági igazgatóhelyettesi pozíciójára
155/2020. (VI. 30.) Ök. határozat
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
- a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 41. § (6) alapján pályázatot ír ki a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5.) gazdasági igazgatóhelyettesi pozíciójának betöltésére, a határozat mellékletét képező pályázati felhívás szerint.
- Felkéri a polgármestert, hogy a Belügyminisztérium internetes oldalán (kozigallas.gov.hu) és Göd város hivatalos honlapján (www.god.hu) a pályázati felhívás közzétételéről gondoskodni szíveskedjen.
- A pályázatokat véleményező szakértői bizottság tagjait az alábbiak szerint állapítja meg:
· Vetter Ilona a Településellátó Szervezet közalkalmazottja
· Fülöp Zoltán alpolgármester
· Hives Gábor képviselő
· Markó József képviselő
· Szilágyi László képviselő
Felelős: Balogh Csaba polgármester
Hivatali felelős: dr. Szinay József címzetes főjegyző
Határidő: azonnal
Melléklet a 155/2020. (VI. 30.) Ök határozathoz:
Göd Város Önkormányzata
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. és a 20/B. § alapján
pályázatot hirdet a
Településellátó Szervezet
gazdasági igazgatóhelyettes (magasabb vezető)
munkakör ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozott idejű, 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás 5 év határozott időtartamra szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Feladatait a Településellátó Szervezet SZMSZ-ének III.2.2.-ben leírtak szerint végzi.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban szerzett végzettséggel - állami felsőoktatási intézmény gazdasági vezetőjének a felsőoktatásban szerzett végzettséggel és gazdaságtudományok képzési területen szerzett szakképzettséggel – és emellett a) okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy b) gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői, - 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői -, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel kell rendelkeznie;
- Hasonló munkakörben legalább 3-5 év vezetői tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása;
- Magyar állampolgárság;
- Büntetlen előélet;
- Cselekvőképesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél.
· Gazdasági vezetésre vonatkozó, szakmai helyzetelemzésre épülő, fejlesztési elképzeléseket is részletező program.
· Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
· Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok).
· Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás.
· Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
· A pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020.08.28.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot postai úton Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.), elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre határidőben kell megküldeni. Kérjük, a borítékon vagy az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/383/2020, valamint a beosztás megnevezését: gazdasági igazgatóhelyettes.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat szakmai bizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázati határidő lejártát követő első munkaterv szerinti ülésén dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. A pályáztató a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020.09.15.
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Göd Város Önkormányzata honlapja – 2020. 07.24.
- Településellátó Szervezet honlapja - 2020.07.24.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.