2/2021. (I. 6.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: TESZ igazgatói pozíció betöltésére pályázatkiírás
 Göd Város Önkormányzata polgármesterének
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében hozott
 
2/2021. (I. 6.) Ök. határozata
 
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében eljárva - a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. §-ának (4) bekezdése alapján - Göd Város Önkormányzatának polgármestere a fennálló veszélyhelyzetben úgy dönt, hogy
 
pályázatot ír ki a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5., adószám: 15394026-2-13, KSH statisztikai számjel: 15394026-8411-322-13) igazgatói (magasabb vezetői) beosztására a határozat melléklete szerint.
 
Felkéri a polgármestert a szükséges intézkedések megtételére, valamint a pályázatnak a Belügyminisztérium kozigallas.gov.hu oldalán kívül Göd város honlapján, a Településellátó Szervezet honlapján történő meghirdetésére.
 
A Településellátó Szervezet intézményvezetői (igazgatói) álláshelyére kiírt pályázati eljárás idejére eseti munkabizottságot (tagjai: a Gödi Összefogás Frakció által delegált frakciótag, Göd Fejlődéséért Frakció által delegált frakciótag és a FIDESZ-KDNP által delegált frakciótag) hoz létre, melynek feladata az igazgatói álláshelyre beérkezett pályázatok véleményezése, a pályázók meghallgatása.
 
Felelős: polgármester
Hivatali felelős: jegyzői hatáskörben eljáró aljegyző
Határidő: azonnal
 
 
Melléklet a 2/2021. (I. 6.) Ök. határozathoz
 
 
Göd Város Önkormányzata
 
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. és a 20/B. § alapján
pályázatot hirdet a
 
Településellátó Szervezet
igazgató (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozott idejű, 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás 5 év határozott időtartamra szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
 A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.
 Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.
 Pályázati feltételek:
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
  • Vezetői munkakörben szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat.
  • Magyar állampolgárság
  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
 A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki gazdasági vagy műszaki végzettség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
  • Végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok).
  • Vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel.
  • Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél.
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás.
  • Arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 21.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatnak postai úton Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.), elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre határidő lejártáig kell beérkeznie. Kérjük a borítékon vagy az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/40-1/2021, valamint a beosztás megnevezését: igazgató.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat eseti munkabizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. A pályáztató a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 12.
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
  • Göd Város Önkormányzata honlapja – 2021. január 20.
  • Településellátó Szervezet honlapja – 2021. január 20.
 
Göd, 2021. január 6.
 
 
 
 
           Balogh Csaba                                                                            dr. Nagy Atilla
            polgármester                                                            jegyzői hatáskört gyakorló aljegyző
« Vissza
Vissza a főmenübe