256/2021. (V. 10.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Döntés a városi tulajdonban álló óriásplakát reklámhordozón és autóbuszokon lévő hirdetési felületek bérleti árainak meghatározásáról
 Göd Város Önkormányzata polgármesterének
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében hozott
 
256/2021. (V. 10.) Ök. határozata
 
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében eljárva - a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. §-ának (4) bekezdése alapján - Göd Város Önkormányzatának polgármestere a 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel kihirdetett, valamint a koronavírus-világjárvány elleni védekezésről szóló 2021. évi I. törvény felhatalmazására tekintettel meghosszabbított és fennálló veszélyhelyzetben úgy dönt, hogy
 
1.         a Göd Város Önkormányzata tulajdonát képező óriásplakát reklámhordozó és 3 db autóbusz hirdetési felületére vonatkozó bérleti díjak összegét a jelen határozat 1. melléklete szerint állapítja meg.
2.         a hirdetési felületek bérbeadása során alkalmazandó szerződésmintát a jelen határozat 2. melléklete szerint hagyja jóvá.
 
 
Felelős: polgármester
Hivatali felelős: jegyző
Határidő: azonnal
 
 
Melléklet a 256/2021. (V. 10.) Ök. határozathoz
 

 
1.       sz. melléklet
 
 
GÖD VÁROS ÖNKORMÁNYZATA BÉRELHETŐ HIRDETÉSI FELÜLETEI
TARIFATÁBLÁZAT 2021. május 6-tól
 
Reklámhordozó megnevezése
3 hónap
6 hónap
 
12 hónap
 
Városi autóbuszok
hátsó szélvédője
(3 db)
 
-
-
összesen: 150.000 Ft
(+Áfa)/3 db autóbusz
Óriásplakát reklámhordozó
(1 db)
(Pesti út-Rozmaring utca)
32.000 Ft x 3 hónap
összesen: 96.000 Ft (+Áfa)/db
30.400 Ft x 6 hónap
összesen: 182.400 Ft
(+Áfa)/db
(5 %-os kedvezmény)
 
 
28800 Ft x 12 hónap
összesen: 345.600 Ft
(+Áfa)/db
(10%-os kedvezmény)
 
 
 
Az árak forintban értendők, és nem tartalmazzák a 27%-os Áfa-t.
A bérbeadó kizárólag a hordozó felületet biztosítja a bérlő számára, az óriásplakát esetén minimum 3, az autóbuszok esetén pedig 12 havi bérléssel.

 
2.       sz. melléklet
 
Hirdetési felület bérleti szerződés
A jelen bérleti szerződés (a „szerződés”) alulírott napon és helyen jött létre az alábbi felek között:
(1)      Göd Város Önkormányzata
székhelye: 2131 Göd, Pesti út 81.
nyilvántartó hatóság neve: Magyar Államkincstár,
nyilvántartási száma (törzskönyvi azonosító): 731102.,
statisztikai számjele: 15731106-8411-321-13.,
adószáma: 15731106-2-13.,
fizetési számla száma:
képviseli: Balogh Csaba polgármester,
mint bérbeadó (a továbbiakban: bérbeadó)
(2)      [cégnév/név]
székhely:
cégjegyzékszáma:
adószáma:
képviseli:
természetes személy esetén:
születési helye és ideje:
anyja neve:
A bérbeadó és a bérlő a továbbiakban együttesen: „felek”.
1.         A bérbeadó határozott időtartamra … napjától … napjáig bérbe adja a Göd belterületén a Pesti út és a Rozmaring utca kereszteződésében található hirdetési felületet / Göd belterületén menetrend szerint közlekedő három darab városi autóbusz hátsó szélvédőjének hirdetési felületét – kizárólag reklámozási célra – … Ft + áfa/hó, összesen … Ft, azaz … forint összegért.
2.         A bérlő tudomásul veszi, hogy a bérleti díjat a jelen szerződés aláírását követő nyolc napon belül a bérbeadónak a fentiekben meghatározott fizetési számlájára való átutalással köteles megfizetni.
A bérbeadó kijelenti, hogy a fenti fizetési számlára történő teljesítést joghatályos teljesítésnek a számlán történő jóváírás esetén ismeri el.
3.         A felek rögzítik, hogy a bérbeadó kizárólag a hirdetési helyet adja bérbe. A bérlő tudomásul veszi, hogy a kihelyezésre kerülő reklámhordozó elkészítésének (felület nyomtatása, gyártása) a költsége őt terheli. A reklámhordozó kihelyezéséről a bérlő gondoskodik a jelen szerződésben rögzített időtartamra. A szerződés lejártával a bérlő köteles a reklámhordozó eltávolításáról gondoskodni. A bérbeadó a reklámhordozó autóbuszra történő kihelyezéséhez és eltávolításához szükséges időtartamra, az ezzel kapcsolatos munkavégzés lehetőségét az autóbuszon biztosítja.
4.         azért, hogy a hirdetési felület a bérlet időtartama alatt szerződésszerű használatra alkalmas, és harmadik személynek nincs olyan joga, amely a bérlőt a kizárólagos és zavartalan használatban akadályozza.
5.         A bérbeadó a reklámhordozó sérülésmentességéért, megrongálódásáért való felelősségét kizárja azonban a reklámhordozón észlelt hibát haladéktalanul jelzi a bérlőnek. A reklámhordozó saját ellenőrzés során feltárt, vagy a bérlő által jelzett meghibásodását a bérlő jogosult a saját költségén kijavítani.
6.         A felek az egyértelműség okán rögzítik, hogy a bérbeadó nem vállal felelősséget a felületre kihelyezendő hozott reklámmal kapcsolatos esetleges minőségi hibákért és tartalmi problémákért.
7.         A reklámhordozók nem tartalmazhatnak olyan üzenetet, amelynek a taralma, képi megjelenítése a közrendbe, a közerkölcsbe ütközik, avagy azt sérti.
8.         A bérlet időtartamának a lejártát követően a kihelyezett reklámot a bérbeadó eltávolítja.
9.         A bérlő nem jogosult a bérelt felületet tovább értékesíteni.
10.     A felek megállapodnak abban, hogy a jelen szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulását a felek kizárják.
11.     A jelen határozott idejű szerződés rendes felmondás útján nem mondható fel.
12.     A jelen szerződés, mindkét fél részéről súlyos szerződésszegés esetén azonnali hatállyal felmondható.
13.     A jelen szerződés a bérbeadó részéről azonnali hatállyal felmondható, amennyiben a bérlő a kibocsátott számlát tizenöt napon belül nem egyenlíti ki. A bérbeadó ilyen esetben igényt tart a bérleti idő hátralevő időszakára felmerülő költségeinek megtérítésére.
14.     Bármely félnek a másikhoz intézett nyilatkozatai, értesítései az ismert elérhetőségek bármelyikén joghatályosak és érvényesek. A felek az egymás címére postai úton feladott küldeményt – az ellenkező bizonyításig - annak feladásától számított ötödik munkanapon kézbesítettnek kell tekinteni.
15.     A felek joghatályos kézbesítésnek tekintik azt is, ha a bejelentett értesítési címről a küldemény „nem kereste”, a „címzett ismeretlen”, a „küldeményt nem vette át”, „ismeretlen helyre költözött” postai jelzéssel érkezik vissza, vagy más okból ezen a címen a kézbesítés lehetetlen.
16.     A felek az egymás részére e-mail útján megküldött leveleket, értesítéseket azok feladását követő első munkanap 18.00 óráig elolvasottnak tekintik (kézbesítési vélelem), kivéve, ha a küldő fél az e-mail - elektronikus levelezési rendszer üzemel-tetőjének hibájából eredő - kézbesíthetetlenségéről hibaüzenetet kap. A bérlő felelőssége, hogy az általa megadott e-mail címén az üzeneteket, valamint szkennelt iratok elektronikus másolatát fogadni tudja, továbbá biztosítani köteles, hogy azok ne kerülhessenek levélszemét mappába.
17.     A nem természetes személy bérlő kijelenti és szavatolja, hogy jelen szerződés megkötésére és az abban foglaltak teljesítésére jogosult, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény értelmében átlátható szervezetnek minősül. A felek rögzítik, hogy jelen szerződést a bérbeadó azonnali hatállyal felmondja, ha a bérlő a szerződés megkötését követően beállott körülmény folytán már nem minősül átlátható szervezetnek.
18.     A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
19.     A felek a jelen szerződésből eredő esetleges jogviták elbírálására a Dunakeszi Járásbíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
20.     A felek rögzítik, hogy a jelen szerződés, mint helyi önkormányzat tevékenységére vonatkozó adat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 3. § 5. pontja alapján közérdekű adatnak minősül. A tv. 26. § (1) bekezdése szerint: az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szervnek vagy személynek (a továbbiakban együtt: közfeladatot ellátó szerv) lehetővé kell tennie, hogy a kezelésében lévő közérdekű adatot és közérdekből nyilvános adatot - az e törvényben meghatározott kivételekkel - erre irányuló igény alapján bárki megismerhesse.
A felek a jelen szerződést elolvasták, megértették, és mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírták.
Göd, 2021…….
……………………………………………
Göd Város Önkormányzata
bérbeadó képviseletében
Balogh Csaba
polgármester
……………………………………………

bérlő / a bérlő képviseletében

ügyvezető
 
 
 
Göd, 2021. május 10.
 
 
 
 
                            Balogh Csaba                                                              Tóth János
                            polgármester                                                                  jegyző
« Vissza
Vissza a főmenübe