503/2021. (VIII. 31.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Preventív tartásjavító és mozgásfejlesztő torna szolgáltatójának kiválasztása
 503/2021. (VIII. 31.) Ök. határozat
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
 
úgy dönt, hogy a „Gödi óvodásoknak nyújtandó preventív tartásjavító és mozgásfejlesztő torna szolgáltatás” tárgyban megbízási szerződést köt Somkereki Edit egyéni vállalkozóval (...). A megbízási díj bruttó 5.000. -Ft/óra. A megbízási szerződés határozott időre szól: 2021. szeptember 13.-2021 május 31. A szerződés ezen határozat mellékletét képezi.
 
Forrás: 2021. évre 1.000 eFt az ellátottak pénzbeli juttatása-egyéb, nem intézményi ellátási díjak sor terhére. 2022-ben a költségvetési rendeletben tervezni szükséges.
 
Felelős: Hlavács Judit alpolgármester
Hivatali felelős: dr. Kármán Gábor aljegyző
Határidő: 2021. szeptember 13.
 
Melléklet az 503/2021. (VIII. 31.) Ök. határozathoz:
 
Megbízási szerződés
Preventív tartásjavító és mozgásfejlesztő torna biztosításáról
 
Amely létrejött
egyrészről GÖD VÁROS ÖNKORMÁNYZATA, 2132 Göd, Pesti út 81., adószám: 15731106-2-13, Képviseli: Balogh Csaba polgármester megbízó (továbbiakban Megbízó)
 
Másrészről pedig SOMKEREKI EDIT egyéni vállalkozó (...) között, alul írt napon és helyen, az alábbiak szerint.
 
1.       Megbízási szerződés alapján Vállalkozó a Megbízó által rábízott feladat ellátására, a Megbízó a megbízási díj megfizetésére köteles. Az önként vállalt önkormányzati feladatot az Önkormányzat döntéshozói továbbra is fontosnak tartják, sőt továbbfejlesztendőnek ítélték, ezért az alábbi szerződés megkötését határozták el.
 
2.       A vállalt feladatot a Megbízó érdekének megfelelően kell teljesíteni. Vállalkozó a szerződés keretében a következőket látja el:
 
a) A gödi (gödi lakóhellyel rendelkező, illetve gödi önkormányzati vagy magánóvodába járó) beiskolázás előtt álló korú (jellemzően 5-6 éves) gyermekek közül a háziorvos bevonásával kiszűri az ellátásra leginkább rászoruló gyermekeket, a gyermekintézményeken keresztül megszólítja a szülőket, és egyéb előkészítő tevékenységeket végez.
 
b) A fenti körbe tartozó gyermekek részére legkésőbb 2021. szeptember 13-tól preventív tartásjavító és mozgásfejlesztő tornát tart heti tizenkét órában a felmerült szükségleteknek megfelelő megoszlásban három helyszínen. E helyszínek: Gödi Kincsem Óvoda székhelye, Csalogány egysége, Gödi Kastély Óvoda székhelye és Fácán egysége, illetve más helyettesítő helyszín. Az ellátást a gyermekorvos által kiszűrt gyermekek részére biztosítja a szükségleteik súlyossága, a kapacitás és az egyéb körülmények alapján személyre szabott gyakorisággal és módon.
            c) Az a) pontban jelölt kör részére szüleikkel együtt havonta egy szombat délelőtt négy órában mozgásos játékokkal kombinált preventív tartásjavító és mozgásfejlesztő tornát tart azzal a céllal, hogy a szülők ezáltal tudatosan vegyenek részt a gyermek egészségének megőrzésében és mozgásfejlesztésében. Ezek a foglalkozások nyilvánosak, előzetes bejelentkezés alapján a Pedagógiai Szakszolgálat helyiségében történnek. A Pedagógiai Szakszolgálat helyisége használatának lehetőségéről Vállalkozó maga gondoskodik.
 
d) A COVID-19 járványra tekintettel az a Vállakozónak a mindenkor hatályos korlátozásokhoz igazodva kell az ellátást a következők szerint nyújtani:
- olyan módon szerveznie a foglalkozásait, hogy közöttük legyen legalább 20 perc átszellőztetésre és fertőtlenítésre,
- olyan módon szerveznie a csoportjait, hogy azokban csak és kizárólag az eleve egy óvodai csoportban ellátott gyermekek legyenek együtt,
- a szolgáltatást tisztán online módon, kétutas mozgóképi- és hangkommunikációt biztosítva biztosítsa az ellátottaknak úgy, hogy az esetlegesen rosszul végzett gyakorlatokat távolból, instrukciókkal helyesbíteni tudja. (Az ellátotti oldalon a technikai feltételek biztosítása nem a feladata.)
 
e) Az ellátást 2021. szeptember 13-tól 2022. május 31-ig összesen 8,5 hónapon át figyelembe véve az iskolai szüneteket, amikor az ellátás szünetel.
 
3.       A Vállalkozó az ellátás szakmai és bizalmi jellegének megfelelően személyesen köteles eljárni, más személy közreműködéséhez Megbízó hozzájárulása szükséges. Az igénybe vett személyért megbízott úgy felel, mintha a rábízott ügyet maga látta volna el.
 
4.       A Vállalkozó köteles a Megbízót tevékenységéről és az ügy állásáról tájékoztatni, különösen, ha a felmerült új körülmények az utasítások módosítását teszik indokolttá.
 
5.       A Megbízó köteles az megbízási díjat az alábbiak szerint megbízott Unicredit Bank 10918001-00000093-13850018 számlájára teljesíteni. A megbízási díj ellátási óránként nettó 5000.-Ft (Ötezer forint). Vállalkozó úgy nyilatkozik, hogy nem kötelezett ÁFA levonásra, ÁFA körön kívüli egyéni vállalkozó. Megbízó a számla, díjbekérő irat és melléklete ellenőrzése alapján az érkezést követő 8 napon belül pénzügyileg teljesít. A teljesítést – az ellátásnak helyet biztosító intézmények vezetőikre támaszkodva - dr. Kármán Gábor aljegyző igazolja
 
6.       Vállalkozó a tornafoglalkozásokon csoportonként jelenléti ívet, haladási naplót (ellátott gyermek jelenléte és haladása szerint) vezet, a szombati foglalkozásokon jelenléti ívet vezet, és foglalkozási tervet készít. Ezeket és a kiszámolt havi díjat tartalmazó dokumentumot és számlát az ellátási hónapot követően eljuttatja Megbízó részére.
 
7.       A szolgáltatás ellátásával felmerült költségek Megbízót terhelik. Így különösen az óvodai ellátási helyek rezsije, teremhasználata, illetve az ellátásban használt eszközök használatának költségei, ideértve az eszközök fejlesztését, újak beszerzését.
 
8.       A szerződés megszűnésekor Vállalkozó köteles elszámolni és ennek keretében a Megbízónak mindazt kiadni, amihez a megbízás teljesítése céljából, vagy eljárása eredményeképpen jutott-kivéve, amit a megbízás folytán jogosan felhasznált.
 
9.       Szerződő felek a nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a szolgáltatásra vonatkozó egyéb hatályos jogszabályok rendelkezéseit tekintik irányadónak.
 
10.   Felek jogvitájuk esetére kikötik Dunakeszi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.
 
A fenti szerződést, mint akaratunkkal mindenben egyezőt, jóváhagyólag írtuk alá.
 
Kelt.: Göd, 2021. ………...
 
 
 
                        Megbízó                                                                          Vállalkozó
 
…………………………….                                            ……………………………….
Göd Város Önkormányzata                                          Somkereki Edit egyéni vállalkozó
      Balogh Csaba polgármester
 
…......................................
Pénzügyi ellenjegyző
 
…......................................
Jogi ellenjegyző
« Vissza
Vissza a főmenübe