625/2021. (XII. 16.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Döntés a Településellátó Szervezet gazdasági igazgatóhelyettesi pozícióra kiírt pályázat eredménytelenségéről és új pályázat kiírásáról
625/2021. (XII. 16.) Ök. határozat
 
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
 
1. megállapítja és tudomásul veszi, hogy a Településellátó Szervezet (székhely: 2132 Göd, Duna út 5.), gazdasági igazgatóhelyettesi pozíciójára az 543/2021 (X. 28.) Ök. határozatban jóváhagyott és a Belügyminisztérium kezelésében lévő internetes kiválasztási és pályáztatási elektronikus rendszerben 2021.10.29. napján közzétett pályázati kiírás eredménytelenül zárult;
2. a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény alapján ismételt pályázatot ír ki a fenti munkakör betöltésére, a határozat mellékletét képező pályázati felhívás szerint.
3. A beérkezett pályázatok véleményezésére a munkakör feladatait érintően szakértelemmel rendelkező bizottságot hoz létre, melynek tagjai az alábbi személyek:
·         Balogh Csaba polgármester
·         Garai Győző Attila Településellátó Szervezet igazgató
·         Mucsi László városüzemeltetési ügyintéző
 
A beérkezett pályázatokat a bizottság 21 napon belül véleményezi.
 
Felelős: polgármester
Hivatali felelős: jegyző
Határidő: azonnal 

Melléklet a(z) 625/2021. (XII. 16.) Ök. határozathoz:
Göd Város Önkormányzata
 
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. és a 20/B. § alapján
pályázatot hirdet a
 
Településellátó Szervezet
gazdasági igazgatóhelyettes (magasabb vezető)

munkakör ellátására.
 
Pozíció megnevezése: Településellátó Szervezet gazdasági igazgatóhelyettes
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozott idejű, 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
 
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
 
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás 5 év határozott időtartamra szól.
 
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2132 Göd, Duna út 5.
 
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Feladatait a Településellátó Szervezet Szervezeti és Működési Szabályzatában leírtak szerint végzi a 368/2011. (XII. 31.) Kormányrendelet (Ávr.) 11. §-a alapján.
 
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
·         A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban szerzett végzettséggel és emellett
a)       okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy
b)      gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői, - 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői -, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel kell rendelkeznie;
·         Hasonló munkakörben legalább 3-5 év vezetői tapasztalat;
·         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
·         Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása;
·         Magyar állampolgárság;
·         Büntetlen előélet;
·         Cselekvőképesség.
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés.
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-          fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél;
-          gazdasági vezetésre vonatkozó, szakmai helyzetelemzésre épülő, fejlesztési elképzeléseket is részletező program;
-          nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
-          végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok);
-          három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás;
-          arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn;
-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt;
-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2022.01.31.
 
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot postai úton Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.), elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre határidőben kell megküldeni. Kérjük, a borítékon vagy az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/897-1/2021, valamint a beosztás megnevezését: gazdasági igazgatóhelyettes.
 
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat szakmai bizottság véleményezi. A Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a pályázati határidő lejártát követő első munkaterv szerinti ülésén dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. A pályáztató a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2022.02.28.
 
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
  • Göd Város Önkormányzata honlapja – 2021.12.20.
  • Településellátó Szervezet honlapja – 2021.12.20.
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.god.hu és a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.
« Vissza
Vissza a főmenübe