Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi, Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsága
a Képviselő-testületnek megalkotásra javasolja az alábbi rendelet-tervezetet:
Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének
…/2022. (...) önkormányzati rendelete
a 2022. évre, valamint 2023. január hónapra vonatkozó igazgatási szünet Gödi Polgármesteri Hivatalban történő elrendeléséről
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
A rendelet hatálya a Gödi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) alkalmazott köztisztviselőkre és ügykezelőkre, valamint munkavállalókra (a továbbiakban együtt: foglalkoztatott), továbbá a Hivatalt egyéb foglalkoztatásra irányuló vagy megbízási jogviszony keretében munkavégzési helyszínül használó személyekre terjed ki.
2. §
Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
a) 2022. július 25. napjától 2022. augusztus 5. napjáig,
b) 2022. december 27. napjától 2022. december 31. napjáig,
c) 2022. március 26. és 2022. október 15. napjaira áthelyezett munkanapokra,
a Hivatalban igazgatási szünetet rendel el.
3. §
(1) Az igazgatási szünet ideje alatt a foglalkoztatottak részére rendes szabadságot kell kiadni, illetve azt a foglalkoztatottnak ki kell vennie.
(2) A 2. § szerinti igazgatási szünetek ideje alatt a Hivatal zárva tart.
(3) A jegyző az igazgatási szünet idejére Göd Város Önkormányzata működéséhez feltétlenül szükséges, halaszthatatlan feladatok elvégzése érdekében a rendes szabadság kivétele alól részben vagy egészben felmentést adhat.
4. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2023. január 4-én hatályát veszti.
Balogh Csaba |
Tóth János |
Felelős: PEKJB elnök
Határidő: azonnal