103/2023. (XII. 12.) Pénzügyi és Jogi Bizottsági határozat
Tárgy: Gödi Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjének meghatározása
103/2023. (XII. 12.) PJB határozat
Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi és Jogi Bizottsága
a Képviselő-testületnek elfogadásra javasolja az alábbi határozati javaslatot:
„Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 67. § (1) bekezdés d) pontja, valamint a Gödi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzatáról szóló 1/2021. (III. 1.) jegyzői utasítás 5.13. pontja alapján a Gödi Polgármesteri Hivatal (székhely: 2131 Göd, Pesti út 81.) munka- és ügyfélfogadási rendjét az alábbiak szerint határozza meg:
a) 2024. január 4. (csütörtök) 07:30-16:00 óráig távmunkavégzés;
b) 2024. január 5. (péntek) 07:30-13:00 óráig ügyfélfogadás nélküli távmunkavégzés;
c) 2024. december 6. (péntek) 07:30-17:00 óráig munkaidő, 08:00-13:00 óráig ügyfélfogadás (a 2024. december 7-i (szombati) munkanap ledolgozása);
d) 2024. december 13. (péntek) 07:30-17:00 óráig munkaidő, 08:00-13:00 óráig ügyfélfogadás (a 2024. december 14-i (szombati) munkanap ledolgozása).
Felkéri a jegyzőt a fentiekkel összefüggésben szükséges intézkedések megtételére.
Felelős: polgármester
Hivatali felelős: jegyző
Határidő: értelem szerint”
Felelős: PJB elnök
Hivatali felelős: jegyző
Határidő: azonnal