Taksony Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete a települési szilárd hulladék elszállítására vonatkozó közbeszerzési eljárás ajánlattételi felhívását az alábbiak szerint fogadja el:
3. melléklet a 14/2010. (X.29.) NFM rendelethez
|
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757 E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu
|
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
Építési beruházás Árubeszerzés Szolgáltatás
Építési koncesszió Szolgáltatási koncesszió |
|
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________ Azonosító kód_______________________________________ |
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Taksony Nagyközség Önkormányzata |
|||
Postai cím: Fő út 85. |
|||
Város/Község: Taksony |
Postai irányítószám: 2335 |
Ország: HU |
|
Kapcsolattartási pont(ok): Taksony Polgármesteri Hivatal Címzett: Kreisz László polgármester |
Telefon: + 36 (24) 520 780 |
||
E-mail: |
Fax: + 36 (24) 520 770 |
||
Internetcím(ek) (adott esetben) Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.taksony.hu/ A felhasználói oldal címe (URL): |
|||
|
|||
További információk a következő címen szerezhetők be: |
|||
|
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet |
||
A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be: |
|||
|
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet |
||
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: |
|||
|
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet |
||
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű |
Közszolgáltató |
Regionális/helyi szintű |
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont] |
Közjogi szervezet |
Egyéb |
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Általános közszolgáltatások |
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció |
Védelem |
Szociális védelem |
Közrend és biztonság |
Szabadidő, kultúra és vallás |
Környezetvédelem |
Oktatás |
Gazdasági és pénzügyek |
Egyéb (nevezze meg): A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény szerinti tevékenység |
Egészségügy |
|
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Víz [Kbt. 163. § (1) bek. a) pont] |
Villamos energia [Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont] |
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása [Kbt. 163. § (1) bek. a) pont] |
Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése [Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont] |
Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése [Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont] |
Vasúti szolgáltatások [Kbt. 163. § (1) bek. c) pont] |
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások [Kbt. 163. § (1) bek. c) pont] |
Repülőtéri tevékenység [Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont] |
Kikötői tevékenységek [Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont] |
Postai szolgáltatások [Kbt. 163. § (1) bek. d) pont] |
I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen nem |
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés Taksony Nagyközség szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása. |
|||||
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye |
|||||
Kivitelezés Tervezés és kivitelezés Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően |
|
Adásvétel Lízing Bérlet Részletvétel Ezek kombinációja/Egyéb |
|
Szolgáltatási kategória 16 |
|
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a 2004/18/EK irányelv II. mellékletében)
|
|||||
A teljesítés helye
NUTS-kód |
A teljesítés helye
NUTS-kód |
A teljesítés helye Taksony Nagyközség Önkormányzat közigazgatási területe, illetőleg a szolgáltatással érintett területek
NUTS-kód 0102 |
|||
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul Közbeszerzés megvalósítása Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása Keretmegállapodás megkötése |
|||||
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben) |
|||||
Keretmegállapodás több ajánlattevővel A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek |
|||||
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok)ban: Indoklás arra az esetre vonatkozóan, ha a megállapodás időtartama meghaladja a négy évet:
|
|||||
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
Igen válasz esetén a vételi jog leírása: Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje: |
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen): vagy: és között Ha ismert, az árubeszerzésre vagy szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: |
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva) VAGY: kezdés 2011/09/01 (nap/hó/év) befejezés 2021/08/31 (nap/hó/év) |
III. szakasz: jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozófeltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben) Amennyiben vállalkozó a jelen szerződés szerinti bármely kötelezettséget határidőben nem vagy nem megfelelően teljesíti, feladatainak teljesítésével felróható okból késedelembe esik megrendelő kárátalányként késedelmi kötbérre jogosult, azzal, hogy megrendelő a kötbért meghaladó kárát is érvényesítheti. A kötbér mértéke minden késedelmes vagy hibás teljesítéssel érintett naptári nap után 50 ezer Ft. Ajánlatkérő kiköti, hogy ha a késedelmes, vagy hibás teljesítéssel érintett napok száma eléri a 8 naptári napot, úgy a megrendelő jogosult a szerződéstől elállni, amelynek gyakorlása esetén a meghiúsulási kötbér kerül érvényesítésre. Amennyiben vállalkozó a jelen szerződésben meghatározott feladatait részben vagy egészben nem teljesíti, megrendelő kárátalányként meghiúsulási kötbérre jogosult, azzal, hogy megrendelő a kötbért meghaladó kárát is érvényesítheti. A kötbér mértéke 10 millió,- Ft. |
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre Az ellenérték megfizetése a a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. tv. (a továbbiakban: Kbt). 305. § (1) (7) bekezdése alapján, valamint a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 8. § (1) bekezdésében, valamint a hulladékgazdálkodásról szóló 2000. évi XLIII. törvény (Hgt.) 21. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a települési hulladékkezelési díj megállapításának részletes szakmai szabályairól szóló 64/2008. (III.28.) Kormányrendelet alapján történik a dokumentációban részletezettek szerint. A közszolgáltatásért a kötelezettek (a szolgáltatást közvetlenül igénybe vevők) 3 havi (negyedévente) gyakorisággal fizetnek. A számlázás, díjbeszedés a közszolgáltató feladata. A számlát a közszolgáltatást igénybe vevők részére kell kiállítani a Kbt. 305. § (3) bekezdésének megfelelően, azzal a kitétellel, hogy a 305. § (3) bekezdés g) pontja szerinti ellenszolgáltatás kiegyenlítésére irányadó határidő a teljesítéstől számított 15 naptári nap. A szolgáltatást igénybe vevők számára a díjbefizetés módját pénzintézeti átutalás, csekken történő postai befizetés, vagy készpénzes kiegyenlítés formájában biztosítani kell. A hulladékkezelési közszolgáltatási díj beszedésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések: a hulladékgazdálkodásról szóló 2000. évi XLIII. törvény, a hulladékkezelési közszolgáltató kiválasztásáról és a közszolgáltatási szerződésről szóló 224/2004. (VII. 22.) Korm. rendelet, a települési hulladékkezelési közszolgáltatási díj megállapításának részletes szakmai szabályairól szóló 64/2008. (III. 28.) Korm. rendelet, a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 80/A-80/B. §, az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény 105/A-105/D. §, Taksony Nagyközségi Önkormányzat 21/2006. (XII. 14.). rendelete a települési szilárd hulladék összegyűjtésére, elszállítására és ártalmatlanítására szervezett kötelező helyi közszolgáltatásról |
III.2) Részvételi feltételek
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság |
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: M.1. A Kbt. 67. § (3) bekezdés a) pontja alapján: az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 3 éves (36 hónap) időszak legjelentősebb, a közbeszerzés tárgya szerinti feladatok [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] ellátására vonatkozó, közszolgáltatási szerződés alapján végzett szolgáltatások ismertetése a Kbt. 68. § (1) bekezdése szerint igazolva, legalább a következő tartalommal: legalább teljesítés idejének (a kezdő és befejező időpont, év/hónap/nap megjelöléssel), a teljesítés helyének, a szerződés részletes tárgyának, az ellenszolgáltatás éves összegének vagy a korábbi szolgáltatás mennyiségére utaló más adatnak (ellátott ingatlanok száma és az elszállított hulladék mennyisége), a szerződést kötő másik fél megjelölésével, megrendelő részéről a referenciával kapcsolatban felvilágosítást adó személy neve, telefonos elérhetősége, megrendelő nyilatkozatát, hogy a teljesítés szerződésserűen történt, továbbá az arra vonatkozó információt, hogy fővállalkozói, alvállalkozói vagy konzorciális teljesítésről van-e szó, és hány százalékos volt a teljesítésében az ajánlattevő részvételi aránya, és a szerződés mely részét teljesítette. A referenciák esetében a konzorciumi teljesítést a ténylegesen elvégzett munkák függvényében és értékében veszi figyelembe ajánlatkérő az értékelés során – ennek megfelelően a referenciákat is a referenciát bemutató által ténylegesen elvégzett munka és érték feltüntetésével kell megadni. M.2. A Kbt. 67. § (3) bekezdés b) pontja alapján a szolgáltatás teljesítéséért felelős személy megnevezése, végzettségének, képzettségének ismertetése: az ajánlathoz csatolni kell a szakember bevonására, ismertetésére vonatkozó nyilatkozatát, a szakember saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajzát, a végzettséget és képzettséget igazoló dokumentumokat, valamint az ajánlatnak tartalmaznia kell a szakember által aláírt, rendelkezésre állási-, valamint arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy az eljárásba történő bevonásáról tudomással bír.
M.3. A Kbt. 67. § (3) bekezdés d) pontja alapján a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakemberek megnevezése, végzettségüknek, képzettségüknek ismertetése: az ajánlathoz csatolni kell a szakember bevonására, ismertetésére vonatkozó nyilatkozatát, a szakember saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajzát, a végzettséget és képzettséget igazoló dokumentumokat, valamint az ajánlatnak tartalmaznia kell a szakember által aláírt, rendelkezésre állási-, valamint arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy az eljárásba történő bevonásáról tudomással bír.
M.4. A Kbt. 67. § (3) bekezdés e) pontja alapján a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírását, megjelölve a műszaki eszközök típusát, jellegét, továbbá nyilatkozat arról, hogy a munkagépek a szerződés teljesítésére alkalmas műszaki állapotban vannak. M.5. A Kbt. 67. § (3) bekezdés f) pontja alapján: Bármely nemzeti rendszerben akkreditált független szervezet által kiállított, az ISO 14001 környezetirányítási, valamint az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerre vonatkozó tanúsítvány benyújtása, vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítványt, vagy a Kbt. 68. § (5) bekezdése szerinti egyéb bizonyíték(ok) benyújtása. Az alkalmasság feltételek igazolását minden esetben olyan részletességgel kell megadni, hogy annak alapján az alkalmasság minimumkövetelményei között előírt feltételek megléte egyértelműen megállapítható legyen. A Kbt. 4. § 3/D pontja szerinti erőforrást nyújtó szervezet az ajánlati felhívásban az ajánlattevővel kapcsolatban előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni azt, hogy ő alkalmas a szerződés teljesítésére, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt. |
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) Alkalmatlannak minősül az ajánlattevő, valamint a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha: M.2. Nem rendelkezik legalább 1 fő felsőfokú környezetvédelmi végzettséggel és legalább 3 éves hulladékgazdálkodás területén szerzett vezetői gyakorlattal rendelkező, a közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatás teljesítéséért felelős szakemberrel. M.3. A szerződés teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek között nem rendelkezik az alábbi szakemberekkel: legalább 1 fő, a minőségellenőrzésért felelős, a 11/1996. (VII. 4.) KTM rendelet szerinti környezetvédelmi megbízotti képesítésű, minőségbiztosítás és hulladékkezelés területén szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember, továbbá legalább 1 fő, minimum belföldi közúti közlekedési szolgáltatást végző árufuvarozói szaktanfolyami végzettséggel vagy OKJ 55547001 számú hulladékgazdálkodási technológus képesítéssel, és a hulladékkezelés területén szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember, továbbá legalább 2 fő C kategóriás jogosítvánnyal és jelenlegi OKJ 33 853 01 (korábbi OKJ 21 7898 01) számú, települési hulladékgyűjtő- szállító végzettséggel rendelkező gépjárművezető. M.4. A szerződés teljesítéshez nem rendelkezik legalább 3 db (60, 110/120 és 240 literes, és 1 m³ űrméretű gyűjtőedények és konténer felvételére és kiürítésére alkalmas) öntömörítő felépítménnyel felszerelt, min. EURO 4 emissziós szabványt teljesítő, 3 tengelyes, min. 20 m³ kapacitású gépjárművel. M.5. Nem rendelkeznek bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezet által tanúsított, a közbeszerzés tárgya szerinti tevékenységre kiterjedő ISO 14001 környezetirányítási rendszerrel, továbbá ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerrel, vagy a felsoroltakkal egyenértékű rendszerrel, illetőleg a Kbt. 68. § (5) bekezdése szerinti egyéb bizonyíték(ok)kal. Ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó az M.1-5. pontokban foglalt alkalmassági követelmény tekintetében együttesen is megfelelhetnek. Ajánlattevő a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmasság igazolása érdekében más a Kbt. 65. § (3) és (4) bekezdése szerint erőforrást nyújtó szervezet (Kbt. 4. § 3/D.) erőforrására is támaszkodhat, valamint megfelelően alkalmazandó a Kbt. 69. § (8) bekezdése is.
|
|
III.2.4) Fenntartott szerződések (adott esetben) igen nem |
||
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen nem
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen nem |
||
III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás: 224/2004. (VII. 22.) Korm. rendelet a hulladékkezelési közszolgáltató kiválasztásáról és a közszolgáltatási szerződésről, 213/2001. (XI. 14.) Korm. rendelet a települési hulladékkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről.
|
III.3.2) A szervezeteknek közölniük kell-e a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét? igen nem |
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti |
||
Tárgyalás nélküli |
|
|
Tárgyalásos |
|
|
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti |
||
Tárgyalás nélküli |
|
|
Tárgyalásos |
|
|
IV.1) Az eljárás fajtája
IV. 2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg) |
|
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás VAGY Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok (a részszempontokat súlyozással vagy – ha súlyozásra bizonyíthatóan nincs lehetőség – csökkenő fontossági sorrendben kell megadni) a dokumentációban, az ajánlati/részvételi felhívásban, az ajánlattételi felhívásban illetve az ismertetőben meghatározott szempontok |
|
Részszempont |
Súlyszám |
1. Alapdíj (rendelkezésre állási díj/hó, Ft, áfa nélkül) |
15 |
2. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (2x60 literes gyűjtőedény díja, Ft, áfa nélkül, a legfeljebb 1 fős háztartások esetében) |
10 |
3. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (2x110/120 literes gyűjtőedény, Ft, áfa nélkül, az 1-nél nagyobb, de legfeljebb 3 fős háztartások esetében) |
20 |
4. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (4x110/120 literes gyűjtőedény, Ft, áfa nélkül, a 3 főnél nagyobb létszámú háztartások esetében) |
25 |
5. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (2x240 literes gyűjtőedény, Ft, áfa nélkül, a 3 főnél nagyobb létszámú háztartások esetében) |
5 |
6. A minimálison felül elszállított minden további edény ürítési díja összesen (nettó Ft/ ürítés) az alábbi bontásban: |
10 |
1. számú alszempont: A minimálison felül elszállított minden további 60 literes edény ürítési díja (nettó Ft/ ürítés) |
3 |
2. számú alszempont: A minimálison felül elszállított minden további 110-120 literes edény ürítési díja (nettó Ft/ ürítés) |
5 |
3. számú alszempont: A minimálison felül elszállított minden további 240 literes edény ürítési díja (nettó Ft/ ürítés) |
2 |
7. Többlethulladék gyűjtéséhez szükséges zsák (nettó Ft/liter) |
10 |
8. Az évenkénti árváltozás mértéke a KSH által az előző évre vonatkozóan közzétett belföldi értékesítés átlagos fogyasztói árindexre vonatkozó inflációs rátához viszonyítva (%-ban, legfeljebb 100%) |
5 |
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen nem |
|
Ha igen, további információk az elektronikus árverésről (ha szükséges) |
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
|
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen nem Igen válasz esetén Előzetes összesített tájékoztató Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám) A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap) Egyéb korábbi közzététel (adott esetben) Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám) A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap)
|
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben) |
A dokumentáció beszerzésének határideje Dátum: 2011/06/29 (év/hó/nap) Időpont: 12:00
|
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen nem Igen válasz esetén, Ár (számokkal): 60 000 Pénznem: HUF A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció díja bruttó 60.000,- Ft. A dokumentáció díjának megfizetése átutalással, illetve befizetéssel történhet az ajánlatkérő OTP Bank -nál vezetett 11742180-15393355-00000000 számú számlájára, az átutalás közlemény rovatában a „Hulladékszállítás, kezelés - ajánlattételi dokumentáció” hivatkozás feltüntetésével. Ajánlatkérő a dokumentáció árát kizárólag a Kbt. 54. § (10) bekezdésében megjelölt esetekben téríti vissza.
|
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő, illetve a részvételi határidő Dátum: 2011/06/29 (év/hó/nap) Időpont: 12:00
|
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV Egyéb: |
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (nyílt eljárás esetén) // -ig (nap/hó/év) VAGY hónap(ok)ban: vagy nap(ok)ban: (az ajánlattételi határidő lejártától számítva) |
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei Dátum: 2011/06/29 (év/hó/nap) Időpont: 12:00 Hely (adott esetben): Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház. 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló. Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek? (adott esetben) igen nem A bontáson a Kbt. 80. § (2) bekezdésében meghatározott személyek jogosultak jelen lenni.
|
VI. szakasz: kiegészítő információk
VI.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen nem Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje: |
VI.2) a szerződés eu-alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb használható hivatkozási alapot: |
V.3) További információk (adott esetben) V.3.1) Az eredményhirdetés, illetőleg az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés megküldésének tervezett időpontja: 2011/07/15 (év/hó/nap), 12:00 óra V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja: Szerződéskötésre az írásbeli összegezés [Kbt. 93. § (2) bekezdés] eredményhirdetésen történő átadását vagy megküldését követő naptól számított tizedik napon – ha ez a nap nem munkanap, akkor az azt követő első munkanapon kerül sor. V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli) Ajánlatkérő a végleges szerződéses feltételek kialakítása érdekében kettő tárgyalási fordulót tervez, de fenntartja a jogot, hogy szükség esetén további tárgyalási fordulót tartson. Ajánlatkérő az első tárgyalási fordulón az ajánlattevőkkel együttesen tárgyal. Az ajánlatkérő a tárgyalások során biztosítja az egyenlő bánásmódot az ajánlattevők számára, így az ajánlatkérő által adott bármilyen tájékoztatást az összes ajánlattevőnek megadja. Ajánlatkérő az utolsó tárgyalási forduló során, amikor valamennyi szerződési feltételt tekintve megállapodás jött létre, az utolsó tárgyalási forduló keretében ismételt írásos - a bírálat részét képező ajánlati elemekre vonatkozó - ajánlattételre tart igényt. Az ajánlati kötöttség a tárgyalások lezárásával jön létre, és attól számított 60 napig áll fent. Az első tárgyalás tervezett időpontja: 2011/07/05 (év/hó/nap), 12:00 óra, helye: Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház. 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló. V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen nem V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben) Az ajánlattételi dokumentáció személyesen, illetve a Kbt. 54. § (8) bekezdésében foglaltaknak megfelelően vehető át a ajánlati határidő utolsó napjának kivételével munkanapokon 10:00-12:00 óra között. Az átutalás megtörténtét (átutalási megbízás teljesítését) igazoló eredeti bankbizonylat vagy a bankbizonylat egyszerű másolatának bemutatásával, vagy a Kbt. 54. § (8) bekezdés alkalmazása esetén annak megküldésével. Az ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy adószámukat, valamint a számla kiállításához szükséges valamennyi egyéb adatukat a dokumentáció megvásárlása esetén az ajánlatkérő részére szíveskedjenek megadni. A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának további feltétele a regisztráció. A regisztrációhoz ajánlattevőnek az alábbi adatokat szükséges – dokumentáció átvételekor személyesen, vagy a postai úton történő megküldés esetén az erre vonatkozó írásbeli kérelem részeként – megadnia az ajánlatkérő rendelkezésére: az ajánlati dokumentációt átvevő cég neve és székhelye, cégjegyzékszáma, a cég nevében kapcsolattartásra kijelölt személy neve, telefon- és fax száma. A dokumentáció megvásárlása és átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 1-100, mely minden részszempont esetében azonos. V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot: Ajánlatkérő az 1-8. számú bírálati részszempont és a 6. részszempont alszempontjai esetében a Közbeszerzések Tanácsának 2/2004. számú módosított ajánlása (KÉ 2010. évi 152. szám; 2010. december 22.) III. A 1. pont ba) alpontjában meghatározott, fordított arányosításon alapuló bírálati módszert alkalmazza. Az egyes részszempontokra adott pontszámok ezt követően az adott részszemponthoz tartozó súlyszámmal felszorzásra, majd valamennyi részszempontra kiterjedően összeadásra kerülnek. Ajánlatkérő az értékelési pontszám súlyszámmal felszorzott értékét két tizedesjegyre kerekíti. Adott esetben az ajánlatkérő a Kbt. 90.§-ának (3)-(4) bekezdései szerint jár el. A bírálati módszer részletes ismertetését az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza. V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen nem V.7) Egyéb információk: Ajánlatkérő a Kbt. 83. §-a szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét. Amennyiben az ajánlattevő erőforrást nyújtó szervezetet vesz igénybe alkalmassága igazolásához, köteles ajánlatában nyilatkozni arról, hogy közte és az erőforrást nyújtó szervezet között a Polgári Törvénykönyv szerinti többségi befolyás áll-e fenn. A postán feladott ajánlatot ajánlatkérő akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére a jelen felhívásban megjelölt címen az ajánlattételi határidő lejártáig sor került. A postán feladott ajánlatot tartalmazó csomagon fel kell tüntetni: „Nem bontható fel, azonnal a címzetthez továbbítandó.” Az ajánlat vagy az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot jelentkező viseli. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az alábbi okmányok eredeti vagy egyszerű másolati példányát ajánlattevő, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóra, és erőforrást biztosító szervezetre vonatkozóan: az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző 30 napnál nem régebbi, a cégbíróság, vagy a Cégnyilvántartási és Céginformációs Szolgálat által kiadott (közhiteles) cégkivonat(a), illetve ha a cég cégügyében el nem bírált módosítás van folyamatban, a változásbejegyzési kérelem; az ajánlatot aláíró és/vagy nyilatkozatot tevő, kötelezettséget vállaló cégjegyzésre jogosult személy cégaláírási nyilatkozata (közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány) vagy a 2006. évi V. törvény (Ctv.) 9. §-a szerinti, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintája; a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében a cégjegyzésre jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) írásos meghatalmazás. Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 71. § (1) bekezdés a)-d) pontjára, amelyet adott esetben nemleges tartalommal is meg kell adni. Az ajánlathoz csatolni kell a Hulladékgazdálkodási törvény 15. §-ának (3) bekezdésében foglalt, érvényes környezetvédelmi hatósági engedélyek egyszerű másolatát. Ajánlattevőnek csatolnia kell a szilárd (kommunális) hulladék ártalmatlanításra megjelölni kívánt ártalmatlanító hely „működési” engedélyét, az engedélynek minimum a szerződés időtartamára kell szólnia, amennyiben nem rendelkezik az ártalmatlanító hely előírt időtartamra vonatkozó engedéllyel, ebben az esetben csatolni kell az ártalmatlanító hely közjegyző előtt tett nyilatkozatát, hogy a megfelelő intézkedéseket és engedélyeket megteszi, illetőleg beszerzi a teljesítés időtartama alatt. Ajánlatkérő megköveteli ajánlattevőktől, a közszolgáltatási szerződésről szóló 224/2004. (VII.22.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdése szerinti nyilatkozat benyújtását (Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy nyertessége esetén a közszolgáltatáson kívüli tevékenységei nem veszélyeztetik a közszolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítését). Az ajánlatnak tartalmaznia kell a 224/2004. (VII.22.) Kormányrendelet 9. §-ában meghatározott tartalmú szakmai ajánlatot. Ajánlattevőnek, a közös ajánlattétel esetén az ajánlattevők mindegyikének nyilatkoznia kell arról, hogy nyertessége esetén a közszolgáltatáson kívüli tevékenységei nem veszélyeztetik a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítését. Tekintettel a Kbt. 13. § (4) bekezdésében foglaltakra az ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki illetőleg szakmai alkalmasság feltételeit és igazolását minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg. Ajánlatkérő a Kbt. 70/A. §-ában előírtakhoz képest egyszerűbb formai követelményeket ír elő: Az ajánlatot 3 példányban (1 eredeti, 2 másolat), nyilatkozatot tartalmazó helyeken cégszerű aláírásával ellátva, bekötve vagy fűzve kell elkészíteni és közös, zárt borítékban kell benyújtani, az alábbi szöveg, adat feltüntetésével: „Taksony Nagyközség szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása - Ajánlat”, „Az ajánlattételi határidő lejártáig nem bontható fel!”. A másolati példánynak az eredetivel mindenben megegyezőnek kell lennie, melyre vonatkozó egyezőségi utalást a másolati példányok fedőlapján fel kell tüntetni. Az egyes példányok fedőlapját el kell látni az „eredeti”, illetve a „másolat” megjelöléssel is. Amennyiben az eredeti és a másolati példány között eltérés van, abban az esetben az eredeti példány tekintendő irányadónak. A postán feladott ajánlatot az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére a határidő lejártáig sor kerül. Az idegen nyelven benyújtott iratok közül a kizáró okok, valamint az alkalmassági követelmények igazolására szolgáló iratok esetében, az idegen nyelvű irattal együtt az irat 24/1986. (VI.26) MT rendelet szerinti magyar nyelvű hiteles fordítását kell benyújtani, minden más iratot, dokumentumot elegendő szöveghű magyar fordításban csatolni. Az ajánlatok elbírálása során, az ajánlatban megadott pénzügyi adat bármely külföldi fizetőeszközről Forintra történő átváltása a részvételi felhívás feladásának napján érvényes MNB által megadott deviza középárfolyamon történik. A jelen a részvételi felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésről szóló 2003. évi CXXIX. törvény előírásai szerint kell eljárni. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre egyebekben a Ptk. rendelkezéseit kell alkalmazni (Kbt. 306/A. § (3) bekezdés). A teljes ajánlati felhívásban és dokumentációban valamennyi órában megadott határidő magyarországi helyi idő szerint értendő. Az eredményhirdetés időpontja: ../../2011 (nap/hó/év) 12:00, helye: Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház. 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló. A szerződéskötés tervezett időpontja: az írásbeli összegezés [Kbt. 93. § (2) bekezdés] eredményhirdetésen történő átadását vagy megküldését követő naptól számított tizedik nap. A szolgáltatás megkezdésének időpontja: … Az ajánlatkérő az eljárás nyertesével, annak visszalépése esetén – amennyiben a Kbt. 93. § (2) bekezdése szerinti összegezésben következő legkedvezőbbnek minősített ajánlattevőt is meghatározta – a következő legkedvezőbbnek minősített ajánlattevővel köt szerződést. A Kbt. 20. § (3) bekezdése alapján az ajánlatkérő a jelen felhívásban, illetve dokumentációban előírt igazolások egyszerű másolatban is benyújthatók. Ajánlatkérő az eljárásban való részvételt ajánlati biztosíték nyújtásához és az ajánlati biztosíték nyújtásának az ajánlatban történő igazolásához köti. Az ajánlati biztosíték összegszerűen meghatározott mértéke: 1.000.000,- Ft, azaz egymillió forint. Az ajánlati biztosíték a Kbt. 59. § (2) bekezdése alapján - az ajánlattevő választása szerint teljesíthető. Készpénz befizetés vagy banki átutalás esetén az Ajánlatkérő bankszámlájának pénzforgalmi jelzőszáma: OTP Bank -nál vezetett 11742180-15393355-00000000 számú számla. A befizetési bizonylaton vagy a banki átutalási igazolás megjegyzés (közlemény) rovatában fel kell tüntetni az „Hulladékszállítás, kezelés - Ajánlati biztosíték” szövegezést. A biztosíték visszafizetésével kapcsolatban ajánlatkérő a Kbt. 59.§ (5) bekezdésében meghatározottak szerint jár el. Az ajánlati biztosítékot az ajánlattételi határidő lejártáig kell rendelkezésre bocsátani és az ajánlati kötöttség időtartamáig fenn kell tartani, illetőleg ezen időtartam alatt a biztosítéknak rendelkezésre kell állnia. Amennyiben az ajánlati biztosíték a fenti időpontig nem érvényes, vagy nem a dokumentációban előírt tartalommal és formában kerül benyújtásra, úgy az ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelenné nyilvánítja. Az ajánlati biztosíték nyújtását igazoló eredeti okiratot (befizetési, átutalási bizonylatot, a bankgaranciát vagy a kötelezvényt) az ajánlathoz kell csatolni. Az ajánlati biztosíték nem válik a szerződést biztosító mellékkötelezettséggé. Az ajánlatkérő kijelenti, hogy az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet. Ajánlatkérő rögzíti, hogy a Kbt. 252. § (1) bekezdés e) pontjára tekintettel a Kbt. 125.§ (3) bekezdés b) pontja alapján hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást alkalmazhat az abban rögzített feltételek szerint. |
V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2011/06/…(év/hó/nap)