110/2011. (VI. 7.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Települési szilárd hulladék elszállítására vonatkozó közbeszerzési eljárás ajánlattételi felhívása

Taksony Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete a települési szilárd hulladék elszállítására vonatkozó közbeszerzési eljárás ajánlattételi felhívását az alábbiak szerint fogadja el:

3. melléklet a 14/2010. (X.29.) NFM rendelethez

 

 

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja
1024 Budapest, Margit krt. 85. 

Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757

E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu   On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu

 

 

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

 

Építési beruházás

Árubeszerzés

Szolgáltatás

 

Építési koncesszió

Szolgáltatási koncesszió

 

 

 

 

 

 

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

 

A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________

Azonosító kód_______________________________________

 

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név:

Taksony Nagyközség Önkormányzata

Postai cím:

Fő út 85.

Város/Község:

Taksony

Postai irányítószám:  

2335             

Ország:

HU

Kapcsolattartási pont(ok):

Taksony Polgármesteri Hivatal

Címzett:

Kreisz László polgármester

Telefon:                                                      

+ 36 (24) 520 780

E-mail:

titkarsag@taksony.hu

onkormanyzat@taksony.hu

Fax:

+ 36 (24) 520 770

Internetcím(ek) (adott esetben)

Az ajánlatkérő általános címe (URL):

http://www.taksony.hu/

A felhasználói oldal címe (URL):

 

További információk a következő címen szerezhetők be:

 

 Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet

A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be:

 

 Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani:

 

 Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

       

I.2.) Az ajánlatkérő típusa

Központi szintű      

Közszolgáltató        

Regionális/helyi szintű           

Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]                 

Közjogi szervezet   

Egyéb     

I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre

I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

 Általános közszolgáltatások

 Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

 Védelem                                        

 Szociális védelem

 Közrend és biztonság

 Szabadidő, kultúra és vallás

 Környezetvédelem

 Oktatás

 Gazdasági és pénzügyek

 Egyéb (nevezze meg):

A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény szerinti tevékenység

 Egészségügy

 

I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

 Víz

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont] 

 Villamos energia

[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]                                         

 Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]                                          

 Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]                                        

 Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]           

 Vasúti szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]                                          

 Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások                                       

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

 Repülőtéri tevékenység

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]  

 Kikötői tevékenységek

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont] 

 Postai szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]  

 

I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást?            igen  nem  

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés

Taksony Nagyközség szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása.

II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
(Csak egy kategóriát válasszon – árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei)  tárgyának)

a) Építési beruházás                       

b) Árubeszerzés                           

c) Szolgáltatásmegrendelés                                 

Kivitelezés

Tervezés és kivitelezés

Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően

 

 

Adásvétel

Lízing

Bérlet

Részletvétel

Ezek kombinációja/Egyéb

 

 

Szolgáltatási kategória        16

(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a 2004/18/EK irányelv II. mellékletében)

 

 

Szolgáltatási koncesszió             

A teljesítés helye

                              

                              

NUTS-kód                  

A teljesítés helye

                              

                              

NUTS-kód                  

A teljesítés  helye

Taksony Nagyközség Önkormányzat közigazgatási területe, illetőleg a szolgáltatással érintett területek

 

NUTS-kód                  0102

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul

Közbeszerzés megvalósítása                                                      Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása 

Keretmegállapodás megkötése                      

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)

Keretmegállapodás több ajánlattevővel                             

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek
létszáma
 VAGY, adott esetben, maximális létszáma 

Keretmegállapodás egy ajánlattevővel        

A keretmegállapodás időtartama:  Időtartam év(ek)ben:   vagy  hónap(ok)ban: 

Indoklás arra az esetre vonatkozóan, ha a megállapodás időtartama meghaladja a négy évet:                

                                                                                                                                       

           

 

A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (csak számokkal):

Becsült érték ÁFA nélkül:                                         Pénznem:             VAGY:                     és                    között  Pénznem:           

A keretmegállapodás alapján megkötendő  szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):                                      

II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya

Közszolgáltatási szerződés, melynek tárgya: Taksony Nagyközség Önkormányzat közigazgatási területén a közterületen és az ingatlanokon keletkező települési és közületi (intézményi) szilárd hulladéknak a rendszeresített gyűjtőedényekből heti egy alkalommal, illetőleg szelektív (papír, PET palack, fém, konzerv és italos dobozok, fehér és színes üveghulladék) zsákos hulladék havi 1 alkalommal, közvetlenül az ingatlanokról (házhoz menős) történő összegyűjtése, valamint évi egy alkalommal megszervezett lomtalanítás során keletkező hulladék elszállítása, április 1. és szeptember 30. között  havonta 2 alkalommal zöldhulladék, és évi 1 alkalommal (november) lombhulladék  elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása, továbbá a külterületen illegálisan elhelyezett hulladék, illetőleg az önkormányzati rendezvényeken keletkező kommunális hulladék elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása a hulladékgazdálkodásra mint közszolgáltatásra vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően.

Ajánlatkérő a zöld- és lombhulladék esetében fenntartja annak a jogát, hogy a hulladék ártalmatlanításának, felhasználásának módját a szerződés időtartama alatt szabadon meghatározhassa.

II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 

Fő szójegyzék

Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)

Fő tárgy

90500000-2

 

További tárgy(ak)

 

90510000-5
90511000-2
90512000-9
90513000-6

 

II.1.7) A szerződés a Közbeszerzési Megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik-e?                 igen      nem

II.1.8) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható)             igen      nem

Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):

egy részre                                   

egy vagy több részre                    

valamennyi részre                               

II.1.9) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?                                                                                                  igen      nem

         

 

II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

II.2.1) Teljes mennyiség  (adott esetben, valamennyi részt, és opciót beleértve)

 

A közszolgáltatási szerződés keretében a nyertes ajánlattevőnek a szerződés teljes időtartamára kell az ajánlatkérő közigazgatási területén a települési szilárd hulladékot begyűjtenie és elszállítania, az ajánlattevő által az ajánlatában – a tulajdonos és üzemeltető által kiadott befogadó nyilatkozat alapján – megjelölt hulladéklerakó telepre.

A szolgáltatás 2010. évi adatok alapján meghatározott mennyisége: összesen 1845 tonna/év,

-   lakosság esetében 1755 tonna/év,

-   gazdálkodó szervezetek esetében: 90 tonna/év.

A közszolgáltatási feladat ellátása során az alábbiakat kell biztosítani:

a)             az ingatlanokon és a közterületen keletkező települési és közületi (intézményi) szilárd hulladéknak, a rendszeresített gyűjtőedényekből történő heti 1 (évi 52) alkalommal történő, közvetlenül az ingatlanokról (házhoz menős) történő összegyűjtése;

b)            szelektív (papír, PET palack, fém, konzerv és italos dobozok, fehér és színes üveghulladék) zsákos hulladék havi 1 (évi 12) alkalommal, közvetlenül az ingatlanokról (házhoz menős) történő összegyűjtése, becsült mennyiség: 24,3 tonna/év;

c)             április 1. és szeptember 30. között havonta 2 alkalommal zöldhulladék, és évi 1 alkalommal (november) lombhulladék  elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása, becsült mennyiség;

a jelenleg használt szabványos rendszeresített (60, 110/120, 240 literes) gyűjtőedényzet általi elszállítást, amennyiben a szolgáltatás a jelenlegi gyűjtőedényzet felhasználásával nem megoldható, abban az esetben biztosítani kell azok díj nélküli cseréjét, illetőleg a szolgáltatást igénybe vevőknek fel nem róható okból szükségessé váló pótlását, cseréjét;

f) a gyűjtőedények azonosításra, azok elszállítása gyakoriságának pontos nyilvántartására szolgáló egyedi (pl. vonalkódos) azonosító és ahhoz tartozó leolvasó-rendszer bevezetése és adatnyilvántartás vezetése;

g)             évente 1 alkalommal megszervezett lomtalanítás során keletkező hulladék elszállításának megszervezése és lefolytatása, valamint az így összegyűjtött hulladék elhelyezése és ártalmatlanítása, az utcajegyzékkel ellátott lomhulladékgyűjtő körzetek kialakításával tervezett gyűjtési napot megelőző 8 napon belül az érintett lakosok kiértesítésével a megjelölt gyűjtőnapot követő 24 órán belüli lomelszállítással, a gyűjtőhely rendezésével, takarításával;

h)            a külterületen illegálisan elhelyezett hulladék elszállítása hozzávetőleg 100 m³ mennyiségben évi 1 alkalommal, illetőleg az önkormányzati rendezvényeken keletkező kommunális hulladék elszállítása, hozzávetőleg évi 5 db, 5 m³-es konténer mennyiségben;

i)             a szerződés tárgyát képezi továbbá a hulladékgazdálkodással kapcsolatos valamennyi adminisztrációs feladat és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása, díjbeszedése megszervezése, lebonyolítása, ügyfélszolgálati és ügyeleti rendszer működtetése a településen legalább heti 1 alkalommal 8.00 – 18.00 óráig terjedő időszakban a hétfői napokon, az ügyfelek részére ingyenes telefonszámon a közszolgáltatásra vonatkozó teljes körű tájékoztatást nyújtása, továbbá a közszolgáltató köteles gondoskodni a hatósági engedéllyel rendelkező és megfelelő műszaki állapotban lévő járművek, gépek, berendezések és egyéb eszközök folyamatos biztosításáról a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően

A megadott mennyiségektől 20 %-os eltérés lehetséges.

További információk, mennyiségi adatok:

A közszolgáltatásba bevont terület települési, földrajzi és közlekedési jellemzői az ajánlattételi dokumentációban kerül ismertetésre.

A 2010. évi statisztikai összegezés alapján:

az érintett terület lakosságának száma: 6293 fő;

a közszolgáltatást várhatóan igénybe vevő gazdálkodó szervezetek száma: ;

lakóingatlanok száma: 2097;

a szolgáltatásba bevont gyűjtőedények darabszáma: 60 literes 33 db, 110/120 literes 1958, 240 literes 61 db; 1 m³-es konténer 8 db;
Kizárólag teljeskörű, valamennyi felsorolt feladat ellátásra kiterjedő ajánlatot lehetséges tenni. A beszerzés tárgyának részletes meghatározását az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.

Ha ismert, becsült érték ÁFA nélkül (csak számokkal):                       Pénznem:            

VAGY:                          és                           között         Pénznem:           

 

 

II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben)                                                                                                    igen      nem

Igen válasz esetén a vételi jog leírása:                                                         

Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje: 
hónapokban:
    vagy    napokban:    (a szerződés megkötésétől számítva)

Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):     vagy:      és    között 

Ha ismert, az árubeszerzésre vagy szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további  szerződések tervezett idejét:  
hónapokban:
     vagy    napokban:   (a szerződés megkötésétől számítva)

 

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

Az időtartam hónap(ok)ban:     vagy  napokban:  (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY:  kezdés       2011/09/01   (nap/hó/év)

       befejezés      2021/08/31 (nap/hó/év)

 

III. szakasz: jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk

III.1) A szerződésre vonatkozófeltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)

Amennyiben vállalkozó a jelen szerződés szerinti bármely kötelezettséget határidőben nem vagy nem megfelelően teljesíti, feladatainak teljesítésével felróható okból késedelembe esik megrendelő kárátalányként késedelmi kötbérre jogosult, azzal, hogy megrendelő a kötbért meghaladó kárát is érvényesítheti. A kötbér mértéke minden késedelmes vagy hibás teljesítéssel érintett naptári nap után 50 ezer Ft. Ajánlatkérő kiköti, hogy ha a késedelmes, vagy hibás teljesítéssel érintett napok száma eléri a 8 naptári napot, úgy a megrendelő jogosult a szerződéstől elállni, amelynek gyakorlása esetén a meghiúsulási kötbér kerül érvényesítésre. Amennyiben vállalkozó a jelen szerződésben meghatározott feladatait részben vagy egészben nem teljesíti, megrendelő kárátalányként meghiúsulási kötbérre jogosult, azzal, hogy megrendelő a kötbért meghaladó kárát is érvényesítheti. A kötbér mértéke 10 millió,- Ft.


III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre

Az ellenérték megfizetése a a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. tv. (a továbbiakban: Kbt). 305. § (1) (7) bekezdése alapján, valamint a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 8. § (1) bekezdésében, valamint a hulladékgazdálkodásról szóló 2000. évi XLIII. törvény (Hgt.) 21. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a települési hulladékkezelési díj megállapításának részletes szakmai szabályairól szóló 64/2008. (III.28.) Kormányrendelet alapján történik a dokumentációban részletezettek szerint. A közszolgáltatásért a kötelezettek (a szolgáltatást közvetlenül igénybe vevők) 3 havi (negyedévente) gyakorisággal fizetnek. A számlázás, díjbeszedés a közszolgáltató feladata. A számlát a közszolgáltatást igénybe vevők részére kell kiállítani a Kbt. 305. § (3) bekezdésének megfelelően, azzal a kitétellel, hogy a 305. § (3) bekezdés g) pontja szerinti ellenszolgáltatás kiegyenlítésére irányadó határidő a teljesítéstől számított 15 naptári nap. A szolgáltatást igénybe vevők számára a díjbefizetés módját pénzintézeti átutalás, csekken történő postai befizetés, vagy készpénzes kiegyenlítés formájában biztosítani kell.

A hulladékkezelési közszolgáltatási díj beszedésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések:

a hulladékgazdálkodásról szóló 2000. évi XLIII. törvény,

a hulladékkezelési közszolgáltató kiválasztásáról és a közszolgáltatási szerződésről szóló 224/2004. (VII. 22.) Korm. rendelet,

a települési hulladékkezelési közszolgáltatási díj megállapításának részletes szakmai szabályairól szóló 64/2008. (III. 28.) Korm. rendelet,

a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 80/A-80/B. §,

az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény 105/A-105/D. §,

Taksony Nagyközségi Önkormányzat 21/2006. (XII. 14.). rendelete a települési szilárd hulladék összegyűjtésére, elszállítására és ártalmatlanítására szervezett kötelező helyi közszolgáltatásról

 

III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy(adott esetben)

Az ajánlatkérő a közös ajánlatot tevő nyertesek esetén nem követeli meg gazdasági társaság létrehozását. A 224/2004. (VII. 22.) Korm. rendelet 8. §-a értelmében több ajánlattevő közös ajánlattétele esetén a közös ajánlatot benyújtó ajánlattevőknek ügyvéd, illetve közjegyző által ellenjegyzett (hitelesített) szerződésben kell rögzíteniük a)  az együttműködésük részletes szabályait, feltételeit és biztosítékait, b) a képviseletükben eljáró vállalkozás megnevezését és képviseleti meghatalmazását, c)  az ajánlat tárgyát képező közszolgáltatási tevékenységek egymás közötti megosztását, d) az ajánlat tárgyát képező közszolgáltatási tevékenységéért való egyetemleges felelősségvállalást, e)  annak az ajánlattevőnek a megjelölését, amelyet – nyertességük esetén – az önkormányzat közszolgáltatónak minősít. A közös ajánlatot benyújtó ajánlattevőknek az együttműködésre vonatkozó szerződést az ajánlathoz csatolniuk kell.

 

III.1.4) Vonatkozónak-e a szerződés teljesítésére  egyéb különleges feltételek?                         igen    nem
(adott esetben)

2000. évi XLIII. törvény a hulladékgazdálkodásról,

224/2004. (VII. 22.) Korm. rendelet hulladékkezelési közszolgáltató kiválasztásáról és a közszolgáltatási szerződésről,
64/2008. (III. 28.) Korm. rendelet a települési hulladékkezelési közszolgáltatási díj megállapításának részletes szakmai szabályairól,
23/2003. (XII. 29.) KvVM rendelet a biohulladék kezeléséről és a komposztálás műszaki követelményeiről,
5/2002. (X. 29.) KvVM rendelet a települési szilárd hulladék kezelésére szolgáló egyes létesítmények kialakításának és üzemeltetésének részletes műszaki szabályairól,
213/2001. (XI. 14.) Korm. rendelet a települési hulladékkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről, -20/2006. (IV. 5.) KvVM rendelet a hulladéklerakással, valamint a hulladéklerakóval kapcsolatos egyes szabályokról valamint feltételekről,
92/2007. (XI. 28.) KvVM rendelet a hulladéklerakással, valamint a hulladéklerakóval kapcsolatos egyes szabályokról és feltételekről szóló 20/2006. (IV. 5.) KvVM rendelet módosításáról
15/2003. (XI. 7.) KvVM rendelet a területi hulladékgazdálkodási tervekről,
164/2003. (X. 18.) Korm. rendelet a hulladékkal kapcsolatos nyilvántartási és adatszolgáltatási kötelezettségekről,
16/2002. (IV. 10.) EüM rendelet a települési szilárd és folyékony hulladékkal kapcsolatos közegészségügyi követelményekről,
1990. évi LXV. törvény a helyi önkormányzatokról,

Ha igen, a különleges feltételek meghatározása

 

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő/a részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az előírások teljesítésének igazolásához szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet az, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésében foglalt kizáró okok valamelyike fennáll Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-c) pontjaiban felsorolt kizáró okok valamelyike fennáll. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet akire vonatkozóan a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró ok fennáll. Kizárásra kerül az eljárásból az az ajánlattevő, aki, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozója, vagy a számára erőforrást nyújtó szervezet a Kbt. 62. § (1) bekezdésben meghatározott kizáró okok hatálya alá esik.

A Kbt. 249. § (3) bekezdése alapján ajánlattevőnek, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá az ajánlattevő számára erőforrást nyújtó szervezetnek az ajánlatban írásban nyilatkoznia kell arról, hogy nem tartozik a 60. § (1) bekezdés a)-i) pontjában, valamint a 61. § (1) bekezdés a)-d) pontjában foglalt kizáró okok hatálya alá.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

P.1. A Kbt. 66. § (1) bekezdésének a) pontja alapján: az ajánlattevő/közbeszerezés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó valamennyi számlavezető pénzügyi intézményétől származó, az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 30 napnál nem régebbi nyilatkozat csatolása az alábbi tartalommal:

-              valamennyi, az adott pénzügyi intézmény által vezetett bankszámla száma,

-              mióta vezeti az ajánlattevő/közbeszerezés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó a bankszámláját,

-              a nyilatkozat kiállítását megelőző 12 hónapban az ajánlattevő/közbeszerezés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó számláján előfordult-e fedezethiány miatt sorbanállás, ha igen, akkor mennyi ideig.

Az ajánlattevőnek, közbeszerezés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak nyilatkozniuk kell arról, hogy az ajánlat benyújtásának időpontjában mely pénzügyi intézménynél vezetnek számlát, illetőleg arról is, ha egy bankszámla már megszűnt.

P.2. A Kbt. 66. § (1) bekezdés c) pontja alapján: az előző kettő üzleti év (2009., 2010.) teljes forgalmáról és ugyanezen időszakban a közbeszerzés tárgya [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] szerinti forgalmáról szóló nyilatkozat attól függően, hogy az ajánlattevő/közbeszerezés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek a forgalmi adatok rendelkezésre állnak.

P.3.  A Kbt. 66. § (1) bekezdés b) pontja alapján: a 2009. és a 2010. üzleti évre vonatkozó, a számviteli jogszabályok szerint elkészített teljes beszámolóból a mérleg és az eredménykimutatás - kötelező könyvvizsgálat esetén, a könyvvizsgálói záradékot is tartalmazó - egyszerű másolata. Amennyiben az ajánlattevő/közbeszerezés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó letelepedése szerinti ország joga nem írja elő a számviteli jogszabályok szerinti beszámolójának a közzétételét az ajánlattevő/közbeszerezés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak nyilatkoznia kell arról, hogy a 2009., illetve a 2010. üzleti év számviteli beszámolója a letelepedés szerinti ország számviteli előírásainak megfelel.

P.4.  A Kbt. 66. § (1) bekezdés d) pontja alapján a a hulladékgazdálkodási tevékenységre [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] kiterjedő érvényes szakmai felelősségbiztosítás fennállásáról szóló igazolás benyújtása.

A Kbt. 4. § 3/D pontja szerinti erőforrást nyújtó szervezet az ajánlati felhívásban az ajánlattevővel kapcsolatban előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni azt, hogy ő alkalmas a szerződés teljesítésére, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.

 

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
(adott esetben):

Alkalmatlannak minősül az ajánlattevő, valamint a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
P.1. Bármely, az ajánlat benyújtásának időpontjában fennálló pénzügyi intézményénél vezetett bankszámlán a nyilatkozat kiállítását megelőző 12 hónapban 15 napot meghaladó sorbanállás volt. (A sorbanállás fogalma alatt az alábbiak értendők: A hitelintézetek által vezetett folyószámlára, bankszámlára érkező jogszerű rendelkezések (megbízások, megkeresések) fedezethiány miatt történő nem teljesítése (függőben tartása) és a megbízás várakozási sorba állítása a hatályos pénzforgalmi szabályok szerint, a jövőbeni teljesítés céljából. Sorbaállítás a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról 2009. évi LXXXV. törvény értelmében: a pénzforgalmi szolgáltató által vezetett fizetési számlára érkező fizetési megbízás fedezethiány miatt történő nem teljesítése (függőben tartása) és várakozási sorba helyezése a jövőbeni teljesítés céljából, ide nem értve azt az esetet, amikor a fizető fél az ütemezett fizetések céljából, a beérkezett fizetési műveletek tervszerű teljesítése érdekében sorba helyezésről állapodik meg a pénzforgalmi szolgáltatóval.)

 

 

P.2. Alkalmatlan az ajánlattevő vagy közös ajánlattevők, és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozója ha:


a) az előző két üzleti évben (2009., 2010.) az éves teljes forgalma (nettó árbevétel) nem éri el a nettó 200 M Ft-ot, valamint


b) az előző két üzleti évben (2009., 2010.) a közbeszerzés tárgya [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] szerinti éves forgalma (nettó árbevétel) nem éri el a nettó 50 M Ft-ot.

P.3.  A 2009. és 2010. üzleti év bármelyikében a mérleg szerinti eredménye negatív volt, vagy a könyvvizsgáló a felülvizsgálat során korlátozó vagy elutasító záradékot adott (ha a letelepedése szerinti ország joga előírja a könyvvizsgáló alkalmazását) vagy a benyújtott beszámoló alapján úgy nyilatkozik, hogy a 2009. és a 2010. évi számviteli jogszabályok szerinti beszámolója a letelepedése szerinti ország számviteli előírásainak és az általános számviteli elveknek nem tett eleget (ha a letelepedése szerinti ország joga nem írja elő a beszámoló közzétételét); továbbá a vizsgált üzleti évek bármelyikében a saját tőkéje nem haladja meg a jegyzett tőkéjét. A saját tőke összege legalább 30 M Ft.

P.4.  Nem rendelkezik legalább 50 M Ft/év, és legalább 20 M Ft/káresemény értékű érvényes a hulladékgazdálkodási tevékenységre [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] kiterjedő szakmai felelősségbiztosítással.

Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak a P.1. és P.3. pontban foglalt pénzügyi, gazdasági alkalmassági követelmény tekintetében önállóan kell megfelelnie, míg a P.2. és P.4. pont vonatkozásában együttesen is megfelelhetnek, illetőleg az ajánlattevő a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmasság igazolása érdekében más a Kbt. 65. § (3) és (4) bekezdése szerint a más szervezet erőforrására is támaszkodhat, valamint a Kbt. 69. § (8) bekezdése is megfelelően alkalmazandó.

     

 

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

M.1. A Kbt. 67. § (3) bekezdés a) pontja alapján: az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 3 éves (36 hónap) időszak legjelentősebb, a közbeszerzés tárgya szerinti feladatok [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] ellátására vonatkozó, közszolgáltatási szerződés alapján végzett szolgáltatások ismertetése a Kbt. 68. § (1) bekezdése szerint igazolva, legalább a következő tartalommal: legalább teljesítés idejének (a kezdő és befejező időpont, év/hónap/nap megjelöléssel), a teljesítés helyének, a szerződés részletes tárgyának, az ellenszolgáltatás éves összegének vagy a korábbi szolgáltatás mennyiségére utaló más adatnak (ellátott ingatlanok száma és az elszállított hulladék mennyisége), a szerződést kötő másik fél megjelölésével, megrendelő részéről a referenciával kapcsolatban felvilágosítást adó személy  neve, telefonos elérhetősége, megrendelő nyilatkozatát, hogy a teljesítés szerződésserűen történt, továbbá az arra vonatkozó információt, hogy fővállalkozói, alvállalkozói vagy konzorciális teljesítésről van-e szó, és hány százalékos volt a teljesítésében az ajánlattevő részvételi aránya, és a szerződés mely részét teljesítette. A referenciák esetében a konzorciumi teljesítést a ténylegesen elvégzett munkák függvényében és értékében veszi figyelembe ajánlatkérő az értékelés során – ennek megfelelően a referenciákat is a referenciát bemutató által ténylegesen elvégzett munka és érték feltüntetésével kell megadni.

M.2. A Kbt. 67. § (3) bekezdés b) pontja alapján a szolgáltatás teljesítéséért felelős személy megnevezése, végzettségének, képzettségének ismertetése: az ajánlathoz csatolni kell a szakember bevonására, ismertetésére vonatkozó nyilatkozatát, a szakember saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajzát, a végzettséget és képzettséget igazoló dokumentumokat, valamint az ajánlatnak tartalmaznia kell a szakember által aláírt, rendelkezésre állási-, valamint arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy az eljárásba történő bevonásáról tudomással bír.

 

M.3. A Kbt. 67. § (3) bekezdés d) pontja alapján a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakemberek megnevezése, végzettségüknek, képzettségüknek ismertetése: az ajánlathoz csatolni kell a szakember bevonására, ismertetésére vonatkozó nyilatkozatát, a szakember saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajzát, a végzettséget és képzettséget igazoló dokumentumokat, valamint az ajánlatnak tartalmaznia kell a szakember által aláírt, rendelkezésre állási-, valamint arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy az eljárásba történő bevonásáról tudomással bír.

 

M.4. A Kbt. 67. § (3) bekezdés e) pontja alapján a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírását, megjelölve a műszaki eszközök típusát, jellegét, továbbá nyilatkozat arról, hogy a munkagépek a szerződés teljesítésére alkalmas műszaki állapotban vannak.
A saját tulajdonú eszközök igazolására az eszköznyilvántartás másolati példányát kell csatolni, az egyéb módon rendelkezésre álló eszközök igazolására az adott eszközre vonatkozó bérleti szerződést, illetve az arra vonatkozó kifejezett nyilatkozattal, hogy a teljesítési határidő lejártáig az adott eszköz az ajánlattevő rendelkezésére fog állni.

M.5.  A Kbt. 67. § (3) bekezdés f) pontja alapján: Bármely nemzeti rendszerben akkreditált független szervezet által kiállított, az ISO 14001 környezetirányítási, valamint az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerre vonatkozó tanúsítvány benyújtása, vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítványt, vagy a Kbt. 68. § (5) bekezdése szerinti egyéb bizonyíték(ok) benyújtása. 

Az alkalmasság feltételek igazolását minden esetben olyan részletességgel kell megadni, hogy annak alapján az alkalmasság minimumkövetelményei között előírt feltételek megléte egyértelműen megállapítható legyen. A Kbt. 4. § 3/D pontja szerinti erőforrást nyújtó szervezet az ajánlati felhívásban az ajánlattevővel kapcsolatban előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni azt, hogy ő alkalmas a szerződés teljesítésére, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.

Az  alkalmasság minimumkövetelménye(i)
(adott esetben):

Alkalmatlannak minősül az ajánlattevő, valamint a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
M.1.        Nem rendelkezik az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 3 éves időszakban (36 hónap) szerződésszerűen teljesített összesen legalább 2 db, a közbeszerzés tárgya szerinti feladatok [szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása] ellátására vonatkozó, egyenként minimum 30 M Ft éves szerződésbeli ellenszolgáltatást elérő értékű, vagy évente legalább 2000 számú ellátott ingatlanra és legalább 1845 tonna elszállított hulladékra kiterjedő mennyiségű,  legalább 1 éven keresztül közszolgáltatási szerződés alapján végzett referenciával.

M.2. Nem rendelkezik legalább 1 fő felsőfokú környezetvédelmi végzettséggel és legalább 3 éves hulladékgazdálkodás területén szerzett vezetői gyakorlattal rendelkező, a közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatás teljesítéséért felelős szakemberrel.

M.3. A szerződés teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek között nem rendelkezik az alábbi szakemberekkel:

legalább 1 fő, a minőségellenőrzésért felelős, a 11/1996. (VII. 4.) KTM rendelet szerinti környezetvédelmi megbízotti képesítésű, minőségbiztosítás és hulladékkezelés területén szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember, továbbá

legalább 1 fő, minimum belföldi közúti közlekedési szolgáltatást végző árufuvarozói szaktanfolyami végzettséggel vagy OKJ 55547001 számú hulladékgazdálkodási technológus képesítéssel, és a hulladékkezelés területén szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember, továbbá

legalább 2 fő C kategóriás jogosítvánnyal és jelenlegi OKJ 33 853 01 (korábbi OKJ 21 7898 01) számú, települési hulladékgyűjtő- szállító végzettséggel rendelkező gépjárművezető.

M.4. A szerződés teljesítéshez nem rendelkezik  legalább 3 db (60, 110/120 és 240 literes, és 1 m³ űrméretű gyűjtőedények és konténer felvételére és kiürítésére alkalmas) öntömörítő felépítménnyel felszerelt, min. EURO 4 emissziós szabványt teljesítő, 3 tengelyes, min. 20 m³ kapacitású gépjárművel.

M.5. Nem rendelkeznek bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezet által tanúsított, a közbeszerzés tárgya szerinti tevékenységre kiterjedő ISO 14001 környezetirányítási rendszerrel, továbbá ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerrel, vagy a felsoroltakkal egyenértékű rendszerrel, illetőleg a Kbt. 68. § (5) bekezdése szerinti egyéb bizonyíték(ok)kal.

Ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó az M.1-5. pontokban foglalt alkalmassági követelmény tekintetében együttesen is megfelelhetnek. Ajánlattevő a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmasság igazolása érdekében más a Kbt. 65. § (3) és (4) bekezdése szerint erőforrást nyújtó szervezet (Kbt. 4. § 3/D.) erőforrására is támaszkodhat, valamint megfelelően alkalmazandó a Kbt. 69. § (8) bekezdése is.

 

III.2.4) Fenntartott szerződések (adott esetben)                                                                             igen    nem

A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott                                                                             igen    nem

 

A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott                                                                                             igen    nem

     

 

III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek

III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos  foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?   

         igen    nem

Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

224/2004. (VII. 22.) Korm. rendelet a hulladékkezelési közszolgáltató kiválasztásáról és a közszolgáltatási szerződésről,

213/2001. (XI. 14.) Korm. rendelet a települési hulladékkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről.

 

III.3.2) A szervezeteknek közölniük kell-e a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét?                                                                                                                        igen    nem
 

 

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

 

 

Tárgyalásos

 

 

IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

 

 

Tárgyalásos

 

 

 

IV.1) Az eljárás fajtája

IV. 2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás                                                                              

VAGY

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint         

           az alábbiakban megadott részszempontok (a részszempontokat súlyozással vagy – ha súlyozásra bizonyíthatóan nincs lehetőség – csökkenő fontossági sorrendben kell megadni)

           a dokumentációban, az ajánlati/részvételi felhívásban, az ajánlattételi felhívásban illetve az ismertetőben meghatározott szempontok

Részszempont

Súlyszám

1. Alapdíj (rendelkezésre állási díj/hó, Ft, áfa nélkül)

      15

2. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (2x60 literes gyűjtőedény díja, Ft, áfa nélkül, a legfeljebb 1 fős háztartások esetében)

    10

3. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (2x110/120 literes gyűjtőedény, Ft, áfa nélkül, az 1-nél nagyobb, de legfeljebb 3 fős háztartások esetében)

    20

4. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (4x110/120 literes gyűjtőedény, Ft, áfa nélkül, a 3 főnél nagyobb létszámú háztartások esetében)

25 

5. Minimálisan fizetendő havi ürítési díj (2x240 literes gyűjtőedény, Ft, áfa nélkül, a 3 főnél nagyobb létszámú háztartások esetében)

  5

6. A minimálison felül elszállított minden további edény ürítési díja összesen (nettó Ft/ ürítés) az alábbi bontásban:

10

1. számú alszempont: A minimálison felül elszállított minden további 60 literes edény ürítési díja (nettó Ft/ ürítés)

3

2. számú alszempont: A minimálison felül elszállított minden további 110-120 literes edény ürítési díja (nettó Ft/ ürítés)

5

3. számú alszempont: A minimálison felül elszállított minden további 240 literes edény ürítési díja (nettó Ft/ ürítés)

2

7. Többlethulladék gyűjtéséhez szükséges zsák (nettó Ft/liter)

  10 

8. Az évenkénti árváltozás mértéke a KSH által az előző évre vonatkozóan közzétett belföldi értékesítés átlagos fogyasztói árindexre vonatkozó inflációs rátához viszonyítva (%-ban, legfeljebb 100%)

 

   5

IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e?                                                                             igen     nem

Ha igen,  további információk az elektronikus árverésről (ha szükséges)

 

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)

 

IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e?               igen      nem

Igen válasz esetén

Előzetes összesített tájékoztató                            Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény      

Hirdetmény száma a KÉ-ben:  / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: //  (év/hó/nap)               

Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)       

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: //  (év/hó/nap)               

 

 


IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum:  2011/06/29 (év/hó/nap)                                                               Időpont: 12:00

 

Kell-e fizetni a dokumentációért?                                                                                                    igen      nem

Igen válasz esetén, Ár (számokkal): 60 000    Pénznem: HUF

A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció díja bruttó 60.000,- Ft. A dokumentáció díjának megfizetése átutalással, illetve befizetéssel történhet az ajánlatkérő OTP Bank -nál vezetett 11742180-15393355-00000000 számú számlájára, az átutalás közlemény rovatában a „Hulladékszállítás, kezelés - ajánlattételi dokumentáció” hivatkozás feltüntetésével. Ajánlatkérő a dokumentáció árát kizárólag a Kbt. 54. § (10) bekezdésében megjelölt esetekben téríti vissza.

 

IV.3.4) Az ajánlattételi határidő, illetve a részvételi határidő

Dátum:  2011/06/29 (év/hó/nap)                                                                Időpont: 12:00

 

IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                                                

Egyéb:                                                                                       

IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (nyílt eljárás esetén)

 // -ig (nap/hó/év)

VAGY hónap(ok)ban:   vagy nap(ok)ban:  (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum:     2011/06/29 (év/hó/nap)    Időpont: 12:00

Hely (adott esetben): Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház. 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló.

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek? (adott esetben)                                igen      nem

A bontáson a Kbt. 80. § (2) bekezdésében meghatározott személyek jogosultak jelen lenni.

 

 

VI. szakasz: kiegészítő információk

VI.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő  jellegű-e? (adott esetben)                                       igen      nem

Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:                                              

VI.2) a szerződés eu-alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?

                 igen      nem

Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb használható hivatkozási alapot:

 

V.3) További információk (adott esetben)

V.3.1) Az eredményhirdetés, illetőleg az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés megküldésének tervezett időpontja:

2011/07/15 (év/hó/nap), 12:00 óra

V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:

Szerződéskötésre az írásbeli összegezés [Kbt. 93. § (2) bekezdés] eredményhirdetésen történő átadását vagy megküldését követő naptól számított tizedik napon – ha ez a nap nem munkanap, akkor az azt követő első munkanapon kerül sor.

V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli) 

Ajánlatkérő a végleges szerződéses feltételek kialakítása érdekében kettő tárgyalási fordulót tervez, de fenntartja a jogot, hogy szükség esetén további tárgyalási fordulót tartson. Ajánlatkérő az első tárgyalási fordulón az ajánlattevőkkel együttesen tárgyal. Az ajánlatkérő a tárgyalások során biztosítja az egyenlő bánásmódot az ajánlattevők számára, így az ajánlatkérő által adott bármilyen tájékoztatást az összes ajánlattevőnek megadja. Ajánlatkérő az utolsó tárgyalási forduló során, amikor valamennyi szerződési feltételt tekintve megállapodás jött létre, az utolsó tárgyalási forduló keretében ismételt írásos - a bírálat részét képező ajánlati elemekre vonatkozó - ajánlattételre tart igényt. Az ajánlati kötöttség a tárgyalások lezárásával jön létre, és attól számított 60 napig áll fent. Az első tárgyalás tervezett időpontja: 2011/07/05 (év/hó/nap), 12:00 óra, helye: Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház. 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló.

V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben)

          igen      nem

V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)

Az ajánlattételi dokumentáció személyesen, illetve a Kbt. 54. § (8) bekezdésében foglaltaknak megfelelően vehető át a ajánlati határidő utolsó napjának kivételével munkanapokon 10:00-12:00 óra között. Az átutalás megtörténtét (átutalási megbízás teljesítését) igazoló eredeti bankbizonylat vagy a bankbizonylat egyszerű másolatának bemutatásával, vagy a Kbt. 54. § (8) bekezdés alkalmazása esetén annak megküldésével. Az ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy adószámukat, valamint a számla kiállításához szükséges valamennyi egyéb adatukat a dokumentáció megvásárlása esetén az ajánlatkérő részére szíveskedjenek megadni. A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának további feltétele a regisztráció. A regisztrációhoz ajánlattevőnek az alábbi adatokat szükséges – dokumentáció átvételekor személyesen, vagy a postai úton történő megküldés esetén az erre vonatkozó írásbeli kérelem részeként – megadnia az ajánlatkérő rendelkezésére: az ajánlati dokumentációt átvevő cég neve és székhelye, cégjegyzékszáma, a cég nevében kapcsolattartásra kijelölt személy neve, telefon- és fax száma. A dokumentáció megvásárlása és átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.
Közös ajánlattétel esetén elegendő egy dokumentáció megvásárlása.

V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:

1-100, mely minden részszempont esetében azonos.

V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:

Ajánlatkérő az 1-8. számú bírálati részszempont és a 6. részszempont alszempontjai esetében a Közbeszerzések Tanácsának 2/2004. számú módosított ajánlása (KÉ 2010. évi 152. szám; 2010. december 22.) III. A 1. pont ba) alpontjában meghatározott, fordított arányosításon alapuló bírálati módszert alkalmazza. Az egyes részszempontokra adott pontszámok ezt követően az adott részszemponthoz tartozó súlyszámmal felszorzásra, majd valamennyi részszempontra kiterjedően összeadásra kerülnek. Ajánlatkérő az értékelési pontszám súlyszámmal felszorzott értékét két tizedesjegyre kerekíti. Adott esetben az ajánlatkérő a Kbt. 90.§-ának (3)-(4) bekezdései szerint jár el. A bírálati módszer részletes ismertetését az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.

V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?            

    igen      nem

V.7) Egyéb információk:

Ajánlatkérő a Kbt. 83. §-a szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.

Amennyiben az ajánlattevő erőforrást nyújtó szervezetet vesz igénybe alkalmassága igazolásához, köteles ajánlatában nyilatkozni arról, hogy közte és az erőforrást nyújtó szervezet között a Polgári Törvénykönyv szerinti többségi befolyás áll-e fenn.

A postán feladott ajánlatot ajánlatkérő akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére a jelen felhívásban megjelölt címen az ajánlattételi határidő lejártáig sor került. A postán feladott ajánlatot tartalmazó csomagon fel kell tüntetni: „Nem bontható fel, azonnal a címzetthez továbbítandó.” Az ajánlat vagy az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot jelentkező viseli.

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az alábbi okmányok eredeti vagy egyszerű másolati példányát ajánlattevő, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóra, és erőforrást biztosító szervezetre vonatkozóan:

az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző 30 napnál nem régebbi, a cégbíróság, vagy a Cégnyilvántartási és Céginformációs Szolgálat által kiadott (közhiteles) cégkivonat(a), illetve ha a cég cégügyében el nem bírált módosítás van folyamatban, a változásbejegyzési kérelem;

az ajánlatot aláíró és/vagy nyilatkozatot tevő, kötelezettséget vállaló cégjegyzésre jogosult személy cégaláírási nyilatkozata (közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány) vagy a 2006. évi V. törvény (Ctv.) 9. §-a szerinti, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintája;

a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében a cégjegyzésre jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) írásos meghatalmazás.

Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 71. § (1) bekezdés a)-d) pontjára, amelyet adott esetben nemleges tartalommal is meg kell adni.

Az ajánlathoz csatolni kell a Hulladékgazdálkodási törvény 15. §-ának (3) bekezdésében foglalt, érvényes környezetvédelmi hatósági engedélyek egyszerű másolatát. Ajánlattevőnek csatolnia kell a szilárd (kommunális) hulladék ártalmatlanításra megjelölni kívánt ártalmatlanító hely „működési” engedélyét, az engedélynek minimum a szerződés időtartamára kell szólnia, amennyiben nem rendelkezik az ártalmatlanító hely előírt időtartamra vonatkozó engedéllyel, ebben az esetben csatolni kell az ártalmatlanító hely közjegyző előtt tett nyilatkozatát, hogy a megfelelő intézkedéseket és engedélyeket megteszi, illetőleg beszerzi a teljesítés időtartama alatt.

Ajánlatkérő megköveteli ajánlattevőktől, a közszolgáltatási szerződésről szóló 224/2004. (VII.22.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdése szerinti nyilatkozat benyújtását (Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy nyertessége esetén a közszolgáltatáson kívüli tevékenységei nem veszélyeztetik a közszolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítését). Az ajánlatnak tartalmaznia kell a 224/2004. (VII.22.) Kormányrendelet 9. §-ában meghatározott tartalmú szakmai ajánlatot.

Ajánlattevőnek, a közös ajánlattétel esetén az ajánlattevők mindegyikének nyilatkoznia kell arról, hogy nyertessége esetén a közszolgáltatáson kívüli tevékenységei nem veszélyeztetik a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítését.

Tekintettel a Kbt. 13. § (4) bekezdésében foglaltakra az ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki illetőleg szakmai alkalmasság feltételeit és igazolását minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.

Ajánlatkérő a Kbt. 70/A. §-ában előírtakhoz képest egyszerűbb formai követelményeket ír elő: Az ajánlatot 3 példányban (1 eredeti, 2 másolat), nyilatkozatot tartalmazó helyeken cégszerű aláírásával ellátva, bekötve vagy fűzve kell elkészíteni és közös, zárt borítékban kell benyújtani, az alábbi szöveg, adat feltüntetésével: „Taksony Nagyközség szilárd (kommunális) hulladékának összegyűjtése és és ártalmatlanító helyre történő elszállítása, elhelyezése és ártalmatlanítása - Ajánlat”, „Az ajánlattételi határidő lejártáig nem bontható fel!”. A másolati példánynak az eredetivel mindenben megegyezőnek kell lennie, melyre vonatkozó egyezőségi utalást a másolati példányok fedőlapján fel kell tüntetni. Az egyes példányok fedőlapját el kell látni az „eredeti”, illetve a „másolat” megjelöléssel is. Amennyiben az eredeti és a másolati példány között eltérés van, abban az esetben az eredeti példány tekintendő irányadónak. A postán feladott ajánlatot az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére a határidő lejártáig sor kerül.

Az idegen nyelven benyújtott iratok közül a kizáró okok, valamint az alkalmassági követelmények igazolására szolgáló iratok esetében, az idegen nyelvű irattal együtt az irat 24/1986. (VI.26) MT rendelet szerinti magyar nyelvű hiteles fordítását kell benyújtani, minden más iratot, dokumentumot elegendő szöveghű magyar fordításban csatolni.

Az ajánlatok elbírálása során, az ajánlatban megadott pénzügyi adat bármely külföldi fizetőeszközről Forintra történő átváltása a részvételi felhívás feladásának napján érvényes MNB által megadott deviza középárfolyamon történik.

A jelen a részvételi felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésről szóló 2003. évi CXXIX. törvény előírásai szerint kell eljárni. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre egyebekben a Ptk. rendelkezéseit kell alkalmazni (Kbt. 306/A. § (3) bekezdés).

A teljes ajánlati felhívásban és dokumentációban valamennyi órában megadott határidő magyarországi helyi idő szerint értendő.

Az eredményhirdetés időpontja: ../../2011 (nap/hó/év) 12:00, helye: Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház. 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló.  A szerződéskötés tervezett időpontja: az írásbeli összegezés [Kbt. 93. § (2) bekezdés] eredményhirdetésen történő átadását vagy megküldését követő naptól számított tizedik nap. A szolgáltatás megkezdésének időpontja: …

Az ajánlatkérő az eljárás nyertesével, annak visszalépése esetén – amennyiben a Kbt. 93. § (2) bekezdése szerinti összegezésben következő legkedvezőbbnek minősített ajánlattevőt is meghatározta – a következő legkedvezőbbnek minősített ajánlattevővel köt szerződést.

A Kbt. 20. § (3) bekezdése alapján az ajánlatkérő a jelen felhívásban, illetve dokumentációban előírt igazolások egyszerű másolatban is benyújthatók.

Ajánlatkérő az eljárásban való részvételt ajánlati biztosíték nyújtásához és az ajánlati biztosíték nyújtásának az ajánlatban történő igazolásához köti. Az ajánlati biztosíték összegszerűen meghatározott mértéke: 1.000.000,- Ft, azaz egymillió forint. Az ajánlati biztosíték a Kbt. 59. § (2) bekezdése alapján - az ajánlattevő választása szerint teljesíthető. Készpénz befizetés vagy banki átutalás esetén az Ajánlatkérő bankszámlájának pénzforgalmi jelzőszáma: OTP Bank -nál vezetett 11742180-15393355-00000000  számú számla. A befizetési bizonylaton vagy a banki átutalási igazolás megjegyzés (közlemény) rovatában fel kell tüntetni az „Hulladékszállítás, kezelés - Ajánlati biztosíték” szövegezést. A biztosíték visszafizetésével kapcsolatban ajánlatkérő a Kbt. 59.§ (5) bekezdésében meghatározottak szerint jár el. Az ajánlati biztosítékot az ajánlattételi határidő lejártáig kell rendelkezésre bocsátani és az ajánlati kötöttség időtartamáig fenn kell tartani, illetőleg ezen időtartam alatt a biztosítéknak rendelkezésre kell állnia. Amennyiben az ajánlati biztosíték a fenti időpontig nem érvényes, vagy nem a dokumentációban előírt tartalommal és formában kerül benyújtásra, úgy az ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelenné nyilvánítja. Az ajánlati biztosíték nyújtását igazoló eredeti okiratot (befizetési, átutalási bizonylatot, a bankgaranciát vagy a kötelezvényt) az ajánlathoz kell csatolni. Az ajánlati biztosíték nem válik a szerződést biztosító mellékkötelezettséggé. Az ajánlatkérő kijelenti, hogy az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

Ajánlatkérő rögzíti, hogy a Kbt. 252. § (1) bekezdés e) pontjára tekintettel a Kbt. 125.§ (3) bekezdés b) pontja alapján hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást alkalmazhat az abban rögzített feltételek szerint.

V.8) E hirdetmény feladásának dátuma:   2011/06/…(év/hó/nap)

« Vissza
Vissza a főmenübe