4. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Képviselő-testület
2011. március 8-i ülésére

Tárgy:   Előterjesztés a Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja tárgyában közbeszerzési eljárás megindítására
Készítette:   Széll Attila címzetes főjegyző
Előterjesztő:   Kreisz László polgármester

 Előterjesztés

Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja tárgyában

közbeszerzési eljárás megindítására

 


3. melléklet a …/2009. (… …) IRM rendelethez
 
 
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja
1024 Budapest, Margit krt. 85. 
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu        On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu
 
 
 
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
 
Építési beruházás
Árubeszerzés
Szolgáltatás
Építési koncesszió
Szolgáltatási koncesszió
X


 

 

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
 
A hirdetmény kézhezvételének dátuma________
Azonosító kód__________________
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
 
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
 
Hivatalos név: Taksony Nagyközség Önkormányzata
 
Postai cím: Fő út 85.
 
Város/Község: Taksony
 
Postai irányítószám:    2335                
Ország:
 
Magyar
 
Kapcsolattartási pont(ok):
 
Taksony Polgármesteri Hivatal
 
Címzett: Kreisz László polgármester
 
Telefon: 06/24 520 780
 
E-mail: titkarsag@taksony.hu
 
Fax: 06/24 520 770
 
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 
További információk a következő címen szerezhetők be:
 
 
 Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
 
 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
 
 Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
 
 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
 
 Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
 
 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet




 
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű                         
Közszolgáltató                           
Regionális/helyi szintű            
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]                                                        
Közjogi szervezet                     
Egyéb                                          
 
 
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
 
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
 Általános közszolgáltatások
 Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
 Védelem                                         
 Szociális védelem
 Közrend és biztonság
 Szabadidő, kultúra és vallás
 Környezetvédelem
 Oktatás
 Gazdasági és pénzügyek
 
 Egyéb (nevezze meg):                     
 Egészségügy
 
 
 
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
 Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont] 
 Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]                                         
 Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]                                           
 Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]                                         
 Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]            
 Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]                                           
 Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások                                       
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
 Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]   
 Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont] 
 Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]   
 
I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást?            igen  nem  
 
 
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
 
II.1) Meghatározás
 
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
 
A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja
 
 
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
a) Építési beruházás                        
b) Árubeszerzés                           
c) Szolgáltatás                          
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
 
Építési koncesszió
 
 
 
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb

 
Szolgáltatási kategória        
 
 
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
 
 
 
 
Szolgáltatási koncesszió             
 
A teljesítés helye
Taksony: 0135, 0137, 0147/99, 2702, 2707, 2713, 2715, 0147/64, 0147/100, 0147/129, 0147/135
Dunaharaszti: 0221/10,
 
NUTS-kód   HU-102            
 
A teljesítés helye
 
                              
 
NUTS-kód               
 
A teljesítés helye
 
                              
 
NUTS-kód                
 
 
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása                                               Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása 
Keretmegállapodás megkötése                      
 
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
Keretmegállapodás több ajánlattevővel                   
 
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma  VAGY, adott esetben, maximális létszáma 
 
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel        
 
A keretmegállapodás időtartama: Időtartamév(ek)ben:  vagy hónap(ok)ban: 
 
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):
 
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):
 
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
 
Építési-kivitelezési vállalkozási szerződés
 
Taksony-szigeti Mellékág rehabilitációja
 
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék(CPV)
 
 
Fő szójegyzék
 
Kiegészítő szójegyzék(adott esetben)
 
Fő tárgy
 
45252124-3
- -
 
További tárgy(ak)
 
71240000-2
- -
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható)                                                                                                                igen      nem
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre                                   
egy vagy több részre                    
valamennyi részre                               
II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?                                                                  igen      nem










 
 
 
 
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
 
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)
Taksony-szigeti zagytér kialakítása: 
Humusz letolás, deponálás 2163 m3, Töltés építés helyi anyagból 5960 m3, Zagyvezeték DN250 315 fm, Retúrvezeték DN300 355 fm, Nyelő műtárgy 2 db, Kiürítést követő helyreállítás.
Kotrás és kiemelt anyag szállítása a zagytérre:
Mederakadályok felkutatása, eltávolítása: Kotrás és közvetlen szállítása a zagytérre 18708 m3, Kotrás és szállítás a nyomásfokozóval továbbítva a zagytérbe 23094 m3.
Zagytér kiürítése és az iszap elhelyezése (33442 m3).
Zagytér rekultivációja (8123 m3).                                                                                   
Kapcsolódó munkák:                      
Kiviteli tervek készítése (1 db), Monitoring kút készítése és üzemeltetése (1 db), Monitoring terv készítése, vízjogi létesítési engedély szerint szükséges vizsgálatok elvégzése a rendszer üzemeltetése (1 klt), Havária terv készítése vízjogi engedély szerint (1 db), Létesítmény megvalósítását jelző információs tábla (1 db), Tervezői művezetés(1 db), Vízügyi szakfelügyelet (1 db), Természetvédelmi szakfelügyelet (1 db), Régészeti szakfelügyelet biztosítása (1 db), Megvalósulási és minősítési dokumentáció készítése (16 papír +1 digitális példányban).
 
A közbeszerzés becsült értéke 277 MFt.
 
 
II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben)                                                                                                    igen      nem
 
Igen válasz esetén a vételi jogleírása:                                                        
 
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje: 
hónap(ok)ban:
    vagy    napokban:    (a szerződés megkötésétől számítva)
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):    vagy:     és  között 
 
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatás megrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét:  
hónapokban:
     vagy   napokban:  (a szerződés megkötésétől számítva)
 
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban:    vagy napokban: 295 (a szerződés megkötésétől számítva) VAGY kezdés év/hó/nap,  befejezés év/hó/nap
 
III. szakasz: jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
 
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
 
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)
Ajánlattevő késedelmi kötbért köteles vállalni, melynek napi összege a nettó vállalkozói díj 0,5 %-a. Amennyiben a késedelem meghaladja a 15 napot, ajánlattevő a teljesítést meghiúsultnak tekintheti, és a szerződést felmondhatja.
Ajánlatkérő jóteljesítési biztosítékot ír elő, melynek értéke a kivitelezés nettó értékének 5%-a. A jóteljesítési biztosíték időtartama a kivitelezés időtartama. Az időtartam a szerződéskötéssel kezdődik és a kivitelezési munkák átadás átvételi jegyzőkönyvének aláírásával zárul[r1] .
Ajánlatkérő jótállási biztosítékot ír elő, melynek értéke a kivitelezés nettó értékének 5%-a. A jótállási biztosíték a kivitelezés átadás átvételi jegyzőkönyvének aláírásával kezdődik és a két év múlva megvalósuló eredményes felülvizsgálat jegyzőkönyvének aláírásával ér véget.
Ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlattevőként szerződő fél a biztosítékokat a Kbt. 53/A. § (6) bek. a) pontjában meghatározott formákban teljesítheti.

 
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
Az ajánlatkérő az ellenszolgáltatás összegét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított és igazolt számla ellenében, a Kbt. 305. § (3) bekezdésében előírtakra figyelemmel teljesíti a támogatási szerződésben meghatározott módon és határidőre.
Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX.15.) Korm. rendelet alapján az építtetői fedezetkezelés hatálya alá tartozó építőipari kivitelezési tevékenység esetén szállítói finanszírozáskor a támogatás utalása a fedezetkezelői számlára történik.
A számla kifizetésének feltétele a sikeres műszaki átadás-átvételi eljárás megtörténte, és a teljesítési igazolás kiadása. Rész-számla benyújtása a szerződés mellékletét képező ütemezés szerint lehetséges. Ajánlatkérő igény esetén 10% előleget fizet.
 
A pénzügyi teljesítés feltétele az Art 36/A. §-ban foglaltak teljesülése.
 
III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)
Az ajánlatkérő a közös ajánlatot tevő nyertesek esetén nem követeli meg gazdasági társaság létrehozását, de a közös ajánlattételt csak akkor fogadja el, ha az ajánlattevők kifejezetten (külön íven szövegezett nyilatkozatban) elismerik közös vállalkozásuk által szerződésszegéssel okozott károkért, valamint a harmadik személynek okozott károkért fennálló egyetemleges felelősségüket, és teljes jogkörű közös képviselőt hatalmaznak meg. Az ajánlathoz csatolni kell a közös ajánlatot benyújtó ajánlattevők által kötött megállapodás eredeti vagy hiteles másolati példányát, amely tartalmazza az egyetemleges felelősségvállalásra és a feladatmegosztásra vonatkozó, valamennyi ajánlattevő által cégszerűen aláírt kötelező érvényű nyilatkozatot, illetve a közös képviselő meghatalmazását.
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek?  (adott esetben)              igen    nem
Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
 
                                                                           
 
III.2) Részvételi feltételek
 
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
1. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, közös ajánlattevő, alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet akivel/amellyel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésében, ill. a 61. § (2) bekezdésében foglalt kizáró okok fennállnak.
2. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, közös ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet, illetőleg a d) pont tekintetében alvállalkozó, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)- d) pontjaiban foglalt kizáró okok fenn állnak.
3. Az eljárásból kizárásra kerül az olyan ajánlattevő, közös ajánlattevő, aki, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával, vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésében foglalt kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
A kizáró okok fenn nem állásáról ajánlattevő, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók, valamint az ajánlattevő részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetek a Kbt. 249. § (3) bekezdése alapján nyilatkozni kötelesek.

 
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
A pénzügyi és gazdasági alkalmasság igazolására előírt dokumentumokat egyszerű másolatban kell benyújtani.
GP1. Az ajánlattevő és a 10% feletti alvállalkozója csatolja valamennyi, az ajánlattételi felhívást megelőző 2 évben bejegyzett pénzforgalmi számlájáról, a számlát vezető pénzügyi intézménytől származó, az adott számlaszámot tartalmazó, az ajánlattételi határidő lejáratától számított 45 napnál nem régebbi nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az adott számlá(ko)n volt-e sorban álló tétel az ajánlattételi felhívás feladását megelőző 2 évben (későbbi számlanyitás esetén a számla megnyitása óta). (Kbt. 66. § (1) bekezdés a) pont).
GP2. A Kbt. 66. § (1) bekezdés b) pontja alapján az utolsó három lezárt üzleti év számviteli jogszabályok szerinti beszámolók
GP3. A Kbt. 66. § (1) bekezdés c) pontja alapján az ajánlattevő által cégszerűen aláírt nyilatkozat a vizsgált évek vonatkozásában évenként, tételesen bemutatva a teljes árbevételt és a beszerzés tárgya szerinti árbevételt.
 
GP4) Az ajánlattevőnek (közös ajánlattétel esetén a tagoknak) és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak csatolni kell a felelősségbiztosítás meglétét és érvényességét igazoló bármely dokumentumot és a felelősségbiztosításhoz kapcsolódó részletes szerződéses feltételeket (Kbt. 66. § (1) bekezdés d) pont).
 
Amennyiben az ajánlattevő az előírt alkalmassági feltételek meglétének igazolására más szervezet erőforrására támaszkodik, úgy az alkalmasság igazolására vonatkozóan előírt dokumentumokon felül, e szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozatát kell benyújtani, ha a Ptk. szerinti többségi befolyás áll fenn, ennek hiányában az ajánlattevő és az erőforrást nyújtó szervezet által kötött megállapodást és az erőforrást nyújtó szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó, közjegyző által hitelesített nyilatkozatát kell benyújtani. Az erőforrást biztosító szervezet tekintetében a Kbt. 4. § 3/D. pontja az irányadó, míg az erőforrás fogalmát a Kbt. 4. § 3/E pontja szerint kell értelmezni.
 
 
 Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) :
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
GP1.
Ha az ajánlattételi felhívást megelőző 2 évben (későbbi számlanyitás esetén a számla megnyitása óta), bármelyik pénzforgalmi számláján volt sorban álló tétel.
GP2
Ha az elmúlt három pénzügyileg lezárt évben a számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján az adózás előtti eredménye kisebb, mint nulla.
GP3.
Az elmúlt három évben (2008-2010) nem rendelkezik évente legalább 300 millió forint teljes nettó árbevétellel és ezen belül a közbeszerzés tárgya szerinti (vízrendezés) átlagos nettó árbevételének összege nem éri el a 100 millió[r2]  Ft összeget.
 
GP4.
 
Nem rendelkezik legalább 100 millió forint/év és 100 millió Ft/kár határértékű felelősségbiztosítással.
 
 
A közös ajánlattevőknek, az ajánlattevőnek, és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt valamennyi alvállalkozónak a GP1., GP2. pontokban foglalt alkalmassági követelménynek önállóan kell megfelelni, a többi pontokban foglalt alkalmassági követelménynek együttesen kell megfelelni
 
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
 
Az ajánlattevőnek, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak alkalmasságát az alábbi módon kell igazolnia:
MSZ1. Az ajánlati felhívás feladásának dátumát megelőző 36 hónapban sikeresen befejezett, az alkalmassági minimumkövetelmények között megadott tárgyú referenciamunkák ismertetése a szerződést kötő másik fél által adott, a Kbt. 68. § (2) bekezdése szerinti igazolással. Az igazolásban meg kell adni a Kbt. 68.§ (2) bekezdésében meghatározottakat, továbbá az elvégzett munkák leírását olyan részletezettséggel – adott esetben kitérve a konzorciumi tagként történt teljesítés leírására és mennyiségének, illetve nettó értékének bemutatására is-, hogy a minimumkövetelményeknek való megfelelőség egyértelműen elbírálható legyen, valamint a szerződést kötő másik fél nevét, címét, a kapcsolattartó nevét és telefonszámát. (Kbt. 67. § (2) bek. a) pont)
MSZ2. A teljesítéshez rendelkezésre álló munkagépek, eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírása (darabszám és műszaki paraméter, saját tulajdon, illetve bérelt megjelölésével). A leírásból egyértelműen megállapítható legyen az alkalmassági feltételnek való megfelelés. (Kbt. 67. § (2) bek. b) pont)
 
MSZ3. A Kbt. 67. § (2) bekezdés e) pontja alapján, a kért szakemberek szakmai önéletrajza, melyből valamennyi előírt követelménynek való megfelelés egyértelműen megállapítható, a képzettséget, végzettséget igazoló dokumentumok másolata, a névjegyzékbe történő felvételről szóló határozat másolata.
 
Amennyiben az ajánlattevő az előírt alkalmassági feltételek meglétének igazolására más szervezet erőforrására támaszkodik, úgy (az adott alkalmasság megítéléséhez szükséges dokumentumon felül) – a Kbt. 65. § (4) bekezdésben foglaltak szerint – az erőforrások rendelkezésre állását is igazolnia kell kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozat benyújtásával. Az erőforrást biztosító szervezet tekintetében a Kbt. 4. § 3/D. pontja az irányadó.
 
A Kbt. 4.§ 3.E. pontja alapján nem minősülhet erőforrásnak a 66. § (1) a)-d) pontja szerinti körülmény, kivéve, ha az ajánlattevő és az erőforrást nyújtó szervezet között a Polgári Törvénykönyv szerinti többségi befolyás áll fenn.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
 
MSZ1.
 
Az ajánlati felhívás feladásának dátumát megelőző 36 hónapból együttesen nem rendelkeznek legalább az alábbiakban felsorolt, a vonatkozó szerződés előírásai szerint sikeresen teljesített (befejezett és műszaki átadás-átvétellel lezárt) referencia munkákkal:
·        legalább 1 db legalább 100 millió Ft értékű természetvédelmi rendeltetésű területen megvalósult vízrendezési munka
·        legalább 1 db vízmeder helyreállítási hidromechanizációs kotrási munka, mely tartalmazott legalább 40.000 m3 mederanyag eltávolítást
·        legalább 1 db 30.000 m3 földkitermelést, szállítást, tereprendezést tartalmazó vízrendezési munka
Egy munka több alkalmassági feltételt is igazolhat.
 
 
MSZ2.
 
Nem rendelkezik legalább az alábbi eszközökkel:
·        1 db hidromechanizációs kotró, legalább 30[r3]  m3/óra szállító kapacitással.
·        1 db min. 16t-ás forgó-rakodó gép
·        3 db min. 8 t teherbírású összkerékhajtású billenős tehergépkocsi
 
 
MSZ3.
 
Nem rendelkezik az alábbi szakemberek mindegyikével, akik rendelkeznek a munkavégzéshez szükséges magyar nyelvismerettel:
 
 
·        Felelős műszaki vezető (legalább 1 fő), felsőfokú műszaki végzettséggel, aki legalább 3 éves vízrendezési munkák területén szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik, és MV-VZ/A kóddal szerepel az illetékes magyar felügyeleti intézmény által vezetett Felelős Műszaki Vezetői Névjegyzékben, aki rendelkezik és hidromechanizációs kotrási, valamint természetvédelmi vagy NATURA 2000 területen végzett vízrendezési szakmai tapasztalattal
 
·        Környezetmérnök (1 fő) felsőfokú környezetmérnöki végzettséggel, és minimum 3 év vízrendezési munka építési tapasztalattal
·          Munkavédelmi vezető (1 fő) felsőfokú munkavédelmi szakirányú képzettséggel, legalább 3 éves szakmai gyakorlattal
Egy vezető szakember csak egy pozícióra jelölhető.
 
 
III.2.4) Fenntartott szerződések
 
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott                                                                           igen    nem
 
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott                                                                                             igen    nem



 
 
III. 3) Szolgáltatás megrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
 
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?    igen    nem
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
 
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
 
IV.1) Az eljárás típusa
 
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
 
Tárgyalás nélküli
 
 
 
Tárgyalásos
 
 
 
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
 
Tárgyalás nélküli
 
 
 
Tárgyalásos

 
 
IV. 2) Bírálati szempontok
 
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás                                                           
 
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint                                  
 
                      Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
 
Részszempont
1. Nettó ajánlati ár (HUF)
2. Kivitelezési határidő (naptári napokban)
 
Súlyszám
 
7
 
3
 
Részszempont
 
 
 
Súlyszám
 
 
 
 
 
 
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e?                                                                             igen     nem
 
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
 
IV.3) Adminisztratív információk
 
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e?               igen      nem
 
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató                            Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény      
 
Hirdetmény száma a KÉ-ben:  / (KÉ-szám/évszám)
 
A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap)                
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)       
 
Hirdetmény száma a KÉ-ben: KÉ-11130/2010 (KÉ-szám/évszám)
 
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2010/05/07 (év/hó/nap)
 
Hirdetmény száma a KÉ-ben: KÉ-17249/2010 (KÉ-szám/évszám)
 
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2010/06/29 (év/hó/nap)                
 

 
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
 
Dátum: 2011/04/04   (év/hó/nap)                                  Időpont: 16:00 óra
 
Kell-e fizetni a dokumentációért?                                     igen      nem
 
Igen válasz esetén,Ár (arab számokkal): 80 000.- + ÁFA       Pénznem: HUF
 
A fizetés feltételei és módja: Az önkormányzat OTP Bank -nál vezetett 11742180-15393355-00000000 számú bankszámlájára történő átutalással.
 
 
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő
 
Dátum: 2011/04/04   (év/hó/nap)                                  Időpont: 16:00 óra
 
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   
                                                                                                
 
Egyéb: 
 
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama napokban:  (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
 
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
 
Dátum:     2011/04/04   (év/hó/nap)                                  Időpont: 16:00 óra
Helyszín : Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház.
                 2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló.
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
A Kbt. 80. § (2) bekezdésében meghatározottak.
 
 
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben)                                       igen      nem
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
 
V.2) a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?
                 igen      nem
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:
A projekt a KMOP-2009-3.2.1/A kódszámú, az „Élőhelyek és élettelen természeti értékek megőrzését, helyreállítását szolgáló beruházások „ című pályázattal támogatott.
A pályázat tárgya: „A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja”.
A pályázat azonosítója: KMOP-3.2.1/A-09-2009-0007
Ajánlatkérő Taksony Nagyközség Önkormányzata a projekt tevékenységek átütemezése miatt a megkötött támogatási szerződés módosítása érdekében kérelmet nyújtott be. Az Irányító Hatóság jóváhagyásáig a kivitelezés nem kezdhető meg.
 
V.3) További információk (adott esetben)
 
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
 
2011.04.15.
 
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
 
2011.05.06. 09:00 óra
 
V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
 
V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben)          igen      nem
 
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele.
A dokumentáció átvehető, személyesen, vagy meghatalmazott útján. Az átvétel helye: Taksony Nagyközség Polgármesteri Hivatala titkárság (2335 Taksony, Fő. 85.). Átvétel ideje: 09:00-13:00 óra közötti időpontokban, az ajánlat benyújtásának napján 08:00-16:00 óráig.
Az ajánlattevőnek az átvételhez a dokumentáció ellenértékének megfizetését igazolnia kell.
Az ajánlattételi dokumentáció másra nem ruházható át, nyilvánosságra nem hozható és nem publikálható.
 
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
A Közbeszerzések Tanácsa 2/2004 számú (KÉ 2010. évi. 37. szám) módosított ajánlása alapján: az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám (amely minden részszempont esetében azonos) alsó határa: 1, felső határa: 10.
 
 
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Az ajánlatkérő az ajánlatokat a relatív értékelés módszerei közül a lineáris arányosítás módszerével értékeli: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme a maximális pontszámot kapja, a leggyengébb ajánlat tartalmi eleme a minimális pontszámot kapja. A két érték között lineáris a pontkiosztás.
 
 
            A vizsgált - A legrosszabb
 
P = ______________________   x 9+ 1
            A legjobb  - A legrosszabb 
 
A résszempontok súlyozott pontszámai összesítésre kerülnek. A nyertes ajánlattevő a legnagyobb összpontszámot elért ajánlatot tevő. Azonos összesített pontszámot elérő ajánlattevők esetén a nyertes a kedvezőbb ajánlati árat adó ajánlattevő.
 
V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?            
    igen      nem
 
V.7) Egyéb információk:
1. Ajánlattevő a Kbt. 59. §. (1) bekezdése alapján, a (2) bekezdés előírásai szerint 3 MFt. ajánlati biztosíték nyújtására kötelezett. Amennyiben ajánlattevő a banki átutalást választja, az átutalás az önkormányzat OTP Bank Zrt-nél vezetett 11742180-15393355-00000000 számú bankszámlájára történhet.                 
Az ajánlattevők részére az ajánlati biztosíték visszafizetésre kerül az ajánlattételi felhívás visszavonása, az ajánlat érvénytelennek nyilvánítása, illetőleg az eredményt kihirdetését követő 10 napon belül. Az ajánlati biztosíték ajánlatkérőt illeti meg, ha ajánlattevő ajánlatát az ajánlati kötöttség alatt visszavonja, vagy a szerződés megkötése az érdekkörében felmerült okból meghiúsul.
2. Az ajánlatokat kettő (egy eredeti és egy másolat) példányban kell benyújtani, a Kbt. 70/A.§. (1) bekezdés előírásainak megfelelően.
A postán feladott ajánlatot az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak a megadott címen történő kézhezvételére az ajánlattételi határidő leteltéig sor került. Az ajánlatok, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázat az ajánlattevőt terheli.
3. Az ajánlatok elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költséget, kockázatot az ajánlattevőnek kell viselnie.
4. Az ajánlatban meg kell jelölni a közbeszerzés azon részeit, amelynek teljesítéséhez ajánlattevő a közbeszerzés értékének 10%-át meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe.
5. Az ajánlatban meg kell jelölni a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzés azon részét és a részvétel százalékos arányát, ahol az alvállalkozót igénybe kívánja venni.
6. Az ajánlatban meg kell jelölni az erőforrást nyújtó szervezetet és azon alkalmassági minimum követelményt, ahol ajánlattevő az erőforrásra támaszkodik.
7. Az ajánlathoz csatolni kell:
- ajánlattevő nyilatkozatát a Kbt. 70. § (2) bekezdése szerint;
- ajánlattevő nyilatkozatát a Kbt. 71. § (1) a), b), c) és a 69.§. (8) bekezdés alkalmazása esetén d) pontjaira (a nemleges nyilatkozatot is csatolni kell);
- a kizáró okokkal kapcsolatos összes nyilatkozatot;
- az alkalmasság megállapítására szolgáló összes nyilatkozatot és igazolást;
- a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók alkalmasságára vonatkozó nyilatkozatokat, a Kbt. 71.§ (4) bekezdése szerint.
- ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 30 napnál nem régebbi cégkivonatának vagy egyéni vállalkozói igazolványának egyszerű másolatát.
- a dokumentációban szereplő költségvetést beárazott formában;
- az ajánlatot aláíró cégjegyzésre jogosult személy aláírási címpéldányát. Amennyiben az ajánlatot, illetve a szükséges nyilatkozatokat az ajánlattevő cégjegyzésre jogosult képviselőjének meghatalmazása alapján más személy szignálja, illetve írja alá, a cégjegyzésre jogosult személy által aláírt meghatalmazást szintén csatolni kell.
8. Ajánlattevőnek rendelkeznie kell az útépítési tevékenységre vonatkozó, az ajánlattétel időpontjában érvényes, a vonatkozó európai szabványsorozatnak megfelelő, független szervezet által kiállított ISO 9001 és ISO 140001, vagy azokkal egyenértékű más minőségtanúsítvánnyal, vagy az azzal egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések bizonyítékaival, amelyet egyszerű másolat formájában ajánlatába kell csatolnia.
9. Ajánlattevőnek jelen ajánlattételi felhívásban, dokumentációban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell ajánlatát elkészítenie és benyújtania, ellenkező esetben az ajánlat érvénytelen.
10. Az ajánlatkérő csak az eljárás nyertesével, vagy a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel) kötheti meg a szerződést. (Az eljárás nyertesének visszalépése, vagy az eljárás nyertesének a 60. § (1) bekezdés, valamint, ha az ajánlatkérő azt előírta - a 61. § (1), illetőleg (2) bekezdés hatálya alá nem tartozásával kapcsolatos hamis nyilatkozata, vagy ezen kizáró okokkal kapcsolatos igazolás(ok) benyújtásának elmulasztása esetében).
11. Ajánlatkérő a Kbt. 83. § (2) bekezdése szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét ajánlattevők számára. A hiánypótlás formájára a 70/A.§. (1), illetve (2) bekezdését kell alkalmazni.
 
 
 
 
V.8) E hirdetmény feladásának dátuma:   2011/03/14 (év/hó/nap)
 

 [r1]a jóteljesítési biztosíték adásának formáját nem szabályoztuk le. A jótállási ugyanakkor levan. Nem kellene ezt is ?
 [r2]évente vagy összesen ? Éves szinten elég sok a 277 . legyen szerintem 100-150 mft
 [r3]30 m3/óra

Taksony Nagyközség Önkormányzata
2335 Taksony, Fő u. 85.
 
 
 
 
 
 
 
JEGYZŐKÖNYV
 
 
Közbeszerzési Bizottság
 
a közbeszerzési eljárást előkészítő üléséről
 
 
 
A közbeszerzési eljárás tárgya és mennyisége:
Tárgya:          Taksony-szigeti Mellékág rehabilitációja
Mennyisége: 
Taksony-szigeti zagytér kialakítása: 
Humusz letolás, deponálás 2163 m3, Töltés építés helyi anyagból 5960 m3, Zagyvezeték DN250 315 fm, Retúrvezeték DN300 355 fm, Nyelő műtárgy 2 db, Kiürítést követő helyreállítás.
Kotrás és kiemelt anyag szállítása a zagytérre:
Mederakadályok felkutatása, eltávolítása: Kotrás és közvetlen szállítása a zagytérre 18708 m3, Kotrás és szállítás a nyomásfokozóval továbbítva a zagytérbe 23094 m3.
Zagytér kiürítése és az iszap elhelyezése (33442 m3).
Zagytér rekultivációja (8123 m3).                                                                                   
Kapcsolódó munkák:                      
Kiviteli tervek készítése (1 db), Monitoring kút tervezése, készítése és üzemeltetése (1 db), Monitoring terv készítése, Vízjogi létesítési engedély szerint szükséges vizsgálatok elvégzése a rendszer üzemeltetése (1 klt), Havária terv készítése vízjogi engedély szerint (1 db), Létesítmény megvalósítását jelző információs tábla (1 db), Tervezői művezetés(1 db),  Vízügyi szakfelügyelet (1 db),  Természetvédelmi szakfelügyelet (1 db), Régészeti szakfelügyelet biztosítása (1 db), Megvalósulási és minősítési dokumentáció készítése (16 papír +1 digitális példányban).
A közbeszerzés becsült értéke 277 MFt.
A közbeszerzés fajtája:        Egyszerű közbeszerzés.
 
Az ülés helye.                         Taksony Petőfi Sándor Művelődési Ház, tárgyaló.
 
Az ülés időpontja:                2011. március 7. 09:00 órai kezdettel.
 
Jelen vannak:                        Dr. Micheller Anita    a bizottság elnöke, jogi szakértő
                                               Hortyi Erika                a bizottság tagja, pénzügyi szakértő
Rung József               a bizottság tagja, vízügyi szakértő
                                               Hujj Mátyás                a bizottság tagja
Szalai János                a bizottság tagja
Zimber Ferenc            a bizottság tagja
Dr. Molnár Pál           hivatalos közbeszerzési tanácsadó,
                                   jegyzőkönyvvezető
a mellékelt jelenléti ív szerint.
A jelenlévők képviseleti jogukat az aláírást megelőzően igazolták, és ezt Ajánlatkérő képviselője és a jegyzőkönyvvezető jelen jegyzőkönyv aláírásával igazolja.
 
A Bizottság elnöke tájékoztatja jelenlévőket az eljárás előzményeiről. Taksony Nagyközség Önkormányzata a KMOP-2009-3.2.1/A kódszámú „Élőhelyek és élettelen természeti értékek megőrzését, helyreállítását szolgáló beruházások” pályázati kiírásra „A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja” tárgyban támogatást nyert. A támogatáson felüli költségek saját forrásból történő biztosításával kívánja a beruházást megvalósítani.
Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárást 2010.05.07.–én, KÉ-11130/2010 iktatószámon megindította. Az eljárást 2010.05.31.-én visszavonta. A visszavonás indoka, hogy ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése alapján elfogadta a szakmai és műszaki alkalmasság feltételei pontosításának a szükségességét.
Ajánlatkérő az eljárást KÉ-17249/2010 iktatószámon ismételten elindította. Az eljárás során a V+K Kft. ajánlattevő jogorvoslatot kért a Közbeszerzési Döntő Bizottságtól. A döntőbizottság az eljárás eredményét érvénytelenítette. A Taksony-BK Konzorcium a Fővárosi Bíróságnál megtámadta a döntőbizottsági határozatot. Bírósági döntés még nem született.
A projekt támogatási szerződése szerint a projekt megvalósítás befejezési határideje 2012.03.31.
A kivitelezést tervezett végső határideje 2012. február 29. A projekt megvalósítása érdekében –a Kezelő Szervezettel történt egyeztetés alapján- a második közbeszerzési eljárás megszüntetése és új közbeszerzési eljárás megindítása indokolt. A tevékenységek átütemezése miatt a támogatási szerződés módosítása szükséges, amely Irányító Hatóság általi jóváhagyásáig a kivitelezés nem kezdhető meg.
 
Az eljárás meghatározása
A bizottság az előzetes tájékozódás alapján, a közbeszerzési eljárással kapcsolatban az alábbiakat határozza meg:
 
A közbeszerzés tárgya:                       A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja
A közbeszerzés becsült értéke:           277 MFt. Az AF-ban feltüntetésre kerül.
A közbeszerzés fajtája.                       Egyszerű közbeszerzési eljárás
Ajánlati Biztosíték:                            3 MFt.
Jóteljesítési garancia:                        A kivitelezés nettó értékének 5%-a.
Jótállási garancia:                             A kivitelezés nettó értékének 5%-a.
Szerződés mellékkötelezettség:          0,5% kötbér/nap, maximum 15 napig. Amennyiben a késedelem meghaladja a 15 napot, ajánlattevő a teljesítést meghiúsultnak tekintheti, és a szerződést felmondhatja.
Minőségbiztosítás:                             Ajánlattevőnek ISO 9001 és ISO 14001 érvényes minőségbiztosítási tanúsítvánnyal kell rendelkeznie.
A dokumentáció ára:                        80 000 Ft. + ÁFA
Értékelés:                                           Az összességében legelőnyösebb ajánlat szerint
sorszám
résszempontok
súlyszámok
1
Nettó ajánlati ár (HUF)
7
3
Kivitelezési határidő (naptári napokban)
3
 
 
 
 
Adható pontszám       1-10
Maximális pontszám   100
A résszempontonkénti értékelési skála, a legjobb és a legrosszabb ajánlat által behatárolt lineáris skála. Az összességében legelőnyösebb ajánlat a résszempontok szerinti értékeléssel elért pontszámok összesítése alapján, a legmagasabb pontszámot elért ajánlat.
Eredményhirdetés:                            Az összegzés valamennyi ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével történik.
Szerződéskötés:                                  Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevővel köt szerződést. A nyertes ajánlattevő kiesése esetén a második helyezett ajánlattevővel köt szerződést. 
 
Kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok és igazolásuk a Kbt. előírásainak megfelelően.
Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági alkalmassága:   
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
GP1.
Ha az ajánlattételi felhívást megelőző 2 évben (későbbi számlanyitás esetén a számla megnyitása óta), bármelyik pénzforgalmi számláján volt sorban álló tétel.
GP2
Ha az elmúlt három pénzügyileg lezárt évben a számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján az adózás előtti eredménye kisebb, mint nulla.
GP3.
Ajánlattevő az elmúlt három évben (2008-2010) nem rendelkezik évente legalább 300 millió forint teljes nettó árbevétellel és ezen belül a közbeszerzés tárgya szerinti (vízrendezés) átlagos nettó árbevételének összege nem éri el a 100 millió Ft összeget.
GP4.
Ajánlattevő nem rendelkezik legalább 100 millió forint/év és 100 millió Ft/kár határértékű felelősségbiztosítással.
Ajánlattevő műszaki, illetve szakmai alkalmassága:
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
 
MSZ1.
Az ajánlati felhívás feladásának dátumát megelőző 36 hónapból együttesen nem rendelkeznek legalább az alábbiakban felsorolt, a vonatkozó szerződés előírásai szerint sikeresen teljesített (befejezett és műszaki átadás-átvétellel lezárt) referencia munkákkal:
·         legalább 1 db 100 millió Ft értékű természetvédelmi rendeltetésű területen megvalósult vízrendezési munka
·         legalább 1 db vízmeder helyreállítási hidromechanizációs kotrási munka, mely tartalmazott legalább 40.000 m3 mederanyag eltávolítást
·         legalább 1 db 30.000 m3 földkitermelést, szállítást, tereprendezést tartalmazó vízrendezési munka
Egy munka több alkalmassági feltételt is igazolhat.
MSZ2.
Nem rendelkezik legalább az alábbi eszközökkel:
·         1 db hidromechanizációs kotró, legalább 30.m3/óra szállító kapacitással.
·         1 db min. 16 t-ás forgó-rakodó gép
·         3 db min. 8 t teherbírású összkerékhajtású billenős tehergépkocsi.
Az eszközök rendelkezésre állását ajánlattevő érvényes eszköznyilvántartásával, vagy gépbérleti szerződés benyújtásával igazolhatja.
MSZ3.
Nem rendelkezik az alábbi szakemberek mindegyikével, akik rendelkeznek a munkavégzéshez szükséges magyar nyelvismerettel:
·         Felelős műszaki vezető (legalább 1 fő) felsőfokú műszaki végzettséggel, aki legalább 3 éves vízrendezési munkák területén szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik, és MV-VZ/A kóddal szerepel az illetékes magyar felügyeleti intézmény által vezetett Felelős Műszaki Vezetői Névjegyzékben, aki rendelkezik és hidromechanizációs kotrási, valamint természetvédelmi vagy NATURA 2000 területen végzett vízrendezési szakmai tapasztalattal
·         Környezetmérnök (1 fő) felsőfokú környezetmérnöki végzettséggel és legalább 3 év vízrendezési építési tapasztalattal
·           Munkavédelmi vezető (1 fő) felsőfokú munkavédelmi szakirányú képzettséggel, és legalább 3 éves szakmai gyakorlattal
Fenntartott:                            a Kbt. 253.§ szerint nem fenntartott
Ajánlattétel a részekre:          ajánlat csak a teljes projektre tehető
Hiánypótlás:                          a Kbt. 83.§ szerint
Tárgyalás:                              Nincs.
A benyújtás módja:               postán, vagy személyesen
Szerződés max. időtartama: 295 nap
 
 
Taksony Nagyközség Önkormányzatának Közbeszerzési Bizottsága 1/2011 (03.07.) sz. Határozata
Taksony Nagyközség Önkormányzatának Közbeszerzési Bizottsága javasolja Taksony Nagyközség Önkormányzata képviselő testületének, hogy a „A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja” tárgyú közbeszerzési eljárást a bizottság által e jegyzőkönyvben meghatározott feltételek szerint indítsa meg. A Közbeszerzési Bizottság a határozatot egyhangúan hozta meg.
 
 
Kmf
 
Mellékletek:
1.sz. melléklet.            Jelenléti ív
2.sz. melléklet             Ütemterv
 
Az eljárásban résztvevő
Aláírás
A Bizottság elnöke, jogi szakértő
 
A Bizottság tagja, pénzügyi szakértő
 
A Bizottság tagja, szakmai szakértő
 
A Bizottság tagja
 
A Bizottság tagja
 
A Bizottság tagja
 
Hivatalos közbeszerzési tanácsadó, jegyzőkönyvvezető
 

 

 

Dátum
Időpont
Esemény
2011.03.07
9:00
Előkészítő ülés
2011.03.08
18:00
Képviselő-testületi ülés
2011.03.14
 
Kezelő szervezet AF jóváhagyás
2011.03.14
 
AF közzététel
2011.04.04
16:00
Bontás
2011.04.06
 
Hiánypótlási felszólítás
2011.04.11
16:00
Hiánypótlás/bontás
2011.04.11
16:30
Bírálat
2011.04.14
 
Összegzés elkészítése
2011.04.14
18:00
Képviselő-testületi ülés
2011.04.15
 
Eredményhirdetés (összegzés megküldése)
2011.05.06
9:00
Szerződéskötés
2011.05.09
 
Kivitelezés kezdés


Döntési javaslat

"Közbeszerzési hirdetmény elfogadása"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: pályázati kiírás
A Képviselő-testület a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

Taksony nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete a Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja tárgyú közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó hirdetményt, a Bírálóbizottság által javasolt tartalommal jóváhagyja.

 


Határidők, felelősök:

Határidő: azonnal

« Vissza
Vissza a főmenübe