4. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Képviselő-testület
2011. március 8-i ülésére
2011. március 8-i ülésére
Tárgy: | Előterjesztés a Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja tárgyában közbeszerzési eljárás megindítására | |
Készítette: | Széll Attila címzetes főjegyző | |
Előterjesztő: | Kreisz László polgármester |
Előterjesztés
Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja tárgyában
közbeszerzési eljárás megindítására
3. melléklet a …/2009. (… …) IRM rendelethez
|
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja
1024 Budapest, Margit krt. 85. Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu
|
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
Építési beruházás
Árubeszerzés
Szolgáltatás
Építési koncesszió
Szolgáltatási koncesszió
|
X
|
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma________
Azonosító kód__________________
|
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Taksony Nagyközség Önkormányzata
|
|||
Postai cím: Fő út 85.
|
|||
Város/Község: Taksony
|
Postai irányítószám: 2335
|
Ország:
Magyar
|
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Taksony Polgármesteri Hivatal
Címzett: Kreisz László polgármester
|
Telefon: 06/24 520 780
|
||
E-mail: titkarsag@taksony.hu
|
Fax: 06/24 520 770
|
||
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
|
|||
|
|||
További információk a következő címen szerezhetők be:
|
|||
|
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
|
||
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
|
|||
|
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
|
||
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
|
|||
|
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
|
||
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű
|
Közszolgáltató
|
Regionális/helyi szintű
|
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]
|
Közjogi szervezet
|
Egyéb
|
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Általános közszolgáltatások
|
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
|
Védelem
|
Szociális védelem
|
Közrend és biztonság
|
Szabadidő, kultúra és vallás
|
Környezetvédelem
|
Oktatás
|
Gazdasági és pénzügyek
|
Egyéb (nevezze meg):
|
Egészségügy
|
|
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
|
Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]
|
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
|
Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
|
Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
|
Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
|
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
|
Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
|
Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
|
Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]
|
I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen nem
|
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja
|
|||||||||
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
|
|||||||||
a) Építési beruházás
|
b) Árubeszerzés
|
c) Szolgáltatás
|
|||||||
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
Építési koncesszió
|
|
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb
|
|
Szolgáltatási kategória
|
|||||
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
Szolgáltatási koncesszió
|
|||||||||
A teljesítés helye
Taksony: 0135, 0137, 0147/99, 2702, 2707, 2713, 2715, 0147/64, 0147/100, 0147/129, 0147/135
Dunaharaszti: 0221/10,
NUTS-kód HU-102
|
A teljesítés helye
NUTS-kód
|
A teljesítés helye
NUTS-kód
|
|||||||
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása
Keretmegállapodás megkötése
|
|||||||||
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
|
|||||||||
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma VAGY, adott esetben, maximális létszáma
|
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
|
||||||||
A keretmegállapodás időtartama: Időtartamév(ek)ben: vagy hónap(ok)ban:
|
|||||||||
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):
|
|||||||||
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Építési-kivitelezési vállalkozási szerződés
Taksony-szigeti Mellékág rehabilitációja
|
|||||||||
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék(CPV)
|
|||||||||
|
Fő szójegyzék
|
Kiegészítő szójegyzék(adott esetben)
|
|||||||
Fő tárgy
|
45252124-3
|
- -
|
|||||||
További tárgy(ak)
|
71240000-2
|
- -
|
|||||||
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen nem
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
|
|||||||||
egy részre
|
egy vagy több részre
|
valamennyi részre
|
|||||||
II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen nem
|
|||||||||
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)
Taksony-szigeti zagytér kialakítása:
Humusz letolás, deponálás 2163 m3, Töltés építés helyi anyagból 5960 m3, Zagyvezeték DN250 315 fm, Retúrvezeték DN300 355 fm, Nyelő műtárgy 2 db, Kiürítést követő helyreállítás.
Kotrás és kiemelt anyag szállítása a zagytérre:
Mederakadályok felkutatása, eltávolítása: Kotrás és közvetlen szállítása a zagytérre 18708 m3, Kotrás és szállítás a nyomásfokozóval továbbítva a zagytérbe 23094 m3.
Zagytér kiürítése és az iszap elhelyezése (33442 m3).
Zagytér rekultivációja (8123 m3).
Kapcsolódó munkák:
Kiviteli tervek készítése (1 db), Monitoring kút készítése és üzemeltetése (1 db), Monitoring terv készítése, vízjogi létesítési engedély szerint szükséges vizsgálatok elvégzése a rendszer üzemeltetése (1 klt), Havária terv készítése vízjogi engedély szerint (1 db), Létesítmény megvalósítását jelző információs tábla (1 db), Tervezői művezetés(1 db), Vízügyi szakfelügyelet (1 db), Természetvédelmi szakfelügyelet (1 db), Régészeti szakfelügyelet biztosítása (1 db), Megvalósulási és minősítési dokumentáció készítése (16 papír +1 digitális példányban).
A közbeszerzés becsült értéke 277 MFt.
|
II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen nem
|
Igen válasz esetén a vételi jogleírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva) |
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen): vagy: és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatás megrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét:
hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva) |
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: 295 (a szerződés megkötésétől számítva) VAGY kezdés év/hó/nap, befejezés év/hó/nap
|
III. szakasz: jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)
Ajánlattevő késedelmi kötbért köteles vállalni, melynek napi összege a nettó vállalkozói díj 0,5 %-a. Amennyiben a késedelem meghaladja a 15 napot, ajánlattevő a teljesítést meghiúsultnak tekintheti, és a szerződést felmondhatja.
Ajánlatkérő jóteljesítési biztosítékot ír elő, melynek értéke a kivitelezés nettó értékének 5%-a. A jóteljesítési biztosíték időtartama a kivitelezés időtartama. Az időtartam a szerződéskötéssel kezdődik és a kivitelezési munkák átadás átvételi jegyzőkönyvének aláírásával zárul[r1] .
Ajánlatkérő jótállási biztosítékot ír elő, melynek értéke a kivitelezés nettó értékének 5%-a. A jótállási biztosíték a kivitelezés átadás átvételi jegyzőkönyvének aláírásával kezdődik és a két év múlva megvalósuló eredményes felülvizsgálat jegyzőkönyvének aláírásával ér véget.
Ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlattevőként szerződő fél a biztosítékokat a Kbt. 53/A. § (6) bek. a) pontjában meghatározott formákban teljesítheti.
|
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
Az ajánlatkérő az ellenszolgáltatás összegét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított és igazolt számla ellenében, a Kbt. 305. § (3) bekezdésében előírtakra figyelemmel teljesíti a támogatási szerződésben meghatározott módon és határidőre.
Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX.15.) Korm. rendelet alapján az építtetői fedezetkezelés hatálya alá tartozó építőipari kivitelezési tevékenység esetén szállítói finanszírozáskor a támogatás utalása a fedezetkezelői számlára történik.
A számla kifizetésének feltétele a sikeres műszaki átadás-átvételi eljárás megtörténte, és a teljesítési igazolás kiadása. Rész-számla benyújtása a szerződés mellékletét képező ütemezés szerint lehetséges. Ajánlatkérő igény esetén 10% előleget fizet.
A pénzügyi teljesítés feltétele az Art 36/A. §-ban foglaltak teljesülése.
|
III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)
Az ajánlatkérő a közös ajánlatot tevő nyertesek esetén nem követeli meg gazdasági társaság létrehozását, de a közös ajánlattételt csak akkor fogadja el, ha az ajánlattevők kifejezetten (külön íven szövegezett nyilatkozatban) elismerik közös vállalkozásuk által szerződésszegéssel okozott károkért, valamint a harmadik személynek okozott károkért fennálló egyetemleges felelősségüket, és teljes jogkörű közös képviselőt hatalmaznak meg. Az ajánlathoz csatolni kell a közös ajánlatot benyújtó ajánlattevők által kötött megállapodás eredeti vagy hiteles másolati példányát, amely tartalmazza az egyetemleges felelősségvállalásra és a feladatmegosztásra vonatkozó, valamennyi ajánlattevő által cégszerűen aláírt kötelező érvényű nyilatkozatot, illetve a közös képviselő meghatalmazását.
|
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen nem
Ha igen, a különleges feltételek meghatározása |
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
|
||
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
1. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, közös ajánlattevő, alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet akivel/amellyel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésében, ill. a 61. § (2) bekezdésében foglalt kizáró okok fennállnak.
2. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, közös ajánlattevő, a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet, illetőleg a d) pont tekintetében alvállalkozó, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)- d) pontjaiban foglalt kizáró okok fenn állnak. 3. Az eljárásból kizárásra kerül az olyan ajánlattevő, közös ajánlattevő, aki, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával, vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésében foglalt kizáró okok fennállnak. Megkövetelt igazolási mód:
A kizáró okok fenn nem állásáról ajánlattevő, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók, valamint az ajánlattevő részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetek a Kbt. 249. § (3) bekezdése alapján nyilatkozni kötelesek. |
||
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
|
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
A pénzügyi és gazdasági alkalmasság igazolására előírt dokumentumokat egyszerű másolatban kell benyújtani.
GP1. Az ajánlattevő és a 10% feletti alvállalkozója csatolja valamennyi, az ajánlattételi felhívást megelőző 2 évben bejegyzett pénzforgalmi számlájáról, a számlát vezető pénzügyi intézménytől származó, az adott számlaszámot tartalmazó, az ajánlattételi határidő lejáratától számított 45 napnál nem régebbi nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az adott számlá(ko)n volt-e sorban álló tétel az ajánlattételi felhívás feladását megelőző 2 évben (későbbi számlanyitás esetén a számla megnyitása óta). (Kbt. 66. § (1) bekezdés a) pont).
GP2. A Kbt. 66. § (1) bekezdés b) pontja alapján az utolsó három lezárt üzleti év számviteli jogszabályok szerinti beszámolók
GP3. A Kbt. 66. § (1) bekezdés c) pontja alapján az ajánlattevő által cégszerűen aláírt nyilatkozat a vizsgált évek vonatkozásában évenként, tételesen bemutatva a teljes árbevételt és a beszerzés tárgya szerinti árbevételt.
GP4) Az ajánlattevőnek (közös ajánlattétel esetén a tagoknak) és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak csatolni kell a felelősségbiztosítás meglétét és érvényességét igazoló bármely dokumentumot és a felelősségbiztosításhoz kapcsolódó részletes szerződéses feltételeket (Kbt. 66. § (1) bekezdés d) pont).
Amennyiben az ajánlattevő az előírt alkalmassági feltételek meglétének igazolására más szervezet erőforrására támaszkodik, úgy az alkalmasság igazolására vonatkozóan előírt dokumentumokon felül, e szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozatát kell benyújtani, ha a Ptk. szerinti többségi befolyás áll fenn, ennek hiányában az ajánlattevő és az erőforrást nyújtó szervezet által kötött megállapodást és az erőforrást nyújtó szervezet kötelezettségvállalásra vonatkozó, közjegyző által hitelesített nyilatkozatát kell benyújtani. Az erőforrást biztosító szervezet tekintetében a Kbt. 4. § 3/D. pontja az irányadó, míg az erőforrás fogalmát a Kbt. 4. § 3/E pontja szerint kell értelmezni.
|
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) :
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
GP1.
Ha az ajánlattételi felhívást megelőző 2 évben (későbbi számlanyitás esetén a számla megnyitása óta), bármelyik pénzforgalmi számláján volt sorban álló tétel.
GP2
Ha az elmúlt három pénzügyileg lezárt évben a számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján az adózás előtti eredménye kisebb, mint nulla.
GP3.
Az elmúlt három évben (2008-2010) nem rendelkezik évente legalább 300 millió forint teljes nettó árbevétellel és ezen belül a közbeszerzés tárgya szerinti (vízrendezés) átlagos nettó árbevételének összege nem éri el a 100 millió[r2] Ft összeget.
GP4.
Nem rendelkezik legalább 100 millió forint/év és 100 millió Ft/kár határértékű felelősségbiztosítással.
A közös ajánlattevőknek, az ajánlattevőnek, és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt valamennyi alvállalkozónak a GP1., GP2. pontokban foglalt alkalmassági követelménynek önállóan kell megfelelni, a többi pontokban foglalt alkalmassági követelménynek együttesen kell megfelelni
|
|
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
|
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az ajánlattevőnek, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak alkalmasságát az alábbi módon kell igazolnia:
MSZ1. Az ajánlati felhívás feladásának dátumát megelőző 36 hónapban sikeresen befejezett, az alkalmassági minimumkövetelmények között megadott tárgyú referenciamunkák ismertetése a szerződést kötő másik fél által adott, a Kbt. 68. § (2) bekezdése szerinti igazolással. Az igazolásban meg kell adni a Kbt. 68.§ (2) bekezdésében meghatározottakat, továbbá az elvégzett munkák leírását olyan részletezettséggel – adott esetben kitérve a konzorciumi tagként történt teljesítés leírására és mennyiségének, illetve nettó értékének bemutatására is-, hogy a minimumkövetelményeknek való megfelelőség egyértelműen elbírálható legyen, valamint a szerződést kötő másik fél nevét, címét, a kapcsolattartó nevét és telefonszámát. (Kbt. 67. § (2) bek. a) pont)
MSZ2. A teljesítéshez rendelkezésre álló munkagépek, eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírása (darabszám és műszaki paraméter, saját tulajdon, illetve bérelt megjelölésével). A leírásból egyértelműen megállapítható legyen az alkalmassági feltételnek való megfelelés. (Kbt. 67. § (2) bek. b) pont)
MSZ3. A Kbt. 67. § (2) bekezdés e) pontja alapján, a kért szakemberek szakmai önéletrajza, melyből valamennyi előírt követelménynek való megfelelés egyértelműen megállapítható, a képzettséget, végzettséget igazoló dokumentumok másolata, a névjegyzékbe történő felvételről szóló határozat másolata.
Amennyiben az ajánlattevő az előírt alkalmassági feltételek meglétének igazolására más szervezet erőforrására támaszkodik, úgy (az adott alkalmasság megítéléséhez szükséges dokumentumon felül) – a Kbt. 65. § (4) bekezdésben foglaltak szerint – az erőforrások rendelkezésre állását is igazolnia kell kötelezettségvállalásra vonatkozó nyilatkozat benyújtásával. Az erőforrást biztosító szervezet tekintetében a Kbt. 4. § 3/D. pontja az irányadó.
A Kbt. 4.§ 3.E. pontja alapján nem minősülhet erőforrásnak a 66. § (1) a)-d) pontja szerinti körülmény, kivéve, ha az ajánlattevő és az erőforrást nyújtó szervezet között a Polgári Törvénykönyv szerinti többségi befolyás áll fenn.
|
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
MSZ1.
Az ajánlati felhívás feladásának dátumát megelőző 36 hónapból együttesen nem rendelkeznek legalább az alábbiakban felsorolt, a vonatkozó szerződés előírásai szerint sikeresen teljesített (befejezett és műszaki átadás-átvétellel lezárt) referencia munkákkal:
· legalább 1 db legalább 100 millió Ft értékű természetvédelmi rendeltetésű területen megvalósult vízrendezési munka
· legalább 1 db vízmeder helyreállítási hidromechanizációs kotrási munka, mely tartalmazott legalább 40.000 m3 mederanyag eltávolítást
· legalább 1 db 30.000 m3 földkitermelést, szállítást, tereprendezést tartalmazó vízrendezési munka
Egy munka több alkalmassági feltételt is igazolhat.
MSZ2.
Nem rendelkezik legalább az alábbi eszközökkel:
· 1 db min. 16t-ás forgó-rakodó gép
· 3 db min. 8 t teherbírású összkerékhajtású billenős tehergépkocsi
MSZ3.
Nem rendelkezik az alábbi szakemberek mindegyikével, akik rendelkeznek a munkavégzéshez szükséges magyar nyelvismerettel:
· Felelős műszaki vezető (legalább 1 fő), felsőfokú műszaki végzettséggel, aki legalább 3 éves vízrendezési munkák területén szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik, és MV-VZ/A kóddal szerepel az illetékes magyar felügyeleti intézmény által vezetett Felelős Műszaki Vezetői Névjegyzékben, aki rendelkezik és hidromechanizációs kotrási, valamint természetvédelmi vagy NATURA 2000 területen végzett vízrendezési szakmai tapasztalattal
· Környezetmérnök (1 fő) felsőfokú környezetmérnöki végzettséggel, és minimum 3 év vízrendezési munka építési tapasztalattal
· Munkavédelmi vezető (1 fő) felsőfokú munkavédelmi szakirányú képzettséggel, legalább 3 éves szakmai gyakorlattal
Egy vezető szakember csak egy pozícióra jelölhető.
|
|
III.2.4) Fenntartott szerződések
|
||
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen nem
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen nem
|
||
III. 3) Szolgáltatás megrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen nem
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
|
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás típusa
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
|
||
Tárgyalás nélküli
|
|
|
Tárgyalásos
|
|
|
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
|
||
Tárgyalás nélküli
|
|
|
Tárgyalásos
|
|
|
IV. 2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
|
|||
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint
Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
|
|||
Részszempont
1. Nettó ajánlati ár (HUF)
2. Kivitelezési határidő (naptári napokban)
|
Súlyszám
7
3
|
Részszempont
|
Súlyszám
|
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen nem
|
|||
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
|
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
|
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen nem
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
Hirdetmény száma a KÉ-ben: KÉ-11130/2010 (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2010/05/07 (év/hó/nap)
Hirdetmény száma a KÉ-ben: KÉ-17249/2010 (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2010/06/29 (év/hó/nap)
|
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)
|
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2011/04/04 (év/hó/nap) Időpont: 16:00 óra
|
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen nem
Igen válasz esetén,Ár (arab számokkal): 80 000.- + ÁFA Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja: Az önkormányzat OTP Bank -nál vezetett 11742180-15393355-00000000 számú bankszámlájára történő átutalással.
|
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő
Dátum: 2011/04/04 (év/hó/nap) Időpont: 16:00 óra
|
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
|
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
Egyéb:
|
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama napokban: (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
|
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2011/04/04 (év/hó/nap) Időpont: 16:00 óra
Helyszín : Taksonyi Petőfi Sándor Művelődési Ház.
2335 Taksony, Fő u. 89. Pince tárgyaló.
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
A Kbt. 80. § (2) bekezdésében meghatározottak.
|
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen nem
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
|
V.2) a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?
igen nem
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:
A projekt a KMOP-2009-3.2.1/A kódszámú, az „Élőhelyek és élettelen természeti értékek megőrzését, helyreállítását szolgáló beruházások „ című pályázattal támogatott.
A pályázat tárgya: „A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja”.
A pályázat azonosítója: KMOP-3.2.1/A-09-2009-0007
Ajánlatkérő Taksony Nagyközség Önkormányzata a projekt tevékenységek átütemezése miatt a megkötött támogatási szerződés módosítása érdekében kérelmet nyújtott be. Az Irányító Hatóság jóváhagyásáig a kivitelezés nem kezdhető meg.
|
V.3) További információk (adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2011.04.15.
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
2011.05.06. 09:00 óra
V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen nem
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele.
A dokumentáció átvehető, személyesen, vagy meghatalmazott útján. Az átvétel helye: Taksony Nagyközség Polgármesteri Hivatala titkárság (2335 Taksony, Fő. 85.). Átvétel ideje: 09:00-13:00 óra közötti időpontokban, az ajánlat benyújtásának napján 08:00-16:00 óráig.
Az ajánlattevőnek az átvételhez a dokumentáció ellenértékének megfizetését igazolnia kell.
Az ajánlattételi dokumentáció másra nem ruházható át, nyilvánosságra nem hozható és nem publikálható.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
A Közbeszerzések Tanácsa 2/2004 számú (KÉ 2010. évi. 37. szám) módosított ajánlása alapján: az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám (amely minden részszempont esetében azonos) alsó határa: 1, felső határa: 10.
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Az ajánlatkérő az ajánlatokat a relatív értékelés módszerei közül a lineáris arányosítás módszerével értékeli: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme a maximális pontszámot kapja, a leggyengébb ajánlat tartalmi eleme a minimális pontszámot kapja. A két érték között lineáris a pontkiosztás.
A vizsgált - A legrosszabb
P = ______________________ x 9+ 1
A legjobb - A legrosszabb
A résszempontok súlyozott pontszámai összesítésre kerülnek. A nyertes ajánlattevő a legnagyobb összpontszámot elért ajánlatot tevő. Azonos összesített pontszámot elérő ajánlattevők esetén a nyertes a kedvezőbb ajánlati árat adó ajánlattevő.
V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?
igen nem
V.7) Egyéb információk:
1. Ajánlattevő a Kbt. 59. §. (1) bekezdése alapján, a (2) bekezdés előírásai szerint 3 MFt. ajánlati biztosíték nyújtására kötelezett. Amennyiben ajánlattevő a banki átutalást választja, az átutalás az önkormányzat OTP Bank Zrt-nél vezetett 11742180-15393355-00000000 számú bankszámlájára történhet.
Az ajánlattevők részére az ajánlati biztosíték visszafizetésre kerül az ajánlattételi felhívás visszavonása, az ajánlat érvénytelennek nyilvánítása, illetőleg az eredményt kihirdetését követő 10 napon belül. Az ajánlati biztosíték ajánlatkérőt illeti meg, ha ajánlattevő ajánlatát az ajánlati kötöttség alatt visszavonja, vagy a szerződés megkötése az érdekkörében felmerült okból meghiúsul.
2. Az ajánlatokat kettő (egy eredeti és egy másolat) példányban kell benyújtani, a Kbt. 70/A.§. (1) bekezdés előírásainak megfelelően.
A postán feladott ajánlatot az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak a megadott címen történő kézhezvételére az ajánlattételi határidő leteltéig sor került. Az ajánlatok, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázat az ajánlattevőt terheli. 3. Az ajánlatok elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költséget, kockázatot az ajánlattevőnek kell viselnie. 4. Az ajánlatban meg kell jelölni a közbeszerzés azon részeit, amelynek teljesítéséhez ajánlattevő a közbeszerzés értékének 10%-át meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe. 5. Az ajánlatban meg kell jelölni a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzés azon részét és a részvétel százalékos arányát, ahol az alvállalkozót igénybe kívánja venni. 6. Az ajánlatban meg kell jelölni az erőforrást nyújtó szervezetet és azon alkalmassági minimum követelményt, ahol ajánlattevő az erőforrásra támaszkodik. 7. Az ajánlathoz csatolni kell: - ajánlattevő nyilatkozatát a Kbt. 70. § (2) bekezdése szerint; - ajánlattevő nyilatkozatát a Kbt. 71. § (1) a), b), c) és a 69.§. (8) bekezdés alkalmazása esetén d) pontjaira (a nemleges nyilatkozatot is csatolni kell); - a kizáró okokkal kapcsolatos összes nyilatkozatot; - az alkalmasság megállapítására szolgáló összes nyilatkozatot és igazolást; - a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók alkalmasságára vonatkozó nyilatkozatokat, a Kbt. 71.§ (4) bekezdése szerint. - ajánlattevő ajánlattételi határidőt megelőző 30 napnál nem régebbi cégkivonatának vagy egyéni vállalkozói igazolványának egyszerű másolatát. - a dokumentációban szereplő költségvetést beárazott formában; - az ajánlatot aláíró cégjegyzésre jogosult személy aláírási címpéldányát. Amennyiben az ajánlatot, illetve a szükséges nyilatkozatokat az ajánlattevő cégjegyzésre jogosult képviselőjének meghatalmazása alapján más személy szignálja, illetve írja alá, a cégjegyzésre jogosult személy által aláírt meghatalmazást szintén csatolni kell. 8. Ajánlattevőnek rendelkeznie kell az útépítési tevékenységre vonatkozó, az ajánlattétel időpontjában érvényes, a vonatkozó európai szabványsorozatnak megfelelő, független szervezet által kiállított ISO 9001 és ISO 140001, vagy azokkal egyenértékű más minőségtanúsítvánnyal, vagy az azzal egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések bizonyítékaival, amelyet egyszerű másolat formájában ajánlatába kell csatolnia. 9. Ajánlattevőnek jelen ajánlattételi felhívásban, dokumentációban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell ajánlatát elkészítenie és benyújtania, ellenkező esetben az ajánlat érvénytelen. 10. Az ajánlatkérő csak az eljárás nyertesével, vagy a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel) kötheti meg a szerződést. (Az eljárás nyertesének visszalépése, vagy az eljárás nyertesének a 60. § (1) bekezdés, valamint, ha az ajánlatkérő azt előírta - a 61. § (1), illetőleg (2) bekezdés hatálya alá nem tartozásával kapcsolatos hamis nyilatkozata, vagy ezen kizáró okokkal kapcsolatos igazolás(ok) benyújtásának elmulasztása esetében). 11. Ajánlatkérő a Kbt. 83. § (2) bekezdése szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét ajánlattevők számára. A hiánypótlás formájára a 70/A.§. (1), illetve (2) bekezdését kell alkalmazni. |
V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2011/03/14 (év/hó/nap)
|
[r1]a jóteljesítési biztosíték adásának formáját nem szabályoztuk le. A jótállási ugyanakkor levan. Nem kellene ezt is ?
Taksony Nagyközség Önkormányzata
2335 Taksony, Fő u. 85.
JEGYZŐKÖNYV
Közbeszerzési Bizottság
a közbeszerzési eljárást előkészítő üléséről
A közbeszerzési eljárás tárgya és mennyisége:
Tárgya: Taksony-szigeti Mellékág rehabilitációja
Mennyisége:
Taksony-szigeti zagytér kialakítása:
Humusz letolás, deponálás 2163 m3, Töltés építés helyi anyagból 5960 m3, Zagyvezeték DN250 315 fm, Retúrvezeték DN300 355 fm, Nyelő műtárgy 2 db, Kiürítést követő helyreállítás.
Kotrás és kiemelt anyag szállítása a zagytérre:
Mederakadályok felkutatása, eltávolítása: Kotrás és közvetlen szállítása a zagytérre 18708 m3, Kotrás és szállítás a nyomásfokozóval továbbítva a zagytérbe 23094 m3.
Zagytér kiürítése és az iszap elhelyezése (33442 m3).
Zagytér rekultivációja (8123 m3).
Kapcsolódó munkák:
Kiviteli tervek készítése (1 db), Monitoring kút tervezése, készítése és üzemeltetése (1 db), Monitoring terv készítése, Vízjogi létesítési engedély szerint szükséges vizsgálatok elvégzése a rendszer üzemeltetése (1 klt), Havária terv készítése vízjogi engedély szerint (1 db), Létesítmény megvalósítását jelző információs tábla (1 db), Tervezői művezetés(1 db), Vízügyi szakfelügyelet (1 db), Természetvédelmi szakfelügyelet (1 db), Régészeti szakfelügyelet biztosítása (1 db), Megvalósulási és minősítési dokumentáció készítése (16 papír +1 digitális példányban).
A közbeszerzés becsült értéke 277 MFt.
A közbeszerzés fajtája: Egyszerű közbeszerzés.
Az ülés helye. Taksony Petőfi Sándor Művelődési Ház, tárgyaló.
Az ülés időpontja: 2011. március 7. 09:00 órai kezdettel.
Jelen vannak: Dr. Micheller Anita a bizottság elnöke, jogi szakértő
Hortyi Erika a bizottság tagja, pénzügyi szakértő
Rung József a bizottság tagja, vízügyi szakértő
Hujj Mátyás a bizottság tagja
Szalai János a bizottság tagja
Zimber Ferenc a bizottság tagja
Dr. Molnár Pál hivatalos közbeszerzési tanácsadó,
jegyzőkönyvvezető
a mellékelt jelenléti ív szerint.
A jelenlévők képviseleti jogukat az aláírást megelőzően igazolták, és ezt Ajánlatkérő képviselője és a jegyzőkönyvvezető jelen jegyzőkönyv aláírásával igazolja.
A Bizottság elnöke tájékoztatja jelenlévőket az eljárás előzményeiről. Taksony Nagyközség Önkormányzata a KMOP-2009-3.2.1/A kódszámú „Élőhelyek és élettelen természeti értékek megőrzését, helyreállítását szolgáló beruházások” pályázati kiírásra „A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja” tárgyban támogatást nyert. A támogatáson felüli költségek saját forrásból történő biztosításával kívánja a beruházást megvalósítani.
Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárást 2010.05.07.–én, KÉ-11130/2010 iktatószámon megindította. Az eljárást 2010.05.31.-én visszavonta. A visszavonás indoka, hogy ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése alapján elfogadta a szakmai és műszaki alkalmasság feltételei pontosításának a szükségességét.
Ajánlatkérő az eljárást KÉ-17249/2010 iktatószámon ismételten elindította. Az eljárás során a V+K Kft. ajánlattevő jogorvoslatot kért a Közbeszerzési Döntő Bizottságtól. A döntőbizottság az eljárás eredményét érvénytelenítette. A Taksony-BK Konzorcium a Fővárosi Bíróságnál megtámadta a döntőbizottsági határozatot. Bírósági döntés még nem született.
A projekt támogatási szerződése szerint a projekt megvalósítás befejezési határideje 2012.03.31.
A kivitelezést tervezett végső határideje 2012. február 29. A projekt megvalósítása érdekében –a Kezelő Szervezettel történt egyeztetés alapján- a második közbeszerzési eljárás megszüntetése és új közbeszerzési eljárás megindítása indokolt. A tevékenységek átütemezése miatt a támogatási szerződés módosítása szükséges, amely Irányító Hatóság általi jóváhagyásáig a kivitelezés nem kezdhető meg.
Az eljárás meghatározása
A bizottság az előzetes tájékozódás alapján, a közbeszerzési eljárással kapcsolatban az alábbiakat határozza meg:
A közbeszerzés tárgya: A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja
A közbeszerzés becsült értéke: 277 MFt. Az AF-ban feltüntetésre kerül.
A közbeszerzés fajtája. Egyszerű közbeszerzési eljárás
Ajánlati Biztosíték: 3 MFt.
Jóteljesítési garancia: A kivitelezés nettó értékének 5%-a.
Jótállási garancia: A kivitelezés nettó értékének 5%-a.
Szerződés mellékkötelezettség: 0,5% kötbér/nap, maximum 15 napig. Amennyiben a késedelem meghaladja a 15 napot, ajánlattevő a teljesítést meghiúsultnak tekintheti, és a szerződést felmondhatja.
Minőségbiztosítás: Ajánlattevőnek ISO 9001 és ISO 14001 érvényes minőségbiztosítási tanúsítvánnyal kell rendelkeznie.
A dokumentáció ára: 80 000 Ft. + ÁFA
Értékelés: Az összességében legelőnyösebb ajánlat szerint
sorszám
|
résszempontok
|
súlyszámok
|
1
|
Nettó ajánlati ár (HUF)
|
7
|
3
|
Kivitelezési határidő (naptári napokban)
|
3
|
Adható pontszám 1-10
Maximális pontszám 100
A résszempontonkénti értékelési skála, a legjobb és a legrosszabb ajánlat által behatárolt lineáris skála. Az összességében legelőnyösebb ajánlat a résszempontok szerinti értékeléssel elért pontszámok összesítése alapján, a legmagasabb pontszámot elért ajánlat.
Eredményhirdetés: Az összegzés valamennyi ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével történik.
Szerződéskötés: Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevővel köt szerződést. A nyertes ajánlattevő kiesése esetén a második helyezett ajánlattevővel köt szerződést.
Kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok és igazolásuk a Kbt. előírásainak megfelelően.
Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági alkalmassága:
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
GP1.
Ha az ajánlattételi felhívást megelőző 2 évben (későbbi számlanyitás esetén a számla megnyitása óta), bármelyik pénzforgalmi számláján volt sorban álló tétel.
GP2
Ha az elmúlt három pénzügyileg lezárt évben a számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján az adózás előtti eredménye kisebb, mint nulla.
GP3.
Ajánlattevő az elmúlt három évben (2008-2010) nem rendelkezik évente legalább 300 millió forint teljes nettó árbevétellel és ezen belül a közbeszerzés tárgya szerinti (vízrendezés) átlagos nettó árbevételének összege nem éri el a 100 millió Ft összeget.
GP4.
Ajánlattevő nem rendelkezik legalább 100 millió forint/év és 100 millió Ft/kár határértékű felelősségbiztosítással.
Ajánlattevő műszaki, illetve szakmai alkalmassága:
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az alábbi pontokban meghatározott követelmények közül bármelyiknek az alább megfogalmazott módon nem felel meg:
MSZ1.
Az ajánlati felhívás feladásának dátumát megelőző 36 hónapból együttesen nem rendelkeznek legalább az alábbiakban felsorolt, a vonatkozó szerződés előírásai szerint sikeresen teljesített (befejezett és műszaki átadás-átvétellel lezárt) referencia munkákkal:
· legalább 1 db 100 millió Ft értékű természetvédelmi rendeltetésű területen megvalósult vízrendezési munka
· legalább 1 db vízmeder helyreállítási hidromechanizációs kotrási munka, mely tartalmazott legalább 40.000 m3 mederanyag eltávolítást
· legalább 1 db 30.000 m3 földkitermelést, szállítást, tereprendezést tartalmazó vízrendezési munka
Egy munka több alkalmassági feltételt is igazolhat.
MSZ2.
Nem rendelkezik legalább az alábbi eszközökkel:
· 1 db hidromechanizációs kotró, legalább 30.m3/óra szállító kapacitással.
· 1 db min. 16 t-ás forgó-rakodó gép
· 3 db min. 8 t teherbírású összkerékhajtású billenős tehergépkocsi.
Az eszközök rendelkezésre állását ajánlattevő érvényes eszköznyilvántartásával, vagy gépbérleti szerződés benyújtásával igazolhatja.
MSZ3.
Nem rendelkezik az alábbi szakemberek mindegyikével, akik rendelkeznek a munkavégzéshez szükséges magyar nyelvismerettel:
· Felelős műszaki vezető (legalább 1 fő) felsőfokú műszaki végzettséggel, aki legalább 3 éves vízrendezési munkák területén szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik, és MV-VZ/A kóddal szerepel az illetékes magyar felügyeleti intézmény által vezetett Felelős Műszaki Vezetői Névjegyzékben, aki rendelkezik és hidromechanizációs kotrási, valamint természetvédelmi vagy NATURA 2000 területen végzett vízrendezési szakmai tapasztalattal
· Környezetmérnök (1 fő) felsőfokú környezetmérnöki végzettséggel és legalább 3 év vízrendezési építési tapasztalattal
· Munkavédelmi vezető (1 fő) felsőfokú munkavédelmi szakirányú képzettséggel, és legalább 3 éves szakmai gyakorlattal
Fenntartott: a Kbt. 253.§ szerint nem fenntartott
Ajánlattétel a részekre: ajánlat csak a teljes projektre tehető
Hiánypótlás: a Kbt. 83.§ szerint
Tárgyalás: Nincs.
A benyújtás módja: postán, vagy személyesen
Szerződés max. időtartama: 295 nap
Taksony Nagyközség Önkormányzatának Közbeszerzési Bizottsága 1/2011 (03.07.) sz. Határozata
Taksony Nagyközség Önkormányzatának Közbeszerzési Bizottsága javasolja Taksony Nagyközség Önkormányzata képviselő testületének, hogy a „A Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja” tárgyú közbeszerzési eljárást a bizottság által e jegyzőkönyvben meghatározott feltételek szerint indítsa meg. A Közbeszerzési Bizottság a határozatot egyhangúan hozta meg.
Kmf
Mellékletek:
1.sz. melléklet. Jelenléti ív
2.sz. melléklet Ütemterv
|
Dátum
|
Időpont
|
Esemény
|
2011.03.07
|
9:00
|
Előkészítő ülés
|
2011.03.08
|
18:00
|
Képviselő-testületi ülés
|
2011.03.14
|
Kezelő szervezet AF jóváhagyás
|
|
2011.03.14
|
AF közzététel
|
|
2011.04.04
|
16:00
|
Bontás
|
2011.04.06
|
Hiánypótlási felszólítás
|
|
2011.04.11
|
16:00
|
Hiánypótlás/bontás
|
2011.04.11
|
16:30
|
Bírálat
|
2011.04.14
|
Összegzés elkészítése
|
|
2011.04.14
|
18:00
|
Képviselő-testületi ülés
|
2011.04.15
|
Eredményhirdetés (összegzés megküldése)
|
|
2011.05.06
|
9:00
|
Szerződéskötés
|
2011.05.09
|
Kivitelezés kezdés
|
Döntési javaslat
"Közbeszerzési hirdetmény elfogadása"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: pályázati kiírás
A Képviselő-testület a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
Taksony nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete a Taksony-szigeti mellékág rehabilitációja tárgyú közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó hirdetményt, a Bírálóbizottság által javasolt tartalommal jóváhagyja.
Határidők, felelősök:
Határidő: azonnal