4/2013. (I. 29.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A hulladékkezelés fejlesztése

1. Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy dönt, hogy pályázatot nyújt be a KEOP-1.1.1/B/10-11 pályázati konstrukcióra az 1-es és 2-es mellékletben megfogalmazott, „Budaörs hulladékgazdálkodási rendszerének fejlesztése” tárgyú projekt megvalósítására, az alábbi fő paraméterekkel:
  • Beruházási költség a telekingatlan nélkül, mely teljes egészében elszámolható:       1 164,909 millió Ft
  • Támogatási arány: 88,16%
  • Az építési és technológiai beruházáshoz szükséges önkormányzati saját erő: 137,925 millió Ft
  • A megvalósítás ütemezése: 2013-2014 évek
2. A Képviselő-testület kötelezettséget vállal arra, hogy a támogatás elnyerése esetén a projektet megvalósítja, és a projekt megvalósításához szükséges saját erőt – 137,927 millió Ft-ot a 2013-as költségvetésében a megvalósítás üteme szerint biztosítja.
3. A Képviselő-testület kötelezettséget vállal arra, hogy a projekt megvalósításával létrejött létesítmény működtetését a BTG Kft-n keresztül biztosítja.
4. A Képviselő-testület a projekt megvalósításához szükséges 2 Ha terület megvásárláshoz 200 millió Ft keretösszeget a 2013-as költségvetés terhére biztosít. Felhatalmazza a BTG Kft vezetését, hogy a vételi tárgyalást bonyolítsa le az Önkormányzat nevében, úgy, hogy konkrét ingatlan vásárlásra csak akkor kerülhet sor, ha
· az ingatlan jelenlegi tulajdonosa a projekt megvalósításhoz szükséges közműveket (víz, elektromos energia) biztosítja
· a szükséges telekalakítást az ingatlan jelenlegi tulajdonosa elvégzi
· a pályázatra támogató döntés születik és a vonatkozó finanszírozási szerződés tervezetet az önkormányzat elfogadja.
A kialakított ingatlan adás-vételi szerződés kerüljön a Képviselő-testület elé elfogadásra.
5. A Képviselő-testület felhatalmazza a Polgármestert, hogy a 4. sz. melléklet szerinti nyilatkozatokat az Önkormányzat részéről megtegye
6. A Képviselő-testület felkéri a BTG Kft-t, hogy az Önkormányzat nevében, annak megbízottjaként a projekthez kapcsolódó, az önkormányzat feladatát képező további előkészítő munkák, a hiánypótlás során és a megvalósítás során felmerülő feladatokat végezze el, akár külső erőforrás igénybe vételével is. Ennek során a BTG Kft az Önkormányzat nevében, az Önkormányzat megbízottjaként jogosult szerződés kötésre. A projekt elbírálása előtt, a hiánypótlás során felmerülő további előkészítő munkák finanszírozására az önkormányzat a 2013-as költségvetés terhére 42 millió Ft-ot biztosít. A BTG Kft-nek úgy kell eljárni, hogy a felmerülő költségek elszámolhatósága a projekt terhére biztosított legyen, hogy a pályázat nyertessége esetén az összeg támogatási aránynak megfelelő hányada a támogatási összegből visszatérüljön. A fentiek alapján a Képviselő-testület felkéri a BTG Kft-t, hogy a pályázat határidőre történő benyújtásáról gondoskodjon.
7. A Képviselő-testület felkéri a BTG Kft-t , hogy folytasson tárgyalást banki kölcsön igénybe vételére, hogy a pályázat nyertessége esetén azt a BTG Kft igénybe vegye, és a projekt megvalósításához szükséges saját erőt – 137,927 millió Ft-ot – abból az önkormányzatnak pénzeszköz átadással biztosítsa.
8. A Képviselő-testület felkéri a Polgármestert, hogy a 2013. évi költségvetésbe terveztesse be a 4.), 6.), és 7.) pontban szereplő összegeket tervezze be.

« Vissza
Vissza a főmenübe