8. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Képviselő-testület
2022. június 30-i ülésére

Tárgy:   Egyes önkormányzati feladatok ellátását szabályozó közszolgáltatási szerződés módosítása
Készítette:   Dr. Csordás Ádám jegyző, Nagy Réka, Szilágyiné Bácsi Gabriella osztályvezető
Előterjesztő:   Toldi Balázs polgármester
Véleményező bizottság:  

Tisztelt Képviselő-testület!

2022. január 2. napjától hatályba lépett a kóbor állat befogásával, tulajdonjogának átruházásával és elhelyezésével kapcsolatos feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 785/2021. (XII. 27.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet), mely részletesen meghatározza a kóbor állatok befogásával, elhelyezésével, örökbeadásával és életének megengedett módon történő kioltásával kapcsolatos kötelező feladatokat a települési önkormányzatok és a jegyzők tekintetében.
 
A Rendelet 18. §-a értelmében a Rendelet hatálybalépésekor működő gyepmesteri telepnek - amennyiben e rendelet hatálya alá tartozó feladatot ellát - 2022. július 1. napjától meg kell megfelelnie az e rendeletben foglaltaknak.
 
A Rendelet 3. § (1) bekezdése alapján a helyi önkormányzat feladatkörébe tartozó ebrendészeti tevékenység ellátását az önkormányzat,
a) ha rendelkezik ebrendészeti teleppel, akkor saját szervezeti keretei között vagy önkormányzati társulás keretében, illetve
b) ebrendészeti telepet működtető természetes vagy jogi személlyel kötött szerződés keretében biztosítja.

1.) Önkormányzatunk jelenleg közszolgáltatási szerződés keretén belül, a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft.-vel látja el az ebrendészeti telep üzemeltetését, fenntartását, valamint az ebrendészeti tevékenység működtetését.
 
A Rendelet alapján a Gyomaendrőd Város Önkormányzata és a Közszolgáltató jelenleg is fennálló közszolgáltatási szerződés módosítása szükséges. (A közszolgáltatási szerződés jelenleg hatályos, egységes szerkezetű példánya jelen előterjesztés mellékletét képezi.)
 
A módosítás következtében a jelen hatályos szerződés 3.5. pontja módosulna a Rendeletben meghatározott feladatokra, és így a Szerződés 3.5 alpontjai kerülnének hatályon kívül helyezésre, tekintettel arra, hogy az alpontok nem szabályozzák kimerítően a rendeletben meghatározott részfeladatokat.
 
2.) Tekintettel arra, hogy a fentiek ellátása kötelező önkormányzati feladat, és a gyomaendrődi járás egyéb települései nem rendelkeznek a feladat ellátáshoz szükséges feltételekkel, a közszolgáltató és a tulajdonos önkormányzat döntése alapján csatlakozási lehetőséget biztosít részükre a Gyomaendrőd Település Ebrendészeti Telepének igénybevételére.
 
Fenti lehetőséget a tulajdonos önkormányzat akként biztosítja, hogy a csatlakozó települések kötelesek a telep üzemeltetési költségeihez lakosságarányosan hozzájárulni.
 
3.) A Rendelet értelmező rendelkezései alapján a szerződésben eddig használt „gyepmester” kifejezés helyébe az „ebrendész” kifejezést szükséges alkalmazni, melynek következtében a szerződés formai, valamint a szerződés megnevezésének helyesbítése is szükségessé válik.
 
A leírtak alapján beterjesztjük a közszolgáltatási szerződés módosításának tervezetét véleményezésre és jóváhagyásra.
 
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a előterjesztés megvitatására és a határozati javaslatok elfogadására!

Döntéshozói vélemények

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság  
A bizottság támogatja a határozati javaslat elfogadását. 
 
Döntési javaslat

"Közszolgáltatási szerződés 9. sz. módosítása"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Képviselő-testület a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS 2022. évi (9. sz.) MÓDOSÍTÁSA
 
amely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (cím: 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124., PIR azonosítója: 725525, adószáma: 15725527-2-04) képviseli: Toldi Balázs polgármester (a továbbiakban: Önkormányzat), másrészről a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (cím: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2., cégjegyzékszám: 04-09-008715, adószám: 14596421-2-04) képviseli: Dinya József ügyvezető (a továbbiakban: Közszolgáltató) között a mai napon az alábbi feltételekkel: 
 
Az Önkormányzat és a Közszolgáltató megállapodnak, hogy a közöttük 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú Közszolgáltatási szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az alábbiak szerint módosítják:
 
1. A Szerződés az alábbi, „2.1.1.” ponttal egészül ki:
 
2.1.1. Az Önkormányzat a Gyomaendrőd Település Ebrendészeti Telepének igénybevételét a gyomaendrődi járás egyéb települései részére, e szerződésen kívüli egyéb megállapodás alapján biztosíthatja.”
 
2. A Szerződés 3.2.2. pontja az alábbiak szerint módosul:
 
3.2.2. A Közszolgáltató a Szerződés 1. mellékletét képező, kihelyezett házipénztári és pénzkezelési szabályzat szerint beszedi a kegyeleti közszolgáltatásról és a köztemetők rendjéről szóló 23/2021. (IX. 30.) önkormányzati rendelet 1. mellékletében részletezett, üzemeltetéshez kapcsolódó bevételeket az Önkormányzat nevében és elszámol az Önkormányzat felé.”
 
3. A Szerződés 3.5. pontja az alábbiak szerint módosul:
 
„3.5.A kóbor állat befogásával, tulajdonjogának átruházásával és elhelyezésével kapcsolatos feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 785/2021. (XII. 27.) Korm.rendelet részletes szabályi alapján a kóbor állatok befogásával, elhelyezésével, valamint az ebrendészeti telep üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása.”
 
4. A szerződés 3.5.1-3.5.4. alpontjai hatályukat veszítik.
 
5. A Szerződés 1. melléklet e szerződés 1. melléklete szerinti tartalommal módosul.
 
6. A Szerződés 4. melléklete e szerződés 2. melléklete szerinti tartalommal módosul.
 
7. A Szerződés 6. melléklete e szerződés 3. melléklete szerinti tartalommal módosul.
 
8. A szerződő felek kijelentik, hogy a Szerződésnek az 1-7. pontban foglalt módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályban maradnak. 
 
9. A szerződés 3 példányban, egymással szó szerint mindenben megegyező tartalommal készült, amelyet a szerződő felek képviselői elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírnak. 
 
10. Jelen módosítás 2022. július 1. napján lép hatályba.
 
Gyomaendrőd, 2022. június 30.
 
 
      ……………………………………………………….          ……………………………………………………………
  Gyomaendrőd Város Önkormányzata 
Képviseli: Toldi Balázs 
polgármester 
Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft. 
Képviseli: Dinya József 
ügyvezető 
  Jogilag ellenjegyzem:
 
 
 ………………………………
Pap-Szabó Katalin
jegyző
Pénzügyileg ellenjegyzem:
 
 
  ……………………………..
Szilágyiné Bácsi Gabriella 
pénzügyi osztályvezető
 
 
 
 
1. melléklet
1. melléklet
 
Kihelyezett Önkormányzati házipénztár pénzkezelési szabályzata [3.2.2.]
 
Csak bevétel beszedésével megbízott kihelyezett házipénztár működtetése
 
A kizárólag önkormányzati bevétel beszedését ellátó kihelyezett házipénztár vezetését a megbízott, a megbízó Gyomaendrőd Város Önkormányzatával (továbbiakban: Önkormányzat) kötött megállapodás alapján, a saját, erre a célra kialakított, megfelelő biztonsági követelményekkel ellátott irodahelyiségében végzi.
 
A megbízott az Önkormányzat nevében kiszámlázza és beszedi az Önkormányzattal kötött megállapodás/szerződés szerinti szolgáltatási díjakat. A beszedett díjakat más helyett történő számlakibocsájtás útján szedi be, melyet az Áfa törvény 160-162. §-a fogalmaz meg. A szolgáltatás nem egyszeri, hanem folyamatos jellegű, a bevallást és az adó befizetését az önkormányzat végzi, nem a számlakiállítással megbízott. A más helyett kibocsátott számláknak nem a megbízott saját számlái között, hanem az Önkormányzat számlasorszám tartományában kell szerepelniük.
 
Az Önkormányzat a megbízás szerinti szolgáltatással kapcsolatos bevételek és a készpénz feladások rögzítésére 2019. január 1. napjától az önkormányzati ASP szakrendszer KASZPER modulját biztosítja a megbízott részére, melyben kizárólag az Önkormányzat megállapodás szerinti pénztárához, illetve bankhoz biztosít hozzáférést, a megbízott által megnevezett pénztáros dolgozó részére. A pénztárosnak az ASP rendszerhez történő hozzáférést az Önkormányzat erre feljogosított személye adhat, akkor, ha az ASP gazdálkodási rendszerhez való hozzáférés fizikai és logikai követelményei maradéktalanul biztosítottak.
 
A pénztári tételek rögzítését az ASP szakrendszer dokumentációja alapján kell elvégezni. A pénztári befizetéssel egyidejűleg a pénzmozgással kapcsolatos kimenő számlát a 1310-es menüpontban kell rögzíteni, az adott részletező kód és tétel megnevezés figyelembevételével. A számla elkészítésével egyidejűleg az utalvány rendelet automatikusan elkészül.
 
Minden házipénztári befizetésről a számla elkészítését követően a 623-as menüpontban bevételi pénztárbizonylat készül 3 példányban, melyet az ASP rendszer az utalványrendelet kiválasztását követően automatikusan előállít. A bevételi pénztárbizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A készpénzfizetési számlát az ügyfél nevére kell kiállítani, még abban az esetben is, ha a szolgáltatás megrendelése megbízott közbenső szolgáltató útján történik. Ebben az esetben a szolgáltató által bemutatott ügyfél által aláírt írásos megbízás csatolása szükséges. A bizonylatot - a bevételezett összeg azonosságának igazolása céljából - a befizetővel alá kell íratni.
A pénz átvételét a bizonylaton a pénztárosnak aláírásával igazolni kell.
 
A bevételi pénztárbizonylat három példányban kerül nyomtatásra, melyből
a)      az első két példány a könyvelés bizonylata, ezt a pénztári alapokmányokkal és a vonatkozó pénztárjelentéssel együtt dossziéban lefűzve a könyvelés részére kell átadni,
b)      a harmadik példányt a befizető részére kell átadni.
A házipénztárból kifizetés nem teljesíthető, kiadásként csak a befolyt bevételek készpénzfeladása történhet. Minden házipénztári készpénzfeladásról kiadási pénztárbizonylatot kell kiállítani a 623-as menüpontban. A kiadási bizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A kiadási pénztárbizonylathoz minden esetben csatolni kell a banki alapbizonylatot.
A pénztárosnak minden pénztári napon a pénztári órák befejezésével a 627-es menüpontban pénztárzárást kell végeznie, az időszak ellenőrzése után történik a zárás.
 
A házipénztárban a pénztárzárlat után intézményenként és pénztáranként 100.000 Ft záró pénzkészlet tartható. A pénztárkeretet meghaladó összeget még a pénztárzárlat előtt - készpénzfeladás címen - be kell fizetni az Önkormányzat Takarékbank Zrt-nél vezetett 53200125-11062402 számlájára. A pénztár bevételeit és készpénz feladásait valamint az azok alátámasztásául szolgáló alapbizonylatokat tartalmazó dossziét, továbbá a számlák 3. példányát legkésőbb az adott hónapot követő hó 3. munkanapjáig a pénztáros köteles leadni, és azzal elszámolni a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Pénzügyi Osztálya felé.
 
A pénzkezeléssel megbízott dolgozó a kihelyezett pénztárat önállóan, teljes anyagi felelősséggel kezeli. Feladatai közé tartozik a pénztárban tartott készpénz kezelése, megőrzése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások vezetése. A pénz megőrzésére az Önkormányzat pénzkazettát biztosít.
 
 
2. melléklet
4. melléklet
 
A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalma
 
S.sz.
Megnevezés
Mutatószám
Mennyiség
1.
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok
 
 
2.
Fák metszése, gondozása, kivágása, ültetése, fasebészeti kezelések
250 db/év
250 db
3.
Cserjemetszés, cserjeápolás, ültetés
580 db/év
580 db
4.
Sövénynyírás
Kner tér
Szabadság tér
Kolman ltp.
Kossuth Lajos út
Áchim utca
Bajcsy Zsilinszky út
Pásztor János utca
Hősök útja
Fő út                                                   
6 alkalom – 2 964 m
115 m
11 m
134 m
441 m
50 m
550 m
50 m
113 m
1 500 m
17 784 m
5.
Gyepfelületek gondozása és fenntartása, új gyepfelület kialakítása
Kner tér
Szabadság tér
Református templom és Kis Bálint Általános Iskola melletti terület
Sportcsarnok melletti terület a sétánnyal
Hősök útja (Fő út-Rákóczi út)
Wodianer Albert tér
Kossuth Lajos út
Vasútállomás előtti park
Pásztor János út (Fő út-Kossuth út közötti szakasza)
Pásztor János tér
Fő út (aluljáró-Hősök útja közötti szakasza)
Bajcsy-Fő út csomópont
Bajcsy Zs. út (Fő úttól a csempe centrumig)
Erzsébet liget
Buszforduló (sportpálya)
Vásártéri ltp.
Damjanich tér
9 alkalom/év 82 314 m2


1 600 m2
2 662 m2
2 390 m2


3 000 m2

804 m2
1 092 m2
7 700 m2
1 956 m2
8 200 m2

782 m2
4 800 m2

9 900 m2
853 m2

28 000 m2
925 m2
7 200 m2
450 m2
740 826 m2
6.
Virágágyak, planténerek valamint virágtartók beültetése és gondozása
2 alkalom/év - 800 m2
1 600 m2
7.
Egyéb növényápolási munkák, oszlopra helyezet cserepes virágok
130 db
130 db
8.
Növényvédelem
3 alkalom/év - 2 000 m2
6 000 m2
9.
Zöldfelület takarítás
9 alkalom/év - 82 314 m2
740 826 m2
10.
Lomb összegyűjtése, elszállítása
3 alkalom/év - 67 876 m2
203 628 m2
11.
Szökőkutak üzemeltetése
Kner tér
Szabadság tér
 7 hó/év - 1440 üzemóra/hó
720 üzemóra
720 üzemóra
10 080 üzemóra
12.
Köztéri szobrok állapotának figyelemmel kísérése, tisztítása
9 alkalom/év - 9 db 
81 db
13.
Kavicsos, zúzalékos és térkő burkolatok takarítása, gyommentesítése, felújítása park területen
9 alkalom/év - 3870 m2  
34 830 m2
14.
Síkosság-mentesítés, hó eltakarítás
sétányok, buszmegállók, ingatlanhoz nem csatlakozó gyalog utak
 időjárástól függően
15.
Zászlózás
Március 15.
Augusztus 20.
Október 23.
3 alkalom/év - 220 db
1 100 db
16.
124 db/52 hét
6448 db
17.
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai
 
 
18.
Építmények, közművek, utak, árkok, egyéb tárgyi és infrastrukturális létesítmények, közcélú zöldterületek karbantartása, gondozása
Endrőd
 15 alkalom/év - 43 500 m2
Gyoma
15 alkalom/év - 59 900 m2
103 400 m2
19.
Temetkezési üzemeltetői szolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézői feladatok
- sírhelyek nyilvántartása
- karbantartási, zöldterület gondozási feladatok irányítása
- üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok
1 fő temetkezés szolgáltatási ügyintéző 2óra/nap

1 fő gazdasági ügyintéző
1 óra/nap

1 fő műszaki irányító
1 óra/nap
960 óra/év
20.
Ravatalozó takarítása
Endrőd: 112 m2
Gyoma: 131 m2
 243 m2
21.
Ravatalozó nyitása, zárása, ügyfélszolgálati feladatok ellátása temetési szertartásokkor a temetkezési szolgáltatókkal, búcsúztató szertartásvezetőkkel és családtagokkal
1 fő 4 óra
(80 óra * 12 hónap)
960 óra/év
22.
Elhunytak hűtése
Hűtő 1: 8700 óra/év
Hűtő 2: 8700 óra/év
17 400 óra/év
23.
Sírnyitás és sírásás
db/év
 
24.
Varga Lajos Sportcsarnok és műfüves pálya sportlétesítmény üzemeltetési feladatai
 
 
25.
Takarítás
a) napi takarítás
b) nagytakarítás
c) rendezvények utáni eseti takarítás

155 m2 * 1 alkalom nap
1473 m2 * 1 alkalom/hét
1473 m* 8 alkalom/év
 
1 473 m2
26.
A létesítmény:
a) nyitása, zárása,
b) vendégeinek beléptetése,
c) a tárgyi eszközeinek felügyelete,
d) a szándékos vagy gondatlan károkozásának megakadályozása,
e) rongálása, továbbá rendezvénye során történt rendbontás esetén a szükséges elhárítási, rendvédelmi és jogi lépések megtétele,
f) Nyitvatartási időben folyamatos gondnoki jelenlét biztosítása
g) a létesítmény tisztálkodási és higiénia felszereléssel való ellátása
h) a létesítményt rendszeresen vagy alkalmanként igénybevevők szolgáltatási igényeinek rögzítése, koordinálása és sportszakmai kiszolgálása
 i) sporteseményeken az eredményjelző berendezés beüzemelése, üzembe tartása
1 fő gondnok/nap
(160 óra * 12 hónap)
1 920 óra/év
27.
Eseti és éves karbantartási munkálatok, azaz olyan rendeltetésszerű használatot biztosító állagmegóvási feladatok elvégzése, amelyek nem minősülnek felújításnak vagy beruházásnak
1 fő karbantartó 1 óra/nap
(20 óra * 12 hónap)
240 óra/év
28.
Sportcsarnok és műfüves pálya üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézői feladatok
a) üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok
b) dolgozók irányítása
c) tisztító és higéniai anyagok beszerzése
1 fő gazdasági ügyintéző
4 óra/hét
1 fő műszaki irányító
4 óra/hét
(2 fő * 4 óra * 4 hét *12 hónap)
384 óra/év
29.
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai
 
 
30.
Takarítás
a) napi takarítás
b) nagytakarítás
c) rendezvények utáni eseti takarítás
2 039 m2 * nap
2 039 m2 * 4 alkalom/év
495 m2 * 60 alkalom/év
2 039 m2
31.
Létesítmény nyitása zárása, riasztó kezelése
1 db* nap
260 db
32.
A hivatal takarításával kapcsolatos ügyintézői feladatok
a) a feladatot végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs munka
b) dolgozók irányítása
c) tisztító és higiéniai anyagok beszerzése
1 fő gazdasági ügyintéző
2 óra/hét
(1 fő * 2 óra * 4 hét * 12 hónap)
1 fő műszaki irányító
4 óra/hét
(1 fő * 4 óra * 4 hét * 12 hónap)
288 óra/év
33.
Ebrendészi feladatok ellátása és ebrendészeti telep üzemeltetése
 
 
34.
a) a létesítmény nyitása, zárása,
b) beérkező állatok előírásoknak megfelelő elhelyezése, gondozása, élelmezése (etetés, friss vízzel való ellátás), egészségük megóvása, a kennelek, ólak, napi tisztántartása
c) karanténozásra átvett állatok megfigyelése,
d) állatok oltásra történő előkészítése,
e) állatok etetéséhez szükséges táplálék beszerzése,
f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása
g) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése
h) az állatok kiadásával kapcsolatos feladatok ellátása
i) publikus adatbázis létrehozása és üzemeltetése
(1 fő * 15 óra * 4 hét * 12 hónap)
720 óra/12hó
35.
a) A város közterületén tartózkodó kóbor ebek befogása, szállítása
b) Önkormányzati kezelésű utakon található elhullott állatok tetemeinek begyűjtése
(1 fő * 20 óra * 4 hét * 12 hónap)
960 óra/12hó
36.
Kutyaeledel beszerzés
1 eb tartási költsége: 500 Ft/nap
2,1 kg/nap
772 kg/12hó
37.
Állatorvosi szolgáltatás (elektronikus transzponder beültetése, veszettség elleni védőoltás, oltási könyv kiállítása, széles spektrumú féregtelenítés stb.)
9 alkalom/hó
108.alkalom/12hó
38.
Állati hulladékbefogadó telep üzemeltetése
 
 
39.
a) a létesítmény nyitása, zárása,
b) beérkező tetemek és hulladék előírásoknak megfelelő elhelyezése,
c) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése,
d) a telep higiéniai feladatainak ellátása,
e) a hulladék ártalmatlanító telepre történő elszállításának megszervezése,
f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása
(1 fő * 30 óra * 4 hét * 12 hónap)
1440 óra/12hó
40.
Hulladék ártalmatlanítás
3.100kg/hó
37.200/12hó
 
 
3. melléklet
6. melléklet
A Közszolgáltatás ellentételezésének részletes kimutatása
 
A 2022. évre vonatkozó Ellentételezés részletes összetevői:
Mutatók
(Ft/hó)
Összeg
(Forintban)
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok
12 hónap
28.500.000,-
Anyagköltség
 
4.699.860,-
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám, fogyó eszköz
360.295,-
4.323.540,-
Munkaruha, védőfelszerelés
12.000,-
144.000,-
Palánták beszerzése
0,-
0,-
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 
19.360,-
232.320,-
Igénybevett szolgáltatások
 
5.262.264,-
Épület bérleti díj, gépjármű bérleti díj, örzés díj
219.300,-
2.631.600,-
Utazás, kiküldetés költsége
40.200,-
482.400,-
Karbantartás, javítás költségei,
114.722,-
1.376.664,-
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
52.900,-
634.800,-
Telefon, internet, posta, hirdetés
11.400,-
136.800,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
18.537.876,-
Bér + járulék
1.544.823,-
18.537.876,-
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai
12 hónap
12.100.000,-
Anyagköltség
 
346.920,-
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám
19.000,-
228.000,-
Tisztító, és tisztálkodó szerek 
660,-
7.920,-
Munkaruha, védőfelszerelés
8.700,-
104.400,-
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 
550,-
6.600,-
Igénybevett szolgáltatások
 
511.840,-
Épület bérleti díj, örzés díj
16.744,-
200.928,-
Utazás, kiküldetés költsége
10.013,-
120.160,-
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
15.346,-
184.152,-
Telefon, internet, posta 
550,-
6.600,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
11.241.240,-
Bér + járulék
936.770,-
11.241.240,-
Varga Lajos Sportcsarnok sportlétesítmény üzemeltetési feladatai
 12 hónap
10.500.000,-
Anyagköltség
 
6.823.160,-
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás
57.050,-
684.600,-
Közmű költségek
491.337,-
5.896.040,-
Tisztító, és tisztálkodó szerek 
16.500,-
198.000,-
Munkaruha, védőfelszerelés
2.500,-
30.000,-
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 
1.210,-
14.520,-
Igénybevett szolgáltatások
 
563.184,-
Épület bérleti díj, örzés díj
21.792,-
261.504,-
Utazás, kiküldetés költsége
5.000,-
60.000,-
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
10.810,-
129.720,-
Telefon, internet, posta 
9.330,-
111.960,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
8.713.656,-
Bér + járulék
726.138,-
8.713.656,-
Bevétel
 
-5.600.000,-
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai
 12 hónap
9.400.000,-
Anyagköltség
 
549.880,-
Tisztító, és tisztálkodó szerek
42.495,-
509.944,-
Munkaruha, védőfelszerelés
2.613,-
31.356,-
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 
715,-
8.580,-
Igénybevett szolgáltatások
 
224.604,-
Épület bérleti díj, örzés díj
10.807,-
129.684,-
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
7.360,-
88.320,-
Telefon, internet, posta 
550,-
6.600,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
8.625.516,-
Bér + járulék
718.793,-
8.625.516,-
Állati hulladék befogadó telep
  12 hónap
6.100.000,-
Anyagköltség
 
427.576,-
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás
31.275,-
375.300,-
Közmű költségek
1.816,-
21.796,-
Tisztító, és tisztálkodó szerek 
600,-
7.200,-
Munkaruha, védőfelszerelés
1.500,-
18.000,-
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 
440,-
5.280,-
Igénybevett szolgáltatások
 
3.959.088,-
Épület bérleti díj, örzés díj
5.175,-
62.100,-
Utazás, kiküldetés költsége
20.409,-
244.908,-
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
3.680,-
44.160,-
Telefon, internet, posta 
660,-
7.920,-
Hulladék ártalmatlanítás
300.000,-
3.600.000,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
2.313.336,-
Bér + járulék
192.778,-
2.313.336,-
Bevétel
 
-600.000,-
Ebrendészeti telep működtetése mindösszesen
12 hónap
6.187.102,-
Ebrendészeti telep működtetése
2022. január-március (3 hónap)
1.250.000,-
Ebrendészeti telep működtetése
2022. április-június (3 hónap)
1.690.700,-
Ebrendészeti telep működtetése
2022. július-december (6 hónap)
3.246.402,-
Telep üzemeltetési költség
2022. július-december (6 hónap)
1.869.942,-
Anyagköltség
 
198.048,-
Karbantartási anyag, felszerelés
21.720,-
130.320,-
Közmű költségek
8.748,-
52.488,-
Tisztító, és tisztálkodó szerek 
600,-
3.600,-
Munkaruha, védőfelszerelés
1.500,-
9.000,-
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 
440,-
2.640,-
Igénybevett szolgáltatások
 
275.286,-
Épület bérleti díj, örzés díj
5.175,-
31.050,-
Utazás, kiküldetés költsége
20.880,-
125.280,-
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
10.000,-
60.000,-
Telefon, internet, posta 
660,-
3.960,-
Egyéb vegyes szolgáltatás
9.166,-
54.996,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
1.396.608,-
Telepgondnok feladat Bér + járulék 6 hónap
232.768,-
1.396.608,-
Kóbor állat befogás, állatorvosi és tartási költség
2022. július-december (6 hónap)
1.751.460,-
Anyag és igénybevett szolgáltatási költség
 
1.110.000,-
Utazás, kiküldetés (gépkocsi használat)
35.000,-
210.000,-
Állateledel
50.000,-
300.000,-
Állatorvosi költség
100.000,-
600.000,-
Személyi jellegű ráfordítások
 
641.460,-
Állatbefogó feladat Bér+járulék 6 hónap
106.910,-
641.460,-
Bevétel a napi tartási és állatorvosi költségek továbbszámlázásából
2022. július-december (6 hónap)
-375.000
 
 
    

Határidők, felelősök:

Határidő: 2022. 06. 30.
Felelős: Toldi Balázs
Hivatali felelős: Dr. Csordás Ádám

« Vissza
Vissza a főmenübe