8. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Képviselő-testület
2022. június 30-i ülésére
2022. június 30-i ülésére
Tárgy: | Egyes önkormányzati feladatok ellátását szabályozó közszolgáltatási szerződés módosítása | |
Készítette: | Dr. Csordás Ádám jegyző, Nagy Réka, Szilágyiné Bácsi Gabriella osztályvezető | |
Előterjesztő: | Toldi Balázs polgármester | |
Véleményező bizottság: |
Tisztelt Képviselő-testület!
2022. január 2. napjától hatályba lépett a kóbor állat befogásával, tulajdonjogának átruházásával és elhelyezésével kapcsolatos feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 785/2021. (XII. 27.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet), mely részletesen meghatározza a kóbor állatok befogásával, elhelyezésével, örökbeadásával és életének megengedett módon történő kioltásával kapcsolatos kötelező feladatokat a települési önkormányzatok és a jegyzők tekintetében.
2022. január 2. napjától hatályba lépett a kóbor állat befogásával, tulajdonjogának átruházásával és elhelyezésével kapcsolatos feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 785/2021. (XII. 27.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet), mely részletesen meghatározza a kóbor állatok befogásával, elhelyezésével, örökbeadásával és életének megengedett módon történő kioltásával kapcsolatos kötelező feladatokat a települési önkormányzatok és a jegyzők tekintetében.
A Rendelet 18. §-a értelmében a Rendelet hatálybalépésekor működő gyepmesteri telepnek - amennyiben e rendelet hatálya alá tartozó feladatot ellát - 2022. július 1. napjától meg kell megfelelnie az e rendeletben foglaltaknak.
A Rendelet 3. § (1) bekezdése alapján a helyi önkormányzat feladatkörébe tartozó ebrendészeti tevékenység ellátását az önkormányzat,
a) ha rendelkezik ebrendészeti teleppel, akkor saját szervezeti keretei között vagy önkormányzati társulás keretében, illetve
b) ebrendészeti telepet működtető természetes vagy jogi személlyel kötött szerződés keretében biztosítja.
1.) Önkormányzatunk jelenleg közszolgáltatási szerződés keretén belül, a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft.-vel látja el az ebrendészeti telep üzemeltetését, fenntartását, valamint az ebrendészeti tevékenység működtetését.
A Rendelet alapján a Gyomaendrőd Város Önkormányzata és a Közszolgáltató jelenleg is fennálló közszolgáltatási szerződés módosítása szükséges. (A közszolgáltatási szerződés jelenleg hatályos, egységes szerkezetű példánya jelen előterjesztés mellékletét képezi.)
A módosítás következtében a jelen hatályos szerződés 3.5. pontja módosulna a Rendeletben meghatározott feladatokra, és így a Szerződés 3.5 alpontjai kerülnének hatályon kívül helyezésre, tekintettel arra, hogy az alpontok nem szabályozzák kimerítően a rendeletben meghatározott részfeladatokat.
2.) Tekintettel arra, hogy a fentiek ellátása kötelező önkormányzati feladat, és a gyomaendrődi járás egyéb települései nem rendelkeznek a feladat ellátáshoz szükséges feltételekkel, a közszolgáltató és a tulajdonos önkormányzat döntése alapján csatlakozási lehetőséget biztosít részükre a Gyomaendrőd Település Ebrendészeti Telepének igénybevételére.
Fenti lehetőséget a tulajdonos önkormányzat akként biztosítja, hogy a csatlakozó települések kötelesek a telep üzemeltetési költségeihez lakosságarányosan hozzájárulni.
3.) A Rendelet értelmező rendelkezései alapján a szerződésben eddig használt „gyepmester” kifejezés helyébe az „ebrendész” kifejezést szükséges alkalmazni, melynek következtében a szerződés formai, valamint a szerződés megnevezésének helyesbítése is szükségessé válik.
A leírtak alapján beterjesztjük a közszolgáltatási szerződés módosításának tervezetét véleményezésre és jóváhagyásra.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a előterjesztés megvitatására és a határozati javaslatok elfogadására!
Döntéshozói vélemények
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság |
A bizottság támogatja a határozati javaslat elfogadását.
|
|
"Közszolgáltatási szerződés 9. sz. módosítása"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Képviselő-testület a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS 2022. évi (9. sz.) MÓDOSÍTÁSA
amely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (cím: 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124., PIR azonosítója: 725525, adószáma: 15725527-2-04) képviseli: Toldi Balázs polgármester (a továbbiakban: Önkormányzat), másrészről a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (cím: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2., cégjegyzékszám: 04-09-008715, adószám: 14596421-2-04) képviseli: Dinya József ügyvezető (a továbbiakban: Közszolgáltató) között a mai napon az alábbi feltételekkel:
Az Önkormányzat és a Közszolgáltató megállapodnak, hogy a közöttük 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú Közszolgáltatási szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az alábbiak szerint módosítják:
1. A Szerződés az alábbi, „2.1.1.” ponttal egészül ki:
„2.1.1. Az Önkormányzat a Gyomaendrőd Település Ebrendészeti Telepének igénybevételét a gyomaendrődi járás egyéb települései részére, e szerződésen kívüli egyéb megállapodás alapján biztosíthatja.”
2. A Szerződés 3.2.2. pontja az alábbiak szerint módosul:
„3.2.2. A Közszolgáltató a Szerződés 1. mellékletét képező, kihelyezett házipénztári és pénzkezelési szabályzat szerint beszedi a kegyeleti közszolgáltatásról és a köztemetők rendjéről szóló 23/2021. (IX. 30.) önkormányzati rendelet 1. mellékletében részletezett, üzemeltetéshez kapcsolódó bevételeket az Önkormányzat nevében és elszámol az Önkormányzat felé.”
3. A Szerződés 3.5. pontja az alábbiak szerint módosul:
„3.5.A kóbor állat befogásával, tulajdonjogának átruházásával és elhelyezésével kapcsolatos feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 785/2021. (XII. 27.) Korm.rendelet részletes szabályi alapján a kóbor állatok befogásával, elhelyezésével, valamint az ebrendészeti telep üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása.”
4. A szerződés 3.5.1-3.5.4. alpontjai hatályukat veszítik.
5. A Szerződés 1. melléklet e szerződés 1. melléklete szerinti tartalommal módosul.
6. A Szerződés 4. melléklete e szerződés 2. melléklete szerinti tartalommal módosul.
7. A Szerződés 6. melléklete e szerződés 3. melléklete szerinti tartalommal módosul.
8. A szerződő felek kijelentik, hogy a Szerződésnek az 1-7. pontban foglalt módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályban maradnak.
9. A szerződés 3 példányban, egymással szó szerint mindenben megegyező tartalommal készült, amelyet a szerződő felek képviselői elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírnak.
10. Jelen módosítás 2022. július 1. napján lép hatályba.
Gyomaendrőd, 2022. június 30.
………………………………………………………. ……………………………………………………………
Gyomaendrőd Város Önkormányzata Képviseli: Toldi Balázs polgármester | Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft. Képviseli: Dinya József ügyvezető | ||
Jogilag ellenjegyzem: ……………………………… Pap-Szabó Katalin jegyző | Pénzügyileg ellenjegyzem: …………………………….. Szilágyiné Bácsi Gabriella pénzügyi osztályvezető |
1. melléklet
1. melléklet
Kihelyezett Önkormányzati házipénztár pénzkezelési szabályzata [3.2.2.]
Csak bevétel beszedésével megbízott kihelyezett házipénztár működtetése
A kizárólag önkormányzati bevétel beszedését ellátó kihelyezett házipénztár vezetését a megbízott, a megbízó Gyomaendrőd Város Önkormányzatával (továbbiakban: Önkormányzat) kötött megállapodás alapján, a saját, erre a célra kialakított, megfelelő biztonsági követelményekkel ellátott irodahelyiségében végzi.
A megbízott az Önkormányzat nevében kiszámlázza és beszedi az Önkormányzattal kötött megállapodás/szerződés szerinti szolgáltatási díjakat. A beszedett díjakat más helyett történő számlakibocsájtás útján szedi be, melyet az Áfa törvény 160-162. §-a fogalmaz meg. A szolgáltatás nem egyszeri, hanem folyamatos jellegű, a bevallást és az adó befizetését az önkormányzat végzi, nem a számlakiállítással megbízott. A más helyett kibocsátott számláknak nem a megbízott saját számlái között, hanem az Önkormányzat számlasorszám tartományában kell szerepelniük.
Az Önkormányzat a megbízás szerinti szolgáltatással kapcsolatos bevételek és a készpénz feladások rögzítésére 2019. január 1. napjától az önkormányzati ASP szakrendszer KASZPER modulját biztosítja a megbízott részére, melyben kizárólag az Önkormányzat megállapodás szerinti pénztárához, illetve bankhoz biztosít hozzáférést, a megbízott által megnevezett pénztáros dolgozó részére. A pénztárosnak az ASP rendszerhez történő hozzáférést az Önkormányzat erre feljogosított személye adhat, akkor, ha az ASP gazdálkodási rendszerhez való hozzáférés fizikai és logikai követelményei maradéktalanul biztosítottak.
A pénztári tételek rögzítését az ASP szakrendszer dokumentációja alapján kell elvégezni. A pénztári befizetéssel egyidejűleg a pénzmozgással kapcsolatos kimenő számlát a 1310-es menüpontban kell rögzíteni, az adott részletező kód és tétel megnevezés figyelembevételével. A számla elkészítésével egyidejűleg az utalvány rendelet automatikusan elkészül.
Minden házipénztári befizetésről a számla elkészítését követően a 623-as menüpontban bevételi pénztárbizonylat készül 3 példányban, melyet az ASP rendszer az utalványrendelet kiválasztását követően automatikusan előállít. A bevételi pénztárbizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A készpénzfizetési számlát az ügyfél nevére kell kiállítani, még abban az esetben is, ha a szolgáltatás megrendelése megbízott közbenső szolgáltató útján történik. Ebben az esetben a szolgáltató által bemutatott ügyfél által aláírt írásos megbízás csatolása szükséges. A bizonylatot - a bevételezett összeg azonosságának igazolása céljából - a befizetővel alá kell íratni.
A pénz átvételét a bizonylaton a pénztárosnak aláírásával igazolni kell.
A bevételi pénztárbizonylat három példányban kerül nyomtatásra, melyből
a) az első két példány a könyvelés bizonylata, ezt a pénztári alapokmányokkal és a vonatkozó pénztárjelentéssel együtt dossziéban lefűzve a könyvelés részére kell átadni,
b) a harmadik példányt a befizető részére kell átadni.
A házipénztárból kifizetés nem teljesíthető, kiadásként csak a befolyt bevételek készpénzfeladása történhet. Minden házipénztári készpénzfeladásról kiadási pénztárbizonylatot kell kiállítani a 623-as menüpontban. A kiadási bizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A kiadási pénztárbizonylathoz minden esetben csatolni kell a banki alapbizonylatot.
A pénztárosnak minden pénztári napon a pénztári órák befejezésével a 627-es menüpontban pénztárzárást kell végeznie, az időszak ellenőrzése után történik a zárás.
A házipénztárban a pénztárzárlat után intézményenként és pénztáranként 100.000 Ft záró pénzkészlet tartható. A pénztárkeretet meghaladó összeget még a pénztárzárlat előtt - készpénzfeladás címen - be kell fizetni az Önkormányzat Takarékbank Zrt-nél vezetett 53200125-11062402 számlájára. A pénztár bevételeit és készpénz feladásait valamint az azok alátámasztásául szolgáló alapbizonylatokat tartalmazó dossziét, továbbá a számlák 3. példányát legkésőbb az adott hónapot követő hó 3. munkanapjáig a pénztáros köteles leadni, és azzal elszámolni a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Pénzügyi Osztálya felé.
A pénzkezeléssel megbízott dolgozó a kihelyezett pénztárat önállóan, teljes anyagi felelősséggel kezeli. Feladatai közé tartozik a pénztárban tartott készpénz kezelése, megőrzése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások vezetése. A pénz megőrzésére az Önkormányzat pénzkazettát biztosít.
2. melléklet
4. melléklet
A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalma
S.sz. | Megnevezés | Mutatószám | Mennyiség |
1. | Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok | ||
2. | Fák metszése, gondozása, kivágása, ültetése, fasebészeti kezelések | 250 db/év | 250 db |
3. | Cserjemetszés, cserjeápolás, ültetés | 580 db/év | 580 db |
4. | Sövénynyírás Kner tér Szabadság tér Kolman ltp. Kossuth Lajos út Áchim utca Bajcsy Zsilinszky út Pásztor János utca Hősök útja Fő út | 6 alkalom – 2 964 m 115 m 11 m 134 m 441 m 50 m 550 m 50 m 113 m 1 500 m | 17 784 m |
5. | Gyepfelületek gondozása és fenntartása, új gyepfelület kialakítása Kner tér Szabadság tér Református templom és Kis Bálint Általános Iskola melletti terület Sportcsarnok melletti terület a sétánnyal Hősök útja (Fő út-Rákóczi út) Wodianer Albert tér Kossuth Lajos út Vasútállomás előtti park Pásztor János út (Fő út-Kossuth út közötti szakasza) Pásztor János tér Fő út (aluljáró-Hősök útja közötti szakasza) Bajcsy-Fő út csomópont Bajcsy Zs. út (Fő úttól a csempe centrumig) Erzsébet liget Buszforduló (sportpálya) Vásártéri ltp. Damjanich tér | 9 alkalom/év 82 314 m2 1 600 m2 2 662 m2 2 390 m2 3 000 m2 804 m2 1 092 m2 7 700 m2 1 956 m2 8 200 m2 782 m2 4 800 m2 9 900 m2 853 m2 28 000 m2 925 m2 7 200 m2 450 m2 | 740 826 m2 |
6. | Virágágyak, planténerek valamint virágtartók beültetése és gondozása | 2 alkalom/év - 800 m2 | 1 600 m2 |
7. | Egyéb növényápolási munkák, oszlopra helyezet cserepes virágok | 130 db | 130 db |
8. | Növényvédelem | 3 alkalom/év - 2 000 m2 | 6 000 m2 |
9. | Zöldfelület takarítás | 9 alkalom/év - 82 314 m2 | 740 826 m2 |
10. | Lomb összegyűjtése, elszállítása | 3 alkalom/év - 67 876 m2 | 203 628 m2 |
11. | Szökőkutak üzemeltetése Kner tér Szabadság tér | 7 hó/év - 1440 üzemóra/hó 720 üzemóra 720 üzemóra | 10 080 üzemóra |
12. | Köztéri szobrok állapotának figyelemmel kísérése, tisztítása | 9 alkalom/év - 9 db | 81 db |
13. | Kavicsos, zúzalékos és térkő burkolatok takarítása, gyommentesítése, felújítása park területen | 9 alkalom/év - 3870 m2 | 34 830 m2 |
14. | Síkosság-mentesítés, hó eltakarítás | sétányok, buszmegállók, ingatlanhoz nem csatlakozó gyalog utak | időjárástól függően |
15. | Zászlózás Március 15. Augusztus 20. Október 23. | 3 alkalom/év - 220 db | 1 100 db |
16. | 124 db/52 hét | 6448 db | |
17. | Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai | ||
18. | Építmények, közművek, utak, árkok, egyéb tárgyi és infrastrukturális létesítmények, közcélú zöldterületek karbantartása, gondozása | Endrőd 15 alkalom/év - 43 500 m2 Gyoma 15 alkalom/év - 59 900 m2 | 103 400 m2 |
19. | Temetkezési üzemeltetői szolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézői feladatok - sírhelyek nyilvántartása - karbantartási, zöldterület gondozási feladatok irányítása - üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok | 1 fő temetkezés szolgáltatási ügyintéző 2óra/nap 1 fő gazdasági ügyintéző 1 óra/nap 1 fő műszaki irányító 1 óra/nap | 960 óra/év |
20. | Ravatalozó takarítása | Endrőd: 112 m2 Gyoma: 131 m2 | 243 m2 |
21. | Ravatalozó nyitása, zárása, ügyfélszolgálati feladatok ellátása temetési szertartásokkor a temetkezési szolgáltatókkal, búcsúztató szertartásvezetőkkel és családtagokkal | 1 fő 4 óra (80 óra * 12 hónap) | 960 óra/év |
22. | Elhunytak hűtése | Hűtő 1: 8700 óra/év Hűtő 2: 8700 óra/év | 17 400 óra/év |
23. | Sírnyitás és sírásás | db/év | |
24. | Varga Lajos Sportcsarnok és műfüves pálya sportlétesítmény üzemeltetési feladatai | ||
25. | Takarítás a) napi takarítás b) nagytakarítás c) rendezvények utáni eseti takarítás | 155 m2 * 1 alkalom nap 1473 m2 * 1 alkalom/hét 1473 m2 * 8 alkalom/év | 1 473 m2 |
26. | A létesítmény: a) nyitása, zárása, b) vendégeinek beléptetése, c) a tárgyi eszközeinek felügyelete, d) a szándékos vagy gondatlan károkozásának megakadályozása, e) rongálása, továbbá rendezvénye során történt rendbontás esetén a szükséges elhárítási, rendvédelmi és jogi lépések megtétele, f) Nyitvatartási időben folyamatos gondnoki jelenlét biztosítása g) a létesítmény tisztálkodási és higiénia felszereléssel való ellátása h) a létesítményt rendszeresen vagy alkalmanként igénybevevők szolgáltatási igényeinek rögzítése, koordinálása és sportszakmai kiszolgálása i) sporteseményeken az eredményjelző berendezés beüzemelése, üzembe tartása | 1 fő gondnok/nap (160 óra * 12 hónap) | 1 920 óra/év |
27. | Eseti és éves karbantartási munkálatok, azaz olyan rendeltetésszerű használatot biztosító állagmegóvási feladatok elvégzése, amelyek nem minősülnek felújításnak vagy beruházásnak | 1 fő karbantartó 1 óra/nap (20 óra * 12 hónap) | 240 óra/év |
28. | Sportcsarnok és műfüves pálya üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézői feladatok a) üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok b) dolgozók irányítása c) tisztító és higéniai anyagok beszerzése | 1 fő gazdasági ügyintéző 4 óra/hét 1 fő műszaki irányító 4 óra/hét (2 fő * 4 óra * 4 hét *12 hónap) | 384 óra/év |
29. | Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai | ||
30. | Takarítás a) napi takarítás b) nagytakarítás c) rendezvények utáni eseti takarítás | 2 039 m2 * nap 2 039 m2 * 4 alkalom/év 495 m2 * 60 alkalom/év | 2 039 m2 |
31. | Létesítmény nyitása zárása, riasztó kezelése | 1 db* nap | 260 db |
32. | A hivatal takarításával kapcsolatos ügyintézői feladatok a) a feladatot végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs munka b) dolgozók irányítása c) tisztító és higiéniai anyagok beszerzése | 1 fő gazdasági ügyintéző 2 óra/hét (1 fő * 2 óra * 4 hét * 12 hónap) 1 fő műszaki irányító 4 óra/hét (1 fő * 4 óra * 4 hét * 12 hónap) | 288 óra/év |
33. | Ebrendészi feladatok ellátása és ebrendészeti telep üzemeltetése | ||
34. | a) a létesítmény nyitása, zárása, b) beérkező állatok előírásoknak megfelelő elhelyezése, gondozása, élelmezése (etetés, friss vízzel való ellátás), egészségük megóvása, a kennelek, ólak, napi tisztántartása c) karanténozásra átvett állatok megfigyelése, d) állatok oltásra történő előkészítése, e) állatok etetéséhez szükséges táplálék beszerzése, f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása g) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése h) az állatok kiadásával kapcsolatos feladatok ellátása i) publikus adatbázis létrehozása és üzemeltetése | (1 fő * 15 óra * 4 hét * 12 hónap) | 720 óra/12hó |
35. | a) A város közterületén tartózkodó kóbor ebek befogása, szállítása b) Önkormányzati kezelésű utakon található elhullott állatok tetemeinek begyűjtése | (1 fő * 20 óra * 4 hét * 12 hónap) | 960 óra/12hó |
36. | Kutyaeledel beszerzés 1 eb tartási költsége: 500 Ft/nap | 2,1 kg/nap | 772 kg/12hó |
37. | Állatorvosi szolgáltatás (elektronikus transzponder beültetése, veszettség elleni védőoltás, oltási könyv kiállítása, széles spektrumú féregtelenítés stb.) | 9 alkalom/hó | 108.alkalom/12hó |
38. | Állati hulladékbefogadó telep üzemeltetése | ||
39. | a) a létesítmény nyitása, zárása, b) beérkező tetemek és hulladék előírásoknak megfelelő elhelyezése, c) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése, d) a telep higiéniai feladatainak ellátása, e) a hulladék ártalmatlanító telepre történő elszállításának megszervezése, f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása | (1 fő * 30 óra * 4 hét * 12 hónap) | 1440 óra/12hó |
40. | Hulladék ártalmatlanítás | 3.100kg/hó | 37.200/12hó |
3. melléklet
6. melléklet
A Közszolgáltatás ellentételezésének részletes kimutatása
A 2022. évre vonatkozó Ellentételezés részletes összetevői: | Mutatók (Ft/hó) | Összeg (Forintban) |
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok | 12 hónap | 28.500.000,- |
Anyagköltség | 4.699.860,- | |
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám, fogyó eszköz | 360.295,- | 4.323.540,- |
Munkaruha, védőfelszerelés | 12.000,- | 144.000,- |
Palánták beszerzése | 0,- | 0,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital | 19.360,- | 232.320,- |
Igénybevett szolgáltatások | 5.262.264,- | |
Épület bérleti díj, gépjármű bérleti díj, örzés díj | 219.300,- | 2.631.600,- |
Utazás, kiküldetés költsége | 40.200,- | 482.400,- |
Karbantartás, javítás költségei, | 114.722,- | 1.376.664,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos | 52.900,- | 634.800,- |
Telefon, internet, posta, hirdetés | 11.400,- | 136.800,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 18.537.876,- | |
Bér + járulék | 1.544.823,- | 18.537.876,- |
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai | 12 hónap | 12.100.000,- |
Anyagköltség | 346.920,- | |
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám | 19.000,- | 228.000,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek | 660,- | 7.920,- |
Munkaruha, védőfelszerelés | 8.700,- | 104.400,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital | 550,- | 6.600,- |
Igénybevett szolgáltatások | 511.840,- | |
Épület bérleti díj, örzés díj | 16.744,- | 200.928,- |
Utazás, kiküldetés költsége | 10.013,- | 120.160,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos | 15.346,- | 184.152,- |
Telefon, internet, posta | 550,- | 6.600,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 11.241.240,- | |
Bér + járulék | 936.770,- | 11.241.240,- |
Varga Lajos Sportcsarnok sportlétesítmény üzemeltetési feladatai | 12 hónap | 10.500.000,- |
Anyagköltség | 6.823.160,- | |
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás | 57.050,- | 684.600,- |
Közmű költségek | 491.337,- | 5.896.040,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek | 16.500,- | 198.000,- |
Munkaruha, védőfelszerelés | 2.500,- | 30.000,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital | 1.210,- | 14.520,- |
Igénybevett szolgáltatások | 563.184,- | |
Épület bérleti díj, örzés díj | 21.792,- | 261.504,- |
Utazás, kiküldetés költsége | 5.000,- | 60.000,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos | 10.810,- | 129.720,- |
Telefon, internet, posta | 9.330,- | 111.960,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 8.713.656,- | |
Bér + járulék | 726.138,- | 8.713.656,- |
Bevétel | -5.600.000,- | |
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai | 12 hónap | 9.400.000,- |
Anyagköltség | 549.880,- | |
Tisztító, és tisztálkodó szerek | 42.495,- | 509.944,- |
Munkaruha, védőfelszerelés | 2.613,- | 31.356,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital | 715,- | 8.580,- |
Igénybevett szolgáltatások | 224.604,- | |
Épület bérleti díj, örzés díj | 10.807,- | 129.684,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos | 7.360,- | 88.320,- |
Telefon, internet, posta | 550,- | 6.600,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 8.625.516,- | |
Bér + járulék | 718.793,- | 8.625.516,- |
Állati hulladék befogadó telep | 12 hónap | 6.100.000,- |
Anyagköltség | 427.576,- | |
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás | 31.275,- | 375.300,- |
Közmű költségek | 1.816,- | 21.796,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek | 600,- | 7.200,- |
Munkaruha, védőfelszerelés | 1.500,- | 18.000,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital | 440,- | 5.280,- |
Igénybevett szolgáltatások | 3.959.088,- | |
Épület bérleti díj, örzés díj | 5.175,- | 62.100,- |
Utazás, kiküldetés költsége | 20.409,- | 244.908,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos | 3.680,- | 44.160,- |
Telefon, internet, posta | 660,- | 7.920,- |
Hulladék ártalmatlanítás | 300.000,- | 3.600.000,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 2.313.336,- | |
Bér + járulék | 192.778,- | 2.313.336,- |
Bevétel | -600.000,- | |
Ebrendészeti telep működtetése mindösszesen | 12 hónap | 6.187.102,- |
Ebrendészeti telep működtetése | 2022. január-március (3 hónap) | 1.250.000,- |
Ebrendészeti telep működtetése | 2022. április-június (3 hónap) | 1.690.700,- |
Ebrendészeti telep működtetése | 2022. július-december (6 hónap) | 3.246.402,- |
Telep üzemeltetési költség | 2022. július-december (6 hónap) | 1.869.942,- |
Anyagköltség | 198.048,- | |
Karbantartási anyag, felszerelés | 21.720,- | 130.320,- |
Közmű költségek | 8.748,- | 52.488,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek | 600,- | 3.600,- |
Munkaruha, védőfelszerelés | 1.500,- | 9.000,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital | 440,- | 2.640,- |
Igénybevett szolgáltatások | 275.286,- | |
Épület bérleti díj, örzés díj | 5.175,- | 31.050,- |
Utazás, kiküldetés költsége | 20.880,- | 125.280,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos | 10.000,- | 60.000,- |
Telefon, internet, posta | 660,- | 3.960,- |
Egyéb vegyes szolgáltatás | 9.166,- | 54.996,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 1.396.608,- | |
Telepgondnok feladat Bér + járulék 6 hónap | 232.768,- | 1.396.608,- |
Kóbor állat befogás, állatorvosi és tartási költség | 2022. július-december (6 hónap) | 1.751.460,- |
Anyag és igénybevett szolgáltatási költség | 1.110.000,- | |
Utazás, kiküldetés (gépkocsi használat) | 35.000,- | 210.000,- |
Állateledel | 50.000,- | 300.000,- |
Állatorvosi költség | 100.000,- | 600.000,- |
Személyi jellegű ráfordítások | 641.460,- | |
Állatbefogó feladat Bér+járulék 6 hónap | 106.910,- | 641.460,- |
Bevétel a napi tartási és állatorvosi költségek továbbszámlázásából | 2022. július-december (6 hónap) | -375.000 |
Határidők, felelősök:
Határidő: 2022. 06. 30.
Felelős: Toldi Balázs
Hivatali felelős: Dr. Csordás Ádám